Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mensen die echt aan de mode meedoen dagen dit volgens mij ook niet, want dat ziet er _naar mijn mening_ niet uit. De wat alternatievere mensen daar past dit een stuk beter bj vind ik, mijn vriendin zou met zoiets best kunnen rondlopen zonder dat het er stom uitziet. En ze is bijna 18.. Ik denk dat als meisjes van 12 ermee lopen het meer is omdat moeders ze ermee opzadelt :/ ![]() |
![]() |
|
Ik vind het leuk
![]() Vooral Hello Kitty en Paul Frank. Eerst was ik helemaal gek van Pucca, maar dat is nu wel iets minder. Ik word wel doodmoe van al die shirtjes in rood, blauw, geel, paars of groen met een sesamstraat figuur erop, die zie ik nu overal zoooo veel. Als ik zo'n shirt zie heb ik zin om er chocolademelk overheen te gooien ![]()
||
ik vind het vreselijk irritant... iedereen loopt bij ons op school ook met sesamstraat dingen op hun tas enzo...
![]() Citaat:
|
Ikzelf vind het kinderachtig, maar dat ligt vaak ook aan de personen die de kleren dragen. Zij zijn vaak zo blij en huppelig enzo, en dat vind ik een beetje irritant. Als ze dan ook nog van dat soort kleding gaan dragen hebben ze het helemaal gedaan
![]() net als die hype met spongebob. Ik zou het zelf niet dragen in ieder geval. |
![]() |
|
Ik zie wel eens volwassen mannen lopen met een K3 shirt aan. Dat vind ik ook wel behoorlijk kinderachtig. Maar ik vind dat er niks mis mee is om dingen te dragen uit je eigen kindertijd. Zo ben ik erg op zoek naar een shirt van de teenage mutant ninja turtles (ik was zwaar fan!) of een shirt met purno de purno. aaah jeugdsentiment *pinkt traantje weg*
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben over 2 weekjes 21 en ik ben gek op Nijntje. Vooral op de tasjes ervan dan, heb een blauw doorschijnend rugzakje en een rood laktasje ervan, ook zonder Nijntje zouden het leuke tasjes zijn
![]() Jip en Janneke vind ik nix, evenals de rest. Alleen Nijntje heb ik iets mee. Heb trouwes Venijntje ook al op zien duiken. |
![]() |
|
![]() |
ach het is wel weer leuk geweest, ik heb mijn 'babylook'' periode achter me gelaten.
Ik vind het ook vaak niet mooi, al zijn er uitzonderingen van die poppenmeisjes, die niet alleen zo'n shirtje dragen maar er zoiezo al uit zien om op te eten, met een petticoat, getoupeerd suikerspinhaar etc. Maar ook dat is niks voor mij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach soms staat het wel leuk, zolang het bij een klein iets blijft.. maar niet als het echt een hele kinder outfit is. Je moet er wel echt het type voor zijn. Zelf zou ik het nooit doen (alhoewel zo'n teigetje tas natuurlijk wel erg kewl is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik vind het wel schattig, ik hou wel van kinderachtig. Ik ging vandaag nog kijken op de h&m kinderafdeling, echt geweldige kleding ...een knorretje hempje! ![]() Maar ik draag het niet veel eig, nu ik erover nadenk helemaal niet, vind het een beetje overdreven om met allemaal van die kinderachtige dingen te gaan lopen...accesoires(dat schrijf ik fout he ?) vind ik wel weer erg leuk ![]() ![]() |
![]() |
|
ik ben daar echt heel erg in, maar ik kan dr ook niets aan doen, want iedere keer dat ik zo'n lief shirtje zie denk ik: hebben!! ik bezwijk dr echt voor
![]() ![]() ik heb dan ook 3 hello kitty shirtjes, een shirtje met een poes en met een slak en met een bijtje en een hempje met jip en janneke en een shirtje met de powerpuffgirls met cookiemonster en weet ik wat nog meer ![]() ik vind het wel hip, als je het maar niet overdijft, en dan bedoel ik dus, dat je enkel en alleen zulke shirtjes draagt, want ik heb er wel heeeeel erg veel, maar ik heb ook nog ontzettend veel andere shirtjes, dus het is echt niet zo dat ik iedere dag met een of ander vaag kindertekeningetje op mn shirt rondloop... je hebt dan ook nog van die mensen die in van die shirtjes rondlopen maar die zelf ook zo verschrikkelijk kinderachtig en irritant zijn en lopen doen, daar kan ik dus niet tegen, dat vind ik zelf zwaar irritant, maar ik geloof niet dat ik zo iemand ben... dus: wel leuk, maar je moet het niet overdrijven ![]()
|
khad vorig jaar ofzo geloof ik een muis hempje bij de zeeman gekocht...die was wel leuk ja...
hello kitty vond ik eerst altijd heel leuk toen je t alleen nog maar in a'dam kon krijgen...maar nu loopt echt iedereen ermee en dan is t gelijk anders ofzo... mja tis iig wel in ja...
|
Ik vind het allemaal wel schattig, maar toch vind ik Paul Frank echt helemaal geweldig!! Ik vind het stoer! Heb nu 3 truitjes ( 2 met aap en 1 want normaler) en sokken, riem etc. Ik ga binnenkort lekker weer inslaan.
![]()
|
Dat wordt de volgende hype.. shirtjes van Boy Zonderman, Ome Willem & andere jeugdsentimentmensen
![]() Maargoed. Sja, sommige kinderachtige plaatjes vind ik wel kunnen (Paul Frank, Nijntje) en sommige niet (Loony Tunes - thank god is dat al héél lang uit- Hello Kitty). Is persoonlijk. En het moet net bij de persoon passen.. ik vind het wel leuk bij anderen maar niet zo bij mij. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
.. helemaal mee eens maar paul frank zeg maar... dat is nog anders want dat hellokitty gebeuren en dat sesamstraat gedoe dat is allemaal voor de 'alto's' maar paul frank is gewoon trendy... en d'r zijn mensen die honderden euro's neertellen voor een pet en ene zweetbandje met een aap erop... en dan zegt iedereen, goh... jij bent cool ieeeh, dan kun je nog beter van die hellokitty en sesamstraat dingen dragen... men, ik haaaaaat paul frank
||
Citaat:
![]() maar ik vind hello kitty en jip en janneke ook leuk ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Is normaal wel altijd zo vanzelfsprekend? mathfreak | 36 | 14-04-2007 12:42 | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |