Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik snap van Vogelvrij dat ze zegt dat het handig is om het gesprek aan te gaan, en als je dat aan zou kunnen en denkt dat het zou helpen, doe dat dan ook vooral! Alleen als ik het zo hoor zou ik denken, laat maar.
|
Wat voor tent is dat wel niet? Agressieve klanten waar niets aan wordt gedaan is één ding, maar collega's die zo negatief en oncollegiaal zijn is echt spul dat willekeurig welk bedrijf kan (en zal) nekken.
Wat al eerder werd gezegd, ziek melden en ontslag nemen. Als zulke negativiteit zo ver in de organisatie zit kun je het niet zelf veranderen.
|
Helaas niet... Ik zou toch zeker proberen om persoonlijk langs te gaan en je moet jezelf dan maar voorhouden dat je je na afloop heel opgelucht zal voelen. Veel succes!
||
Citaat:
Maar waarom laat je hen zo in je hoofd zitten? Jij loopt nu een partij te stressen terwijl dat volstrekt overbodig is. Laat eventuele debiele collega's gewoon lekker voor wat ze zijn. Hun gedrag is hun probleem. Het is wel zaak om een beetje een dikke huid te hebben, anders zul je dit soort dingen nog veel vaker beleven bij toekomstig werk. Conflicten met collega's, groot en klein, zullen er altijd zijn.
||
Citaat:
Zie hier. http://www.leren.nl/artikelen/2005/ontslagbrief.html En op internet zal vast wel meer over te vinden zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ts: je contract wordt niet verlengd, maar tot wanneer loopt het? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ts hebben ze nog toegelicht waarom contract niet verlengd werd? |
![]() |
|
Hierbij de ontslag brief: http://forum.scholieren.com/showthre...704&highlight=
Het stikt ook van de fouten, zoiets hoort gewoon perfect voor elkaar te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Antwoord op je vraag is denk ik niet meer nodig gezien je ook in het andere topic hebt gereageerd. |
![]() |
|
Hoe vervelend ook; je moet daar zo snel mogelijk weg, liefst morgen. De manier waarop maakt niet uit, maar het maakt wel uit dat het zo snel mogelijk gebeurt. Het zal confronterend zijn om te horen, maar dit heeft effect op je andere sollicitaties. Je moet wel heel stevig in de schoenen staan wil dit geen effect hebben op je zelfvertrouwen. Hierdoor kom je minder goed voor de dag op andere sollicitaties.
Je kunt nog wel allerlei klachtencommissie en juridische wegen gaan bewandelen, maar als je dat doet zijn er alleen maar verliezers; het is verspilde moeite. Laat je niet verleiden tot het nemen van "wraak", maar kijk vooruit.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Dit is zo vreemd...hoe moet ik ermee omgaan? Yab-Yum | 2 | 09-05-2003 11:22 | |
Psychologie |
'Wegzakken'? Verwijderd | 19 | 21-03-2003 20:19 | |
Psychologie |
Even van me afschrijven... Verwijderd | 9 | 17-09-2002 14:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |