Advertentie | |
|
![]() |
|
Mjah, je loopt altijd het risico niet de reactie te krijgen die je graag zou willen. Toch zou ik hem ermee confronteren, en dan niet op msn maar irl... als je hem altijd alleen maar ziet met de vriendengroep erbij kan je hem op zo'n avond het beste even meevragen naar een rustiger plekje of je vraagt op msn of hij met zijn tween wil afspreken. Je hebt gewoon recht op duidelijkheid, zo weet jij ook niet waar je aan toe bent en wacht je misschien op iets waarvan deze beste jongen allang weet dat het nooit zal gebeuren, zonde van je tijd dus.
|
![]() |
|
Kijk het probleem is dat ik dus wel behoorlijk verliefd ben.
En blijkbaar stralen we ook iets uit want vrijwel iedereen vraagt of we iets hebben... Het rare is alleen dat ik hem gewoon niet snap. En vaak praat hij van; mjah ik ben een echte vrijgezel en daar ben ik ontzettend gelukkig mee. maar dan sluit hij me toch weer in zn armen... t is gewoon moeilijk. Maar ik ben bang dat ik nog lang niet genoeg lef heb om hem te confronteren. |
![]() |
||
Citaat:
En in hoeverre heeft hij het recht voor zichzelf te besluiten. Zou het niet kunnen dat hij twijfelt... iig bedankt voor jullie reacties... |
![]() |
||
Citaat:
Hij hoeft natuurlijk echt niet alles wat hij van je denkt te vertellen... maar het recht om een klein beetje te weten wat hij denkt heb je wel vind ik. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
De kracht van je onderbewuste gewoonmax | 14 | 05-02-2007 08:06 | |
ARTistiek |
[Foto's] Experimentjes met Bloemen Evelientjuh | 20 | 07-03-2004 19:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |