|
|
Bekijk resultaten poll: welk platform game je het meest op | |||
PC |
![]() ![]() ![]() ![]() |
64 | 64.00% |
XBoX |
10 | 10.00% |
GameCube |
13 | 13.00% |
PS2 |
10 | 10.00% |
of iets anders |
3 | 3.00% |
Aantal stemmers: 100. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Met een console doe je makkelijk 3jaar voordat er een nieuwe is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
PC. Simpelweg omdat ik geen geld heb voor die consoles. Ik krijg dan [ waarschijnlijk, heb een donkerbruin vermoeden ] een NGC voor Sinterklaas [joepie!], maar de PC zal toch wel de eerste keus blijven. Simpelweg; de spellen zijn gewoon kats duur.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() In dat geval ga je er van uit dat iedereen de nieuwste van de nieuwste spelletjes wil spelen. Nou is er vast een grote groep op dit forum die inderdaad het nieuwste van het nieuwste achterna huppelt, en wie weet dat dat ook het geval is bij de meeste gamers - dat zegt echter niets over welk platform beter of goedkoper is. Wat ik zo handig aan een PC vind is dat je ook oude DOS, Windows, Gameboy en meer platformen er op aan de praat kunt krijgen. Het biedt meer vrijheid en je kunt er ook meer mee. Nou kun je op de XBox en op Dreamcast ook GNU/Linux zetten en misschien ook een aantal emulators maar non-x86 zul je denk ik niet ver mee komen. Wat dat betreft biedt PC (Windows en GNU/Linux) imo de meeste mogelijkheden. De nieuwste van de nieuwste hardware is daar naar mijn ervaring niet voor nodig maar voor bijv N64 emulatie is het weer wel handig. Hoewel zo'n gamepad erg tof is voor gamen. Afgelopen weekend Crazy Taxi gespeeld op de DreamCast en Super Mario op de NES en dat was erg leuk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Meiden!!!! Katertje | 37 | 15-12-2002 16:51 |