Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik had gewoon meteen na de eerste hele dag met Dennis chatten zown goed gevoel derover... klinkt heel cliche maar toch is et zow ![]() Me relatie met Ben zou vroeg of laat toch wel uitgaan, khad alleen de moed nie om et egt uit te maken ![]() ![]()
|
![]() |
Mja ik ben weleens zwaar verliefd geweest via internet, dat was toen ook best wel kansloos omdat we elkaar nooit konden zien etc, er zaten gewoon teveel nadelen aan die relatie. Nu msn ik regelmatig met een jongen die ook wel heel leuk, lief & aardig is, en het zou ook best wel kunnen werken als we elkaar gewoon IRL zagen, maar ik begin niet meer aan zo'n relatie. Het is gewoon niets voor mij. Alleen een ezel stoot zich twee keer aan dezelfde steen.
![]()
|
Internetliefde kan best, ook al zeggen veel mensen uit mijn omgeving dat je zo iemand toch nooit kan leren kennen..
maar volgens mij leerj e op deze manier iemand kennen om zijn of haar persoonlijkheid.. je ziet elkaar immers niet (tja tenzij met webcam natuurlijk ![]() dit is mijn mening, en ja ik ben al verliefd geweest op iemand die ik kende van internet en nu weer ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had me ingeschreven op een penpall website, nadat mijn broer en moeder zich daar al hadden ingeschreven en positief reageerden op deze website... wilde eerst niet, maar deed het toch. De dag nadat ik mer had ingeschreven, ontving ik bericht van haar... daar begon het dus mee, gewoon met iemand mailen in het buitenland. Ze beviel me wel en ik beviel haar wel en we spraken af elkaar te ontmoeten. En tja, eenmaal ontmoet ging het erg snel. Over het algemeen geloof ik meestal niet zo in internet liefdes en ook voor de ontmoeting stond ik er een beetje over te tubben... maar liep blijkbaar toch goed af. Nu al meer dan een jaar.
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je iemand 'leert kennen' via het internet, krijg je alleen te horen wat die iemand aan je kwijt wil. Je leeft dus in een illusie, die wordt doorgeprikt als je elkaar veel ziet. see no evil, hear no evil |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik leer ze niet eigenlijk wel echt kennen via internet, maar ik ken ze dan al vaak ergens anders van, en via internet, groeit mijn liefde en spreek je opener over sommige dingen......
mijn toekomstige vriend (ik denk dat het over een weekje wel wat is...) heb ik dus ook zo onmoet, eerst op een vereniging en later op internet
||
![]() |
Citaat:
En hoe leer je zo iemand kennen daar ben ik altijd benieuwd naar.
|
ik vond het altijd echt mega triest.
totdat ik me heel erg verveelde en reageerde op een 'oproepje' op contact gezocht (ja heir op s.com) we begonnen met msn-enen bellen en smsen. op een gegeven moment vond ik hem irritant worden omdattie zo vaak smste ![]() ![]() dit is volgende week een half jaar geleden en t gaat nog heel erg goed. heb er vertrouwen in en a.s. zomervakantie ga ik met m mee op vakantie. bewijs: |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 2) Wat brengt je er overigens toe om vriendschap niet als een relatie te beschouwen? |
![]() |
|
![]() |
Heb me huidige vriend ook leren kennen via msn/ scholieren. Toen gingen we keer meeten en daarna afgesproken en toen ging ik verliefd worden op hem en we gingen zoenen en vanaf toen hadden we wat. Nu al dertien maand
![]() Dus wij zijn ook eik een 'forumstelletje' ![]()
|
Ik kende mijn vriend voordat ik wat met hem kreeg van scouting. Ik praatte nooit met hem en vond hem een patser. Hij was altijd het middelpunt van de belangstelling en ik kreeg daarom het idee dat hij een beetje een macho-type was.
Totdat hij mij ineens toevoegde op msn. Het enige wat ik van te voren van hem wist, was hoe hij eruit zag. Voor de rest kende ik hem totaal niet. We msn-den elke dag en ik kwam erachter dat hij juist totaal geen patser was! Hij was (en is!) een ontzettend lieve jongen. Na een aantal weken met elkaar gechat te hebben, zijn we uitgeweest. We hebben toen gezoend, maar ik wist niet wat ik wilde. Ik was er helemaal ondersteboven van, maar ik had net een moeilijke tijd achter de rug met een andere jongen. Gelukkig heb ik wel aan mijn beginnende verliefdheid toegegeven. Ik heb nu al drie jaar lang een relatie met hem en het is geweldig. Hij is totaal niet de persoon die ik dacht dat hij was! Dus, zoals je ziet, het kan goed uitpakken!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
muha. kriebels, kimmie? wat is dat nou? we deden toch niet meer aan gevoelens? ![]() owja: ik zelf, nooit verliefd(zeker niet op internetcontacten). wel tegen die persoon zeggen (Als t gezelliger word) dat je 'wat verliefd voelt. fucking onzin natuurlijk ![]()
||
Citaat:
Gevoelens, vet pijnlijk vaak, maar maakt je wel beseffen dat je leeft ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |