Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik probeer dat zelfbeeld dan op te krikken door, wanneer ik verliefd word en een relatie krijg met diegene, me superafhankelijk van hem op te stellen. Ik laat alles schieten voor hem. Hij bepaalt hoe ik me voel en hoe ik me voel over mezelf. Ik zit nu ook diep in de problemen.......m'n school laten gaan en de jongen in kwestie gedraagt zich na 5 maanden ineens gestoord. Ik word 's ochtends wakker met een gigantisch hoge hartslag en kijk meteen op m'n telefoon of ie al heeft gesmsed. Nu zit ik de hele dag te w8en totdat ie thuis is van z'n werk....zal hij bellen...? Wat belangrijk is voor ons allebei, is denk ik dat we gelukkig zijn met onszelf, onafhankelijk van anderen. Dat we niets en niemand nodig hebben om blij met onszelf te zijn, alleen gaat dat een beetjuh moeilijk... ![]() Met antidepressiva heb ik geen ervaring. Je weet of course wel dat die depressie nog x keer zo hard terugkomt als je tussendoor stopt met je pilletjes. Misschien dat je ze beter een tijdje niet kunt slikken, als ze niet helpen? íig wel in de voorgeschreven dosis gebruiken en als je ze niet meer slikt goed afbouwen...... volgens mij heb je geen ********** aan mijn verhaal maarjah ![]() sterkte, liefs, Alicia |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Relaties gaan 9 van de 10 keer na een bepaalde periode weer over, de aantrekkingskracht neemt af, enzovoorts. Het is maar zelden dat iemand dan eindelijk de juiste treft, dus als je je steeds zo aan iemand hangt dan kom je er vaak genoeg gebroken uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik was ooit een gelukkig meisje dat altijd lachtte en bruiste van de energie en nu ben ik een doodongelukkig meisje dat antidepressiva slikt en om de 2-3 weken naar een psychiater moet...
Al mijn zelfvertrouwen is spoorloos verdwenen en ik haat mezelf. T.o.v. andere mensen ben ik veel wantrouwiger dan vroeger. Ik denk dat iedereen beter af zou zijn als ik hier niet rondliep... Als ik mijn vriendje niet had,dan liep ik hier al niet meer rond, daar ben ik zeker van. Ik wist eigelijk niet dat er zoveel jongeren waren die depressief zijn,maar ik ben dus lang niet de enige... Kus, BadAngel |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #91 RockaholiC | 499 | 30-09-2008 14:57 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #22 Eye of Sauron | 500 | 30-09-2006 18:35 | |
Seksualiteit |
Bukkake Jomans | 110 | 28-12-2005 22:31 | |
Lifestyle |
Welke doldwaze avonturen heb jij vandaag beleefd? Tom Violence | 499 | 22-12-2005 16:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moslimhaat in VS sterk toegenomen Mujahideen | 190 | 17-05-2005 18:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schikbarende haat onder Marokkaanse jeugd DEADLOCKED | 353 | 24-12-2004 21:22 |