![]() |
|
Zal er meer kans zijn op vreemdgaan als je wat ouder bent?
Dat ligt dus helemaal aan jezelf. Ga je alles ontdekken in je tienerjaren of ga je bang in een hoekje schuilen en hopen dat je je eerste vriendin krijgt op je 25ste. Als het laatste het geval is ben ik bang dat je sneller geneigd bent om vreemd te gaan (Uitgaand dat de man vreemdgaat! Terwijl vrouwen dat vaker doen ![]() (Ja.. en ik hoorde dat op het nieuws so dont sue me ![]() |
![]() |
|
eigenlijk het enige waar ik een klein beetje antwoord op kan geven is dat ik na mijn 65ste niet meer wil trouwen. Maar ja...zelfs dat kan ik niet met zekerheid zeggen want wie weet hoe je er op die leeftijd over denkt
![]() En dat geld natuurlijk ook voor de rest. Misschien ben ik wel heel snel een oude lul die amper meer kracht heeft voor iets. Dan ga je ook niet meer experimenteren. Ik kan nu wel zeggen dat ik tot aan mijn dood blijf rotzooien maar ja, dat zegt ook totaal niks.... Ik vind dit een beetje een onzinnig topic eigenlijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. Ja ![]() 2. Eveneens ja 3. Ik denk minder omdat je hoogstwaarschijnlijk meer gehecht bent aan 1 iemand en je hopelijk geleerd hebt van ´fouten´ uit het verleden.. denk ik. 4. Ja hoor, waarom dan niet en over 10 jaar wel? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe denk jij over het uitmaken via Amycansjoe | 47 | 10-03-2013 19:10 | |
Psychologie |
Angst voor vreemde mensen, hoe denk JIJ daarover? Laura* | 6 | 25-09-2009 13:47 | |
Psychologie |
Negatieve gebeurtenissen in je leven XQseMe2 | 43 | 21-08-2005 12:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe kan je HEM nou ontkennen!!!!!! IGRA | 15 | 25-07-2004 06:12 | |
Psychologie |
niet van je zelf houden, maar wel van een ander anoniem17 | 43 | 18-08-2003 16:50 | |
Psychologie |
De beste vriend die je hebt ben jij! CoveredEyes | 34 | 07-08-2003 19:18 |