![]() |
|
![]() |
moet voor school deze week een website maken omdat ik geeen stage plek heb kunnen vinden
het moet een site worden voor kinderen en volwassenen. heb heel veel ideeen en goede ook maar kan ze nooit uitvoeren. ben pas begonnen met flas en om dat het deze week nog af moet heb ik echt hulp nodig. ik heb een voorbeeld menu gedownload wat we willen gebruiken. www.down4free.com/remco/menu6.fla alleen 1 probleem: hoe krijg ik dat sub 1 2 3 enzo weg? dat zie ik nergens staan!? en hoe maar ik van een button1 een link? en dan nog wel een link zodat er op dezelfde page iets opent? een venter met daarin een pagina? ben ik duidelijk genoeg? (ben niet zo'n ster in iets duidelijk uitleggen) iemand die wil mij wil helpen bij dat sub weghalen in mijn fla bestand? en iemand die fla bestanden heeft met van die vensters die je kan verslpen en uitklikken? zodat ik die kan bewerken en in het menu hierboven te zetten!? alle hulp is welcome. je naam komt ook op de site en als je wilt een link op down4free.com te staan ofzo. en ik ben je erg dankbaar. alvast bedankt! dit is een heel klein beetje wat ik wil. heel slordig gemaakt. maar zo kan je zien hoe ik dat menu wil gebruiken en dan menu vensters wil laten openen. ![]() alleen dan in sinterklaas style! alles een beetje speels. perpernoten chocolade letters enzo. duidelijk en mooi.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign & sitechecks topic - [Deel 3] M@rco | 276 | 19-06-2009 07:36 | |
Software & Hardware |
Alternatieve OS'en Praganonut | 94 | 12-11-2007 23:08 | |
Software & Hardware |
Youtubefilmpjes downloaden Verwijderd | 10 | 15-12-2006 05:38 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware Verwijderd | 500 | 17-10-2004 16:21 | |
Software & Hardware |
[Sitecheck] Viva Aurora MilieuGaatVoor | 5 | 28-06-2002 14:28 | |
Software & Hardware |
flash 5 Carl Johnson | 1 | 07-01-2002 10:14 |