Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2003, 18:50
sweet17
sweet17 is offline
Vind jij dat dat kan, of is het per definitie uitgesloten..

(i know...lekker kort stukje)

groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2003, 18:54
Gothic
Gothic is offline
Ligt aan een hoop.

Hoe lang is het uit?
Hoe goed ken je die vriendin?
Hoe is het uitgegaan?
Heb je zelf een vriend?
Wat vindt die vriendin ervan?
Oud 22-09-2003, 18:55
Verwijderd
Ligt eraan..

Ik heb met een ex van een heel goede vriendin gezoend, dat zij wat hadden was echter 2,5 jaar geleden, zij had het uitgemaakt en ging ons zelf lopen koppelen en aanmoedigen..

Als ik echter niet zeker zou weten dat die vriendin er totaal geen probleem mee heeft zou ik het niet doen. Soort ongeschreven regel..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 19:01
Verwijderd
Mijn vriend zat in hetzelfde parket zo'n 8/9 maanden geleden. Zijn beste vriend is namelijk mijn ex geweest. En ja, dan komen dus die vragen die Gothic al naar boven bracht..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:11
pyres74
pyres74 is offline
nou als er een enige tijd overheen gaat, dan moet het wel kunnen vind ik
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:30
Kinky girl17
Kinky girl17 is offline
Citaat:
sweet17 schreef op 22-09-2003 @ 19:50:
Vind jij dat dat kan, of is het per definitie uitgesloten..

(i know...lekker kort stukje)

groetjes
DAT DOE JE GEWOON NIET VIND IK!

of je moet er zo zeker van zijn dat je vriendin het niet erg vind..

en het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor een vriendin het is.. bij mn beste vriendin zou ik t zeker nooit doen..
ik denk dat ik het uberhaupt nooit zou doen..
vriendschap is meer waard.
Oud 22-09-2003, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Kinky girl17 schreef op 22-09-2003 @ 21:30:
DAT DOE JE GEWOON NIET VIND IK!

of je moet er zo zeker van zijn dat je vriendin het niet erg vind..

en het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor een vriendin het is.. bij mn beste vriendin zou ik t zeker nooit doen..
ik denk dat ik het uberhaupt nooit zou doen..
vriendschap is meer waard.
zoals ik al noemde zat mijn vriend in dezelfde situatie. Het was zo'n twee maanden uit met mijn ex en wij werden verliefd. en ook wij hadden de vraag: kun je dit maken?
maarja, hij had ook zoiets van: ik mag ook best een keer voor mezelf kiezen.
zijn beste vriend vond het niet leuk en raadde hem ook af om wat met mij te nemen, maar hij trok zich er niets van aan etc. Nu hebben we iets langer dan 8 maanden wat en zijn heel gelukkig samen. Mijn ex praatte eerst niet met mij, maar zij hadden wel nog contact enzo en ik zou ook NOOIT hun vriendschap in de weg willen staan! het contact is precies hetzelfde als eerst en nu kan mijn ex er ook normaal mee omgaan en hij wou zelfs weer wat met zn drieen afspreken. top toch?

het ligt dus aan de situatie..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:52
Kinky girl17
Kinky girl17 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-09-2003 @ 21:37:
zoals ik al noemde zat mijn vriend in dezelfde situatie. Het was zo'n twee maanden uit met mijn ex en wij werden verliefd. en ook wij hadden de vraag: kun je dit maken?
maarja, hij had ook zoiets van: ik mag ook best een keer voor mezelf kiezen.
zijn beste vriend vond het niet leuk en raadde hem ook af om wat met mij te nemen, maar hij trok zich er niets van aan etc. Nu hebben we iets langer dan 8 maanden wat en zijn heel gelukkig samen. Mijn ex praatte eerst niet met mij, maar zij hadden wel nog contact enzo en ik zou ook NOOIT hun vriendschap in de weg willen staan! het contact is precies hetzelfde als eerst en nu kan mijn ex er ook normaal mee omgaan en hij wou zelfs weer wat met zn drieen afspreken. top toch?

het ligt dus aan de situatie..
Ja zo zie je maar.. het kan ook best goed aflopen..
maar toch als je in zo een situatie zit zal het wel ff k*t zijn, omdat je je er waarschijnlijk niet goed over voelt, gelukkig is het in jou situatie goed afgelopen.
Oud 22-09-2003, 20:59
Verwijderd
*steekt hand op* Schuldig, 2 keer

Nja, ik vind dus dat het kan, hoewel deze twee gevallen best wel erg waren. Was nl telkens van dezelfde vriendin, en ze was in beide gevallen nog verliefd op hem Nou ja, ik het eerste geval wist ik dat niet, dat ze hem nog zó leuk vond, en in het tweede geval heb ik inderdaad voor mezelf gekozen. Overigens niet zo'n heel slecht idee, want daardoor ontmoette ze een vriend van hem, met wie ze nou al 2 jaar een relatie heeft.

Nja, ik vind dat het moet kunnen, je kunt gewoonweg je vriendin niet verbieden wat met je ex te doen alleen omdat jij wrok koestert. Misschien klikt het tussen hen perfect, en dan bederf jij dat.
Ken echter wel goed het gevoel dat iemand anders nou gelukkig is met hem, gr zeg, en dan nog je vriendin ook!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 21:00
Sade
Sade is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 22-09-2003 @ 19:55:
Als ik echter niet zeker zou weten dat die vriendin er totaal geen probleem mee heeft zou ik het niet doen. Soort ongeschreven regel..
Inderdaad een ongeschreven regel. Een vriendin van me heeft laatst met een goede vriend van haar ex gezoend, en kreeg daar een hoop gezeik mee. Dus ik zou zeggen, weet waar je aan begint
Oud 22-09-2003, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Kinky girl17 schreef op 22-09-2003 @ 21:52:
Ja zo zie je maar.. het kan ook best goed aflopen..
maar toch als je in zo een situatie zit zal het wel ff k*t zijn, omdat je je er waarschijnlijk niet goed over voelt, gelukkig is het in jou situatie goed afgelopen.
het was idd een kutsituatie, want weet het maar te brengen aan die vriend.
heel voorzichtig heeft hij een keer gezegd dat ie verliefd op me was, en kreeg meteen een reactie als: je moet het echt niet doen. het is een hoer, een bitch en weet ik veel wat.
niet leuk voor mij, maar ook zeker niet voor mijn vriend.
ik kan het ook wel een beetje van zijn kant zien maar denk altijd zo: als ze er allebei gelukkig van worden en ze zijn je allebei dierbaar, mooier kan het toch niet?
een heel gedoe dus, maar zelfs zo'n stijfkop als mn ex kwam er overheen

Je moet weten wanneer voor jezelf te kiezen. Je kan niet altijd rekening houden met anderen. Ja, tot bepaalde hoogte, maar niet in ultieme maten.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:20
Tox
Tox is offline
Als het lang genoeg uit is, vind ik wel dat het kan.
Oud 29-09-2003, 19:04
kuik
kuik is offline
is geen goed idee
Oud 30-09-2003, 08:18
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
waarom niet??

ga der voor zou ik zeggen
Oud 30-09-2003, 10:52
smuidra
smuidra is offline
dat kan je niet maken

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf ook 1 keer heb geflikt maar nooit meer damn wat voelde ik me er klote onder vooral omdak erna te horen kreeg dat ze hem nog leuk vond Mjah ik vind ut dus niet kunne
Oud 30-09-2003, 10:54
miro
miro is offline
Nee dat kan niet.

Waarom zou je, als het nou echt verliefdheid is oke, maar alleen zoenen? Dat is gewoon even uitproberen hoe hij nou eigenlijk is, dat vind ik niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 11:41
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 30-09-2003 @ 11:54:
Nee dat kan niet.

Waarom zou je, als het nou echt verliefdheid is oke, maar alleen zoenen? Dat is gewoon even uitproberen hoe hij nou eigenlijk is, dat vind ik niet kunnen.
Van alleen zoenen ga IK dan ook niet uit. Ik ga er wel vanuit dat je verliefd bent op diegene. En waarom zou dat niet kunnen?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 11:41
Verwijderd
Citaat:
smuidra schreef op 30-09-2003 @ 11:52:
dat kan je niet maken

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf ook 1 keer heb geflikt maar nooit meer damn wat voelde ik me er klote onder vooral omdak erna te horen kreeg dat ze hem nog leuk vond Mjah ik vind ut dus niet kunne
1 keer zoenen is ook iets anders dan verliefd met kriebels in je buik..
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 13:07
Punkygirl
Punkygirl is offline
ligt eraan.. niet als ze met ruzie uit elkaar zijn gegaan maar misschien wel als het lang geleden is zon 2 a 3 jaar ofzow.. ik zou het niet zo weten..
Oud 30-09-2003, 14:09
Verwijderd
Als het lang genoeg uit is tussen hen en als je een goeie reden hebt om per se die persoon te zoenen, dan kan het wel. Anders niet.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 14:22
Verwijderd
Dat hangt mijns inziens volledig van de situatie af.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:23
miro
miro is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-09-2003 @ 12:41:
Van alleen zoenen ga IK dan ook niet uit. Ik ga er wel vanuit dat je verliefd bent op diegene. En waarom zou dat niet kunnen?
Dat zeg ik nou juist in mijn post.....

Als je echt verliefd bent is de zaak heel anders, dan is het wel zo eerlijk om het even tegen je vriendin te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 20:59
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-09-2003 @ 12:41:
1 keer zoenen is ook iets anders dan verliefd met kriebels in je buik..
Ehm neej ik was hartstikke erg verlieft op die boy maar later bleek dus dat hij vriendin van mij in elkaar had geramd dus ik schaamde me echt heel erg en voelde me echt heel erg kut snapte ook meteen waarom ze mij tegen wou houden en waarom ze zo tegen me deed. Gelukkig is ze nooit kwaad op me geworden omdat ze weet hoe hij is met zijn streken enzo. Maar ik schaam me er echt heel erg voor dat ik het niet meer zal doen ook
Oud 21-12-2003, 13:15
sweet lover
sweet lover is offline
Het ligt er idd net aan wat je vriendin er van vindt, maar het ligt ook aan jullie gevoelens voor elkaar. Als julie elkaar nou echt heel erg leuk vinden, dan zou ik er voor gaan. Die vriendin komt vanzelf wel weer een andere jongen tegen die ze leuk vindt.
Oud 21-12-2003, 15:41
barbara.inc
barbara.inc is offline
ik heb een tijdje iets gehad met de ex van een vriendin, zij vond dat geweldig

Maar het ligt er aan of zij hem nog leuk vindt. Zo ja, dan zou ik het nooit doen. ZO nee, dan nog zou ik eerst wel even met haar overleggen of ze het erg zou vinden.
Oud 21-12-2003, 18:46
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-09-2003 @ 21:59:

Nja, ik vind dat het moet kunnen, je kunt gewoonweg je vriendin niet verbieden wat met je ex te doen alleen omdat jij wrok koestert. Misschien klikt het tussen hen perfect, en dan bederf jij dat.
Ken echter wel goed het gevoel dat iemand anders nou gelukkig is met hem, gr zeg, en dan nog je vriendin ook!
Reageren

Regels voor berichten