Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En hij was altijd in dialoog met 'de camera' (de stem van Aart, die 'm al tijd voor schud zette). Maar goed. Wordt 't nog uitgezonden? Maar ik heb geen zin om naar dat kut klokhuis te kijken ervoor ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
klokhuis was de shit, die proffesor uit harderwijk was ook geniaal, echt lachen altijd, boy is natuurlijk een klassieker, vind die hele gast ook super vet, en oh die op kantoor waren ook droog, met hans kesting en die andere gast, damn hoe heette hij daar ook alweer.....naja, je snapt t wel
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik zoek al maanden een foto van die gast, ivm carnaval...kheb alleen een vage zwart-wit foto gekopierd uit een boek van de bieb...kan iemand mij misschien aan een foto helpen? ze zijn een beetje onvindbaar op internet en volgens mij alleen tegen betaling van vara of hoe heet die omroep...
ik dank u
|
Boy Zonderman rules
Die vieze kok rules Professor uit Harderwijk rules Kwelder en Beenema rules Al die filmpjes waren het leukste van het Klokhuis. ![]() Vergeet Loes Luca niet als snobbige oude tang met die bontjas. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
But it ain't no lie, baby saai saai saai #1362 Verwijderd | 500 | 18-04-2011 21:57 | |
Lifestyle |
tijgerprint Verwijderd | 100 | 21-06-2004 14:09 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forumer van dit programma? Verwijderd | 500 | 05-03-2004 16:50 | |
Lifestyle |
Voorspel de trend! Verwijderd | 303 | 22-01-2004 21:49 | |
Lifestyle |
'Kinderachtige' elementen in de mode? Verwijderd | 91 | 20-08-2003 22:06 | |
De Kantine |
[spelletje] noem een bekend persoon die te maken heeft met de vorige Blisss | 499 | 25-03-2003 11:07 |