Advertentie | |
|
![]() |
|
Nah.. tlijkt me geen goed ideej, hoewel ik het wel totaal belachelijk vindt dat je van de talen een leestekst krijgt! Waarom is lezen belangrijker dan schrijven/spreken/luisteren? Ik ben niet goed in lezen, wel goed in schrijven en spreken... kvinnut een beetje onzin, maar goed wat doe je eraan..
|
![]() |
Als je geen examens hebt en zoals Sciza zegt, maar het gemiddelde van je schoolresultaten in de bovenbouw neemt dan vrees ik toch echt dat universiteiten en dergelijke kijken van wat voor school je af komt en niet wat je kunt presteren...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
op high school zullen volgens mij de sophomores en freshmen van dit jaar wel een eindexamen moeten doen in het laatste jaar, terwijl je normaal altijd een diploma kreeg als je gewoon de school afmaakte. Een eindexamen laat beter zien wat je weet dan de cijfers van de laatste 3 jaar, want een groot deel van de stof heb je onthouden van eerdere jaren. Doordat je voor de eindexamens tevens goed leert, sla je de stof opnieuw op en krijgen bijv. universiteiten een betere indruk van wat je NU kunt, en dat is wat ze willen weten. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg natuurlijk niet dat een school maar gewoon wat in elkaar moet flansen, het moet wel overal dezelfde moeilijkheid hebben... Ben ik echt voor! Heb je namelijk niet die enorme spanning aan het eind en het is geen moment opname...
||
![]() |
Citaat:
school sucks ![]() leraren die l*llen mensen die zagen als ze alle scholen nu eens slopen dan is er weer (minder pain in the ass en...)meer plaats voor cybercafé's disco's en whatever ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Nuttigheid van school? Syn | 16 | 18-09-2009 17:52 | |
Verkeer & Vervoer |
certi gat 400 eu kosten? crazycat | 33 | 02-01-2009 11:54 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stelling: toetsen in onderwijs afschaffen Nietgeregistr | 2 | 09-12-2008 08:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VMBO examens afschaffen? Verwijderd | 122 | 11-03-2005 13:09 | |
Algemene schoolzaken |
CITO-toets afschaffen? Verwijderd | 40 | 08-10-2004 15:40 | |
Algemene schoolzaken |
Stelling: het CSE moet afgeschaft worden! AukjeLaks | 13 | 25-06-2003 15:11 |