Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ff iets anders, jaloezie word wel vaker als negatief ervaren, maar je kunt het ook ombuigen in iets positiefs, door die jaloezie te benutten om al jouw goede punten aan haar te laten zien, en daar aan te werken. Maar dit is dan eigenlijk weer iets voor psychologie. |
![]() |
|
Ik denk dat het verstandig is als je het voor je houd. het kan best een negatieve invloed hebben op jullie vriendschap die jullie nu hebben. Daarnaast lijkt het mij dat de reden dat ze nu niet iets met jou heeft niet wordt veroorzaakt door het feit dat ze een andere vriend heeft, maar gewoon door het feit dat ze niet verliefd op jou is. Dus als het ooit uitgaan met haar vriend, wordt ze vast niet opeens wel verliefd op jou dus snap ik de redenatie niet zo goed dat je het pas tegen haar moet zeggen als het uit is met haar huidige vriend.
|
![]() |
|
Ik heb dit ook meegemaakt, twee keer zelfs. De tweede keer speelt nu eigenlijk nog.
De eerste keer heb ik het heel lang voor me gehouden. Zo'n 4 maanden lang heb ik gezwegen tegen haar, omdat ik dacht dat onze vriendschap eraan zou gaan. Maar in feite gebeurde er iets veel ergers: ikzelf werd stapelgek van mezelf en van het gevoel dat ik haar zo graag iets wou vertellen, maar dat niet durfde. Ik vrat mezelf op, sliep slecht en mijn relatie met haar werd vanzelf slechter. Toen heb ik het uiteindelijk toch verteld en dat was een hele opluchting. Ze begreep het, was nergens kwaad om en heeft er onze vriendschap er ook niet om beëindigd. De tweede keer, met weer een andere vriendin, die ik pas veel later leerde kennen, had ik het idee: als ik hier wéér maanden mee rond ga lopen, doe ik mezelf iets aan. Dus toen heb ik het na een klein maandje al verteld. Weer positieve reactie en er zelfs nog veel over gepraat. Kortom, mijn advies is: wél vertellen. Doe jezelf een plezier en krop het niet meer op. En als ze negatief reageert, is ze misschien toch niet zo'n goeie vriendin. |
![]() |
|
![]() |
Je kan het er idd wel met haar over hebben. Als ze een goede vriendin is zal ze ook niet kwaad worden dat je haar je problemen verteld want dat doe je ook gewoon bij goede vrienden.
Ik denk alleen niet dat het ooit wat tussen jullie zal worden, maar er valt wel een last van je schouder |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kan het haar vertellen, maar houd er erg rekening mee dat ze totaal niet hetzelfde voelt.
Daarbij, mochten jullie iets krijgen, en het gaat uit ben je dr kwijt. Het zal dan denk ik heel anders worden dan voor jullie iets hadden. Maar als het echt een goede vriendin is, zal ze het voor lief nemen en ermee doen wat zij denkt dat juist is. succes |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #93 Spelleider | 500 | 27-03-2013 19:49 | |
Liefde & Relatie |
Relatie verloopt stroef Allready | 28 | 15-12-2011 08:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ideeën, genieën en autisme en sociaal gedrag Verwijderd | 15 | 28-12-2004 11:29 | |
De Kantine |
Protesteer op uw luie reet SSER | 130 | 14-02-2004 23:54 | |
Psychologie |
Kiezen tussen een oude bekende situatie of voor een nieuwe situatie Verwijderd | 17 | 15-12-2003 17:10 | |
Psychologie |
Onzeker rozijntje | 3 | 08-01-2002 16:15 |