Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De studie is opgebouwd uit verschillende onderdelen, de geschiedenis ervan en de hedendaagse filosofie... Verder, wat je ermee kan worden...Nou, als voorbeelden noemden ze daar leraar, maar ook dat je in het bedrijfsleven kon gaan werken (wat ook veel mensen deden), voor de rest kan je ook denken aan de journalistiek of e.d. Maar dit hangt natuurlijk ook wel van die studie die je er naast neemt af. Verder weet ik het ook niet meer precies, het is namelijk al een tijd terug dat de opendag was. Ik hoop dat ik je voldoende heb geïnformeerd.
|
Verwijderd
|
Ik zit in Belgie op school (5e) en ik zit op de richting Humane Wetenschappen.
Dan krijg je ook CW (cultuurwetenschappen) en filosofie. Bij CW gaat het voor ook een deel over filosofie, maar dan de geschiedenis van (bekende) filosofen. Waarschijnlijk kun je zo'n opleiding op vervolgonderwijs ook volgen in Nederland. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog wat gezocht op internet, misschien heb je er iets aan:
http://filosofie.gaanstuderen.nl/fil...uderen/hbo.htm http://www.rug.nl/studiekiezers/stud.../ba/filosofie/ (maar dat is meestal nadat je je propodeuse hebt gehaald) Volgens een vriendin van mij kun je filosofie alleen aan de universiteit volgen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Filosofie of aardrijkskunde xfloor. | 3 | 20-11-2013 20:42 | |
Algemene schoolzaken |
Filosofie & management&organisatie SkNaWidomoor | 5 | 01-12-2006 22:39 | |
Algemene schoolzaken |
filosofie 5-6vwo ecrivaine | 26 | 17-02-2005 14:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Filosofie en psychologie als verplicht vak //ItsJustMe\\ | 30 | 10-06-2003 09:21 | |
plato en shizofrenie prulleke | 4 | 18-05-2002 22:07 | |
Ideale school/leersysteem laydee | 35 | 09-04-2002 21:43 |