Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar ik tegenwoordig niet meer op wacht is mij goed voelen, dingen verwerken, etc. Als het niet goed gaat, wil ik hulp. Of ik ga zelf aan de slag. Ik wacht daar niet meer mee. Als ik iets niet durf, doe ik het nu toch. Want het kan wel maar ik zou er normaal gesproken mee wachten, wat eigenlijk niet nodig is. Door niet te wachten bereik je dingen sneller en kun je dingen oplossen/verbeteren voordat ze een trauma worden. Voorbeeld: Als je dus eigenlijk hulp wilt, maar niet durft, maar toch echt wil: wat let je. Als je wilt, dan doe je het toch wel een keer. Kan je het beter meteen doen voordat het nog erger wordt. Of je wacht net zolang tot het niet meer op te lossen is. Ik doe dus niet meer aan wachten, behalve als het niet anders kan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik wacht op mijn geestelijke genezing. Wanneer ik stabiel ben, kan ik eens wat van mijn leven gaan maken. Hmmm, misschien te makkelijk om het daar op af te schuiven. Waar wacht ik nog op? Aan den slag... Hmmm, ijdelheid.
![]()
|
Verwijderd
|
Ik wacht op een diagnose.
Omdat ik nu op dagbehandeling zit, ik heb het daar opzich wel naar mn zin hoor maar zonder diagnose behandelen ze je niet lijkt het wel. Omdat de mensen die het kunnen weten er nog niet helemaal uit zijn. Het heeft gewoon nog wat tijd nodig. Ik wacht (behalve dat dus) nergens op. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik wacht op de dag dat mijn lichaam weer gezond is en in goed contact staat met mijn geest....
ik hoop dat die dag mag komen, want hierop heb ik mijn hoop gevestigd.... waarom nu nog nie? ik doe er alles aan maar lichaam laat nog afweten...
|
![]() |
|
Van wat ik zelf in de hand heb:
Ik wacht nergens op, ik geniet van de dingen die nu gebeuren. Van wat anderen me toestemming ed voor moeten geven: Ik wacht totdat ik eindelijk krijg te horen dat ik naar die leefgroep mag, zodat ik naar Ikea kan en allemaal leuke dingetje kan gaan halen voor mn kamer en grrrrrrrrrrrr, ik wacht hier al heel mn leven op ![]()
|
![]() |
Ik probeer zo min mogelijk te wachten, ik haat nl wachten.
Als ik ergens op zou moeten wachten, probeer ik een manier te vinden om er niet op te hoeven wachten, maarja, das helaas niet met alles mogelijk. Ik wacht dus op: Het einde van het schooljaar (DIPLOOOMA) en ik wacht op een vriendin ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik word er echt helemaal bang van. LW | 29 | 16-06-2011 14:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar leef je van? [verhaaltje] Verwijderd | 6 | 28-06-2006 10:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Sari Ieke | 0 | 02-04-2005 23:53 | |
Muziek |
what your waiting voor- help Scars Reamain | 6 | 20-02-2005 12:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Op de waarheid wachten Da Girl | 1 | 05-12-2002 12:56 | |
Seksualiteit |
Ieks ik ga hier nu even heeeel open zijn:D Schrik niet.. Verwijderd | 122 | 12-04-2002 21:58 |