Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2003, 14:40
Verwijderd
Wat vinden wij hiervan? Shirtjes met Jip&Janneke, Nijntje, maar bijvoorbeeld ook Paul Frank. En Hello Kitty. Hip, of niets? Welke prints kunnen dan nog wel, welke niet? Is het echt een alto-iets, of ook in de hippe kringen nog te dragen? Zijn die dingen uit je jeugd helemaal geweldig, of zie je er graag een stuk 'volwassener' uit? Bij welke accesoires kan het wel?

Paul Frank:

Nijntje:

Hello Kitty:

Ik las ook in een ander topic, de manga-shirts zijn geweest.. Wat komt er nu?

---

Ik vind bepaalde kinderachtige elementen in mijn kledingstijl best leuk, maar je moet het niet gaan overdrijven. Als ik wéér een jongen in een Nijntje-shirt voorbij zie komen.. Dat is nu wel redelijk afgezaagd. Hello Kitty vind ik leuk [Ik wil er nog steeds dat koffertje van!], Paul Frank al helemaal, alleen zo duur.. Jip en Janneke zijn koel, want de Hema is koel, maar ik zou er nooit mee gaan lopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2003, 14:42
Otis
Otis is offline
ik vind t wel leuk , ik heb heel veel spullen van Pucca maar ik heb t gevoel dat het nu totaal niet speciaal meer is. dus ik draag het minder..en Paul Frank is !!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 14:42
nps
nps is offline
tsja, kinderachtig. ik vind 'r niks aan.
Oud 19-06-2003, 14:43
Verwijderd
Leuk voor een meisje,
maar voor een jongen vind ik het niet zo..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 14:45
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik ben het zo beugezien. Ik hou ook niet zo van dat "kijk mij eens geforceerd schattig lijken"-gedoe.

Al blijft het bij sommige mensen wel mooi.
Ikzelf heb bv. ook een shirtje met een dikke kip op, ok dat is ook wel redelijk kinderachtig, maar de mensen zijn dat nog niet zo beugezien als al die nijntjes en jip en jannekes.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 14:46
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
McLaren schreef op 19-06-2003 @ 15:43:
Leuk voor een meisje,
maar voor een jongen vind ik het niet zo..
Maar vind je het ook leuk voor meisjes van 13/14/15/16 en dus niet voor kleine kinderen?

Want het is dus best wel hip aan het worden
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 14:48
Verwijderd
Ik wordt ondertussen echt simpel van alles wat 'kinderachtig' is.
Paul Frank tot daar aan toe, maar miss kitty, nijntje etc.. nee, dankje.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 14:49
Verwijderd
Net zoals bij de Only; shirtjes met eendje, en-weet-ik-veel-wat-nog-meer-erop. Worden heel veel verkocht, zie er veel mensen mee lopen.. Het wordt nu blijkbaar een beetje opgepikt door de 'grote massa'?

En inderdaad, we hebben Pucca ook al gehad.. Maar was dat nu meer een alto-dingetje?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 19-06-2003 @ 15:48:
Ik wordt ondertussen echt simpel van alles wat 'kinderachtig' is.
Paul Frank tot daar aan toe, maar miss kitty, nijntje etc.. nee, dankje.
Miss Kitty?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 14:50
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-06-2003 @ 15:46:

is het niet allang uit?
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef op 19-06-2003 @ 15:49:
Miss Kitty?
hello kitty, whatever

[nietonlinejij?]
Met citaat reageren
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Jewel schreef op 19-06-2003 @ 15:49:
Miss Kitty?
miss kittin was het maar waar, liep iedereen maar dààrmee op z'n shirtjes. wat was de wereld dan mooi
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 14:51
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 19-06-2003 @ 15:50:
is het niet allang uit?
Ik zie er nu meer 'bepaalde' groepen mee lopen.. Paul Frank wordt gruwelijk veel verkocht, en bepaalde merken komen nu ook met hun mormels op de markt.. Zoals de Only dus. Ik heb het zelf ook allemaal al weer een beetje gehad.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 14:54
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-06-2003 @ 15:46:
Maar vind je het ook leuk voor meisjes van 13/14/15/16 en dus niet voor kleine kinderen?

Ligt aan de persoon,
mensen die echt aan de mode meedoen dagen dit volgens mij ook niet, want dat ziet er _naar mijn mening_ niet uit.

De wat alternatievere mensen daar past dit een stuk beter bj vind ik, mijn vriendin zou met zoiets best kunnen rondlopen zonder dat het er stom uitziet.
En ze is bijna 18..
Ik denk dat als meisjes van 12 ermee lopen het meer is omdat moeders ze ermee opzadelt :/
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 14:55
Verwijderd
Ik zie anders genoeg quasi-hippe jongetjes met Paul Frank-shirts rondlopen. Maar dat is natuurlijk weer een geval apart.

[Hoewel ik Paul Frank ook wel weer een beetje geweest vind..]
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 15:14
soske
soske is offline
Ik vind het leuk
Vooral Hello Kitty en Paul Frank. Eerst was ik helemaal gek van Pucca, maar dat is nu wel iets minder. Ik word wel doodmoe van al die shirtjes in rood, blauw, geel, paars of groen met een sesamstraat figuur erop, die zie ik nu overal zoooo veel.
Als ik zo'n shirt zie heb ik zin om er chocolademelk overheen te gooien
Oud 19-06-2003, 15:20
FireCracker
FireCracker is offline
ik vind het vreselijk irritant... iedereen loopt bij ons op school ook met sesamstraat dingen op hun tas enzo...

Citaat:
ik ben het zo beugezien. Ik hou ook niet zo van dat "kijk mij eens geforceerd schattig lijken"-gedoe.
precies
Oud 19-06-2003, 15:21
vixen
vixen is offline
Ik vind dat Paul Frank echt afschuwelijk, zo lelijk. En ik heb wel zo'n shirtje van only met een lieveheersbeest erop, die is wel cool. Maar een meisje van 18 met nijntje op dr shirt neem je toch niet serieus..
Oud 19-06-2003, 16:01
Laïs
Laïs is offline
Ik vind Paul Frank echt koel, maar hier zie ik er niemand mee lopen?
Of waarschijnlijk loop ik in de verkeerde winkels.
Oud 19-06-2003, 16:34
on the moon
on the moon is offline
ik vind het niet echt kinderachtig, maar bijvoorbeeld winnie de pooh dan weer wel. weet ook niet waarom.
ik vind roze of knalgroene broeken kinderachtig á la K3.
Oud 19-06-2003, 16:47
Toet0r
Toet0r is offline
k heb heel veel truitjes met gekke poppetjes erop...maar k vind dat gewoon veel leuker dan een merkshirtje (zoals Gsus ofzo)
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 16:51
deesmees
deesmees is offline
vind die hempies met koekiemonster erop wel kicke
Oud 19-06-2003, 16:53
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ikzelf vind het kinderachtig, maar dat ligt vaak ook aan de personen die de kleren dragen. Zij zijn vaak zo blij en huppelig enzo, en dat vind ik een beetje irritant. Als ze dan ook nog van dat soort kleding gaan dragen hebben ze het helemaal gedaan

net als die hype met spongebob.

Ik zou het zelf niet dragen in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 17:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zie wel eens volwassen mannen lopen met een K3 shirt aan. Dat vind ik ook wel behoorlijk kinderachtig. Maar ik vind dat er niks mis mee is om dingen te dragen uit je eigen kindertijd. Zo ben ik erg op zoek naar een shirt van de teenage mutant ninja turtles (ik was zwaar fan!) of een shirt met purno de purno. aaah jeugdsentiment *pinkt traantje weg*
Oud 19-06-2003, 18:33
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Noekie schreef op 19-06-2003 @ 18:13:
Ik zie wel eens volwassen mannen lopen met een K3 shirt aan. Dat vind ik ook wel behoorlijk kinderachtig. Maar ik vind dat er niks mis mee is om dingen te dragen uit je eigen kindertijd. Zo ben ik erg op zoek naar een shirt van de teenage mutant ninja turtles (ik was zwaar fan!) of een shirt met purno de purno. aaah jeugdsentiment *pinkt traantje weg*
jaaa idd! ik zou ook wel heel graag een T-shirt willen met buurman en buurman of pieter post ofzo
Oud 19-06-2003, 20:53
Verwijderd
Ben over 2 weekjes 21 en ik ben gek op Nijntje. Vooral op de tasjes ervan dan, heb een blauw doorschijnend rugzakje en een rood laktasje ervan, ook zonder Nijntje zouden het leuke tasjes zijn .
Jip en Janneke vind ik nix, evenals de rest. Alleen Nijntje heb ik iets mee.

Heb trouwes Venijntje ook al op zien duiken.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 20:57
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
ach het is wel weer leuk geweest, ik heb mijn 'babylook'' periode achter me gelaten.

Ik vind het ook vaak niet mooi, al zijn er uitzonderingen van die poppenmeisjes, die niet alleen zo'n shirtje dragen maar er zoiezo al uit zien om op te eten, met een petticoat, getoupeerd suikerspinhaar etc.
Maar ook dat is niks voor mij.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 21:29
coecie
coecie is offline
ik vind alleen he-man cool
Oud 19-06-2003, 21:39
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef op 19-06-2003 @ 22:29:
ik vind alleen he-man cool
Ja maar die heeft ook zo'n kewl zwaard

Ach soms staat het wel leuk, zolang het bij een klein iets blijft.. maar niet als het echt een hele kinder outfit is.

Je moet er wel echt het type voor zijn. Zelf zou ik het nooit doen (alhoewel zo'n teigetje tas natuurlijk wel erg kewl is )
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 22:09
Maddan
Maddan is offline
een voor me vriendin gekocht met koekiemonster

ze is er helemaal weg van ook nog

ik vind het wel schattig ofzo maar niet echt superdupergeweldigeamazingdiscoveryjim of iets dergelijks.
Oud 19-06-2003, 22:12
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 19-06-2003 @ 15:45:
ik ben het zo beugezien. (...)

Ik vind het wel schattig, ik hou wel van kinderachtig. Ik ging vandaag nog kijken op de h&m kinderafdeling, echt geweldige kleding ...een knorretje hempje!

Maar ik draag het niet veel eig, nu ik erover nadenk helemaal niet, vind het een beetje overdreven om met allemaal van die kinderachtige dingen te gaan lopen...accesoires(dat schrijf ik fout he ?) vind ik wel weer erg leuk
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 00:20
substantial
substantial is offline
Citaat:
Maddan schreef op 19-06-2003 @ 23:09:

superdupergeweldigeamazingdiscoveryjim
adembenemend
Oud 20-06-2003, 06:28
Faery
Faery is offline
Mr. T en anders niets .
Oud 20-06-2003, 07:00
S
S is offline
Citaat:
Faery schreef op 20-06-2003 @ 07:28:
Mr. T en anders niets .
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 08:07
Paris
Paris is offline
Een beetje kinderachtig vinnik wel leuk (paul Frank is kewl voor pjamas ofzow), maar dan of een accesoire of een t-shirtje of een weetikveel, maar niet alles kinderachtig..... (ik hoop dat jullie iets begrijpen van deze vage praat van mij)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 10:48
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik heb een pippi langkous t-shirtje. Mja dat was het dan ook gelijk wel weer.
Oud 20-06-2003, 11:14
<<Latin*Metal>>
<<Latin*Metal>> is offline
Wtf maakt het uit? Dan is dat weer in, dan is t weer uit, dan nu dat andere, dan weer niet, dan dat leuke haarbandje, dan weer niet...en over 5/10 jaar is het allemaal weer aan de beurt...kankerop met die mode
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 11:21
Blubje
Blubje is offline
ik ben daar echt heel erg in, maar ik kan dr ook niets aan doen, want iedere keer dat ik zo'n lief shirtje zie denk ik: hebben!! ik bezwijk dr echt voor neem nou de H&M kinderafdeling *zucht* en tja Hello Kitty shirtjes kan ik nooit genoeg van hebben (mja dat heeft dan weer met mn hele hello kitty-verzamel-gedrag te maken )
ik heb dan ook 3 hello kitty shirtjes, een shirtje met een poes en met een slak en met een bijtje en een hempje met jip en janneke en een shirtje met de powerpuffgirls met cookiemonster en weet ik wat nog meer
ik vind het wel hip, als je het maar niet overdijft, en dan bedoel ik dus, dat je enkel en alleen zulke shirtjes draagt, want ik heb er wel heeeeel erg veel, maar ik heb ook nog ontzettend veel andere shirtjes, dus het is echt niet zo dat ik iedere dag met een of ander vaag kindertekeningetje op mn shirt rondloop...
je hebt dan ook nog van die mensen die in van die shirtjes rondlopen maar die zelf ook zo verschrikkelijk kinderachtig en irritant zijn en lopen doen, daar kan ik dus niet tegen, dat vind ik zelf zwaar irritant, maar ik geloof niet dat ik zo iemand ben...

dus: wel leuk, maar je moet het niet overdrijven
Oud 20-06-2003, 11:27
Fog
Fog is offline
khad vorig jaar ofzo geloof ik een muis hempje bij de zeeman gekocht...die was wel leuk ja...

hello kitty vond ik eerst altijd heel leuk toen je t alleen nog maar in a'dam kon krijgen...maar nu loopt echt iedereen ermee en dan is t gelijk anders ofzo...

mja tis iig wel in ja...
Oud 20-06-2003, 11:42
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 20-06-2003 @ 12:21:
neem nou de H&M kinderafdeling *zucht*
jaaaaa (L)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 12:35
karinn
karinn is offline
Ik vind het allemaal wel schattig, maar toch vind ik Paul Frank echt helemaal geweldig!! Ik vind het stoer! Heb nu 3 truitjes ( 2 met aap en 1 want normaler) en sokken, riem etc. Ik ga binnenkort lekker weer inslaan. Sommige vinden het leuk wat ik draag andere vind het het heel dom, maar dat boeit me niet echt! Waar ik woon kent niemand het dus ik ben de enige die er mee rondloopt. Ik begrijp dat als je in Amsterdam woont het 'over' kan zijn. Niet dat dat mij boeit, ik vind het leuk en zal het nog wel ff dragen! Ik draag alleen Paul Frank niet die rest, want om nou de hele tijd in van die 'kinderachtige' kleren rond te gaan lopen vind ik ook niet echt leuk. Trouwens... Paul Frank heeft niet alleen maar van die kinderachtige dingen...
Oud 20-06-2003, 12:44
Verwijderd
hmmmmz paul frank??? nooit van gehoort, ken ook niemand die er mee loopt...zal misschien wel per regio verschillen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 12:56
coecie
coecie is offline
ik vind paul frank zoooo triest
Oud 20-06-2003, 12:56
Jules
Jules is offline
Dat wordt de volgende hype.. shirtjes van Boy Zonderman, Ome Willem & andere jeugdsentimentmensen

Maargoed. Sja, sommige kinderachtige plaatjes vind ik wel kunnen (Paul Frank, Nijntje) en sommige niet (Loony Tunes - thank god is dat al héél lang uit- Hello Kitty). Is persoonlijk. En het moet net bij de persoon passen.. ik vind het wel leuk bij anderen maar niet zo bij mij.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 13:46
rodina
rodina is offline
Citaat:
coecie schreef op 20-06-2003 @ 13:56:
ik vind paul frank zoooo triest
idd, hello kitty vind ik ook stom, evenals sesamstraat. Jip&Janneke daarintegen vind ik weer wel leuk.
Oud 20-06-2003, 13:47
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 20-06-2003 @ 12:42:
jaaaaa (L)
en weet je wat het vervelendste is?? ik pas ook echt alles (dus van maatje 128 t/m 176) en t is zo goedkoop, dus als ze toevallig wat leuke dingetjes hebben, koop ik ook echt meteen 3 shirtjes ofso...
Oud 20-06-2003, 13:57
coecie
coecie is offline
Citaat:
rodina schreef op 20-06-2003 @ 14:46:
idd, hello kitty vind ik ook stom, evenals sesamstraat. Jip&Janneke daarintegen vind ik weer wel leuk.
eens

.. helemaal mee eens

maar paul frank zeg maar... dat is nog anders
want dat hellokitty gebeuren en dat sesamstraat gedoe dat is allemaal voor de 'alto's' maar paul frank is gewoon trendy... en d'r zijn mensen die honderden euro's neertellen voor een pet en ene zweetbandje met een aap erop...
en dan zegt iedereen, goh... jij bent cool

ieeeh, dan kun je nog beter van die hellokitty en sesamstraat dingen dragen... men, ik haaaaaat paul frank
Oud 20-06-2003, 14:13
guess what
guess what is offline
Citaat:
coecie schreef op 20-06-2003 @ 14:57:

maar paul frank zeg maar... dat is nog anders
want dat hellokitty gebeuren en dat sesamstraat gedoe dat is allemaal voor de 'alto's' maar paul frank is gewoon trendy... en d'r zijn mensen die honderden euro's neertellen voor een pet en ene zweetbandje met een aap erop...
en dan zegt iedereen, goh... jij bent cool

ieeeh, dan kun je nog beter van die hellokitty en sesamstraat dingen dragen... men, ik haaaaaat paul frank
jaa ben ik het helemaal mee eens.
maar ik vind hello kitty en jip en janneke ook leuk eigenlijk vind ik heel veel van die kinderachtige dingetjes leuk, zolang je het maar niet overdrijft.
Oud 20-06-2003, 14:20
Phileine
Phileine is offline
Ik word er een beetje kotsetig van. Beetje te vaak gezien. Doe mij maar effen blousjes of shirtjes. Of strepen.
Oud 20-06-2003, 15:01
€v€li€n
€v€li€n is offline
Paul Frank = vet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten