Advertentie | |
|
![]() |
|||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik denk dat ik, zoals hierboven al staat, maar eens met m'n vriendin moet praten over dat het me dwars zit dat ze zo weinig intresses heeft. Daarbij is het misschien een goed id om elkaar voorlopig maar 1 keer of minder in de week te zien, om de gewoonte/sleur wat te verminderen. Iets dat waar ze waarschijnlijk niet zo heel blij mee zal zijn, maar hopenlijk wel begrijpt. Laatst gewijzigd op 16-12-2003 om 18:39. |
![]() |
|
![]() |
Yes
![]() |
![]() |
|
Ik zat in dezelfde situatie, alleen ben ik dan het meisje uit jouw klas dan zegmaar. Die jongen heeft een vriendin en gaat met mij vreemd. Ik had het er vaak wel moeilijk mee, dus heb ik er een eind aan gemaakt (vorige week ofzo, na drie maand) Want ook al had hij een vriendin, het leek net of we een relatie hadden. Nu krijg is smsjes hoe erg hij me wel niet mist... Dat maakt het er ook niet makkelijker op...
Ik vind zelf dat wanneer je iets voor iemand anders voelt, je nooit genoeg kunt voelen voor je huidige vriend(in). Dit heb ik hem ook gezegd, maar daar was hij het niet helemaal mee eens... Volgens mij is het gewoon moeilijk om die 'normale' dingen die je met je vriend of vriendin doet te verbreken... Toch lijkt me dat wel verstandiger... Iig, succes ermee...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Je wordt niet zomaar verliefd omdat je dat nou zo enig vind of omdat je toch niks beters te doen hebt, het overvalt je, en in het geval van sweex zelf heel letterlijk, dus ja ik kan me je probleem wel goed voorstellen ja.
Je moet je idd goed voorhouden of je wel verder wil met iemand die zo passief is in bijna al jouw interesses. Zonder al te pessimistisch te willen wezen, maar dat gaat vroeg of laat toch wringen tussen jullie. Zet hem op |
![]() |
|
![]() |
Het hoeft toch niks uit te maken dat ze geen interesses heeft? In ieder geval andere dan de jouwe? Normaal stoorde het je toch ook niet? Maar nu je een ander meisje tegen bent gekomen ga je ze vergelijken, terwijl het je eerder nog wat uit maakte. De reden waarom je dus met haar moet praten is dat je een ander meisje bent tegen gekomen, en niet om haar interesses.
Ik ken het, ik heb precies hetzelfde. Ik heb al twee jaar een vriend, en veel interesses hebben wij wel hetzelfde, toch komt er altijd wel weer een andere jongen in m'n leven waarvan ik kriebels in m'n buik krijg, dat is al iets van 4 keer gebeurd ![]() ![]() ![]() Ik weet het, het is lastig ja ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet hoe je je voelt, want ik heb het ook gehad. Ik ben nu binna anderhalf jaar met mn vriend, en ik ben van de zomer verliefd geweest op een andere jongen. Dit was erg lastig, hij gaf meerdere malen toe ook verliefd te zijn op mij, terwijl hij een vriendin had. Ik heb gekozen voor mijn vriend, je weet wat je hebt en wat je niet hebt, dat is bij je 'nieuwe vlam' altijd maar afwachten. Achteraf was het maar goed ook, die jongen gebruikt meisjes gewoon, maar ja, liefde maakt blind.
Ik heb het naderhand wel tegen mijn vriend verteld, hij was erg geschrokken, maar boos niet, wel teleurgesteld. Waarschijnlijk zal jouw vriendin dit ook wel hebben, en wie weet wordt ze ook wel boos. Maar eerlijkheid gaat voor alles. Dus wat je ook beslist, blijf altijd eerlijk, en maak het niet uit omdat je vrij wilt zijn, niet mer van haar houdt etc. Maar zeg eerlijk dat je in de knoop zit met je gevoelens, en over dat andere meisje. Je verliest je er misschien je vriendin mee, maar in mijn ogen is ze jou dan niet waard! Succes! |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
pff... wat een rot situatie, echt, ik wou dat ik gewoon weer pas 3 maanden met m'n vriendin had, smoorverliefd, niks geen problemen, en alles perfect. Maarja, dat is helaas niet zo... Ik ga er nog maar eens flink over nadenken. Iig bedankt voor julie reacties tot nu toe. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik vind dat je het uit moet maken. De reden die jij noemt met die iteresses is precies de reden waarom ik nou niet echt snel verliefd wordt.
Ik kan me jou situatie wel goed voorstellen. En volgens mij word je daar alleen maar ongelukkig van als je bij je vriendin blijft. Het is niet erg als je vriendin niet alles leuk vind wat jij leuk vind. Maar het is toch wel wenselijk dat ze dingen leuk gaat vinden door jou. En al had zij een beetje boeiend leven gehad had zij jou weer voor een hoop dingen kunnen interesseren. Begrijp me niet verkeerd, maar dat vind ik dus gewoon een nogal inhoudsloos meisje dan. Morgan geef ik dan ook gelijk. JE bent 17 dus een risico kan je heus wel lopen. Het is echt niet dat als je het nu uit maakt dat je de rest van je leven zonder vriendin zit als dat meisje uit je klas toch niet helemaal blijkt te zijn zoals jij dacht. ik zeg; waag het er gewoon op. Bij je vriendin blijven is helemaal niks ![]()
|
Ben jij mij?
![]() Ik heb vorige maand ergens gepoogd een verhaal als dit te posten omdat mij precies hetzelfde overkomen was en nog steeds overkomt. Ik durfde alleen niet op 'plaats bericht' te drukken, omdat ik vond dat ik er zelf uit moest komen. Dat heb ik geleerd van een bepaald vorig topic van mij. ![]() En ik had me er net toe aangezet die topic toch te openen… tot ik deze topic tegenkwam! Tot nu toe heeft de tijd mij nog niets geleerd. Ik ben nog steeds verliefd op twee mensen: mijn vriendin die eigenlijk alleen maar computert en met mij knuffelt, en miss nieuw die weer nieuwe vlammen in mij ontwaakt. Bij mij ligt de situatie echter net iets anders: het nieuwe meisje heeft al een vriend. En wat ik ook doe, ik krijg haar niet uit m'n hoofd. Ik heb voor mezelf de afweging gemaakt: als ik mijn huidige vriendin zou dumpen, zou ik dan gelukkiger zijn? En als ik het niet uit zou maken, zou ik me dan over mijn nieuwe vlam heen kunnen zetten? Het resulteerde slechts in hoofdpijn. De ene dag vond ik de een veruit de leukste, de andere dag de ander, ook afhankelijk van hoe veel ik met beide om ben gegaan die dag. Maar ik kan je dus ook geen oplossingen bieden, want ik zit met hetzelfde probleem: verliefd zijn op twee mensen, oftewel letterlijk een gebroken (gesplitst) hart hebben.
|
![]() |
Same here...
Verliefd op 2 jongens (men vriend sinds 2 jaar en men ex)... zit al enkele maanden met dat probleem en ik kan gewoon geen keuzes maken.. Vraag mij af of ik hier ooit vanaf kom. De ene dag denk ik het zeker te weten, de volgende dag zit ik weer vol twijfels.. en het doet pijn, want ik zou zo graag gewoon gelukkig willen zijn en dat kan ik nu nooit volledig zijn.. Maar denk niet dat iemand anders je daarmee kan helpen.. tenslotte moet jij de keuzes maken, hoe moeilijk het ook is... Wel goed om te weten dat er toch nog mensen zijn die me begrijpen.. ![]() |
![]() |
|
Probeer eerst en vooral dat meest recenste meisje tijdelijk uit je hoofd te zetten, zodat je in de mate van het mogelijke nuchter kan nadenken hoe je verder wilt met je vriendin waar je al 2 jaar mee samen bent.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd, maar zij nog niet Verwijderd | 1 | 02-01-2017 14:42 | |
Liefde & Relatie |
Dilemma: Verliefd op een meisje, maar heb al een vriendin! Akhlys | 12 | 01-09-2010 18:10 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd maar heeft relatie Mr. Peanut | 25 | 09-10-2007 13:02 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd, maar door verleden onzeker... Verwijderd | 8 | 04-11-2005 14:13 | |
Liefde & Relatie |
Voordat je met iemand een relatie begint Asswhoopin | 21 | 08-11-2002 22:12 | |
Liefde & Relatie |
2 jongens leuk, met de 1 heb ik een relatie.. Rancid Girl | 7 | 18-06-2002 20:40 |