Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2003, 16:04
Sweex
Sweex is offline
Ik heb al een lange tijd (zo'n 2 jaar) verkering met een super lief en mooi meisje die ik heb leren kennen op school. We houden van elkaar; hebben nagenoeg nooit ruzie; en zien elkaar minstens 2 keer in de week. Maar hoewel het er op het eerste gezicht perfect uitziet, ben ik de laatste tijd erg aan het twijfelen over onze relatie. Onze intresses verschillen namelijk nogal. Nouja, verschillen is misschien niet helemaal het juiste woord; ze heeft gewoon vrijwel geen intresses. In haar vrije tijd doet ze niet veel meer dan tv kijken en achter de pc zitten. Ze luisterd/speelt nooit muziek; kan niet genieten van een goede film; theater is haar volkomen onbekend en lekker een avondje uitgaan is er ook zelden bij. En dit terwijl ik juist precies het tegenovergestelde ben. Ik hou er erg van om muziek te maken en luisteren; concerten af te gaan; en om de week een keer te stappen. En ik baal er soms zo van dat ik dit niet met haar deel. Als we bij elkaar zijn hebben we namelijk bar weinig te doen, en mede daardoor is er al vrij snel een sleur in onze relatie gekropen.

Nu is deze sleur nooit echt een probleem voor me geweest omdat het 'houden van' gevoel er nog steeds is. Echter, enkele maanden geleden is er een meisje in m'n klas gekomen die ik in meer of mindere mate wel zie zitten (m'n huidige vriendin is inmiddels al weer van deze school af). Telkens als ik met haar praat voel ik weer een btje van dat oude 'verliefdheidsgevoel' opkomen dat ik zo lang niet gehad heb. Ik probeer het telkens te verdringen maar dat wordt lijkt het steeds moeilijker. Daarbij komt ook nog is dat ze mij ook wel ziet zitten, wat de drempel om ook werkelijk iets te beginnen nog lager maakt.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Een relatie van ruim 2 jaar met een bloedmooi en lief meisje en de daarbij behorende vertrouwdheid opgeven voor iemand die je vrijwel nauwelijks kent klinkt op het eerste gezicht erg onlogisch, maar ik kan het nieuwe meisje gewoon niet aan de kant zetten. Telkens dwaalt ze door m'n hoofd, mede doordat ze gewoon veel intressanter lijkt dan mijn huidige vriendin.

Ik hoop dat er hier mensen zijn die me misschien advies/raad kunnen geven. Moet ik alles op alles zetten om de gevoelens voor het 'nieuwe' meisje aan de kant te schuiven om zo m'n huidige relatie voort te kunnen zetten, of moet ik toch gewoon m'n hart volgen en maar zien wat er van komt? En zijn er mensen die misschien in een soort gelijke situatie hebben gezeten, en wat hebben zij gedaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2003, 16:06
Verwijderd
Normaal gesproken vind ik verliefd worden op iemand anders binnen een relatie heel fout en reageer ik sarcastisch, maar hier kan ik me eigenlijk wel iets bij voorstellen. Heb je al veel geprobeerd je vriendin eens mee te nemen naar concerten of eens naar muziek te laten luisteren?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 16:13
miro
miro is offline
Tja moeilijk....

Wat ik raar vind is dat jij haar in die 2 jaar nergens voor hebt kunnen interesseren? Meestal ga je toch wat mee in de hobby's van je partner.

Ik denk dat je ns over je relatie moet denken zonder dat je daar die verliefdheid bij betrekt (tja kweet dat dat moeilijk is) En als je dr kiest om door te gaan met je vriendin, ben je dan nog wel gelukkig of zul je telkens het gevoel hebben dat je wat "mist". Als dat zo is dan is t misschien wel t beste om t uit te maken, maar daar kun je moeilijk andere mensen over laten oordelen.

Ik denk dat t feit dat je verliefd wordt op iemand anders heel veel zegt over je huidige relatie. Ook dat je op een andere manier wel veel gelukkiger bent. Tis moeilijk om iets wat al zo lang duurt los te laten, maar als je hierin geen plezier kunt vinden moet je het misschien toch op een andere manier gaan aanpakken.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 17:01
Last Resort
Last Resort is offline
Ik zou eerst even peilen of het daadwerkelijk iets kan worden met dat andere meisje. Daarnaast kan je je afvragen of je nog wel wat aan je huidige relatie hebt, want als ik het zo hoor wordt je daar niet al te blij van....
Oud 16-12-2003, 17:04
jet
jet is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 16-12-2003 @ 18:01:
Ik zou eerst even peilen of het daadwerkelijk iets kan worden met dat andere meisje.
dat vind ik echt fout. als je die ander wil, moet je het uitmaken, ongeacht of zij wil
Oud 16-12-2003, 17:06
miro
miro is offline
Citaat:
jet666 schreef op 16-12-2003 @ 18:04:
dat vind ik echt fout. als je die ander wil, moet je het uitmaken, ongeacht of zij wil
groot gelijk
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 17:08
Jessicaa_b
Jessicaa_b is offline
Ik denk dat je erover moet praten met je vriendin
Oud 16-12-2003, 17:10
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Tis wel zo , maar zo werkt het niet, iig niet bij iedereen
Oud 16-12-2003, 17:38
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Als je niet verliefd zou worden op dat andere meisje, had je het dan nog 2 jaar uitgehouden met je huidige vriendin?

Mja, moeilijke vraag, ik zou daar eens over nadenken..
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 17:42
Jessicaa_b
Jessicaa_b is offline
Praten helpt altijd, al is t op dat moment misschien niet makkelijk, uiteindelijk wordt je er beter van.. kan zij zich misschien wel meer aanpassen aan jou.. als ze dat voor je overheeft..
Oud 16-12-2003, 17:47
Fade of Light
Fade of Light is offline
wat doe je dan uberhaupt als je bij elkaar bent? samen gamen, beetje soaps kijken (Aangezien ze geen films leuk vindt) of alleen maar 'de liefde bedrijven' ?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 18:36
Sweex
Sweex is offline
Citaat:
Heb je al veel geprobeerd je vriendin eens mee te nemen naar concerten of eens naar muziek te laten luisteren?
2x meegenomen naar een cabaretvoorstelling, en ik laat haar regelmatig muziek horen waar ik helemaal weg van ben; maar nooit komt er echt iets enthousiasts vanaf. Meestal is het iets van "ah wel leuk ja..." oid.

Citaat:
Ik denk dat je ns over je relatie moet denken zonder dat je daar die verliefdheid bij betrekt (tja kweet dat dat moeilijk is) En als je dr kiest om door te gaan met je vriendin, ben je dan nog wel gelukkig of zul je telkens het gevoel hebben dat je wat "mist".
Ik heb er wel vaker over nagedacht, maar altijd was m'n conclussie dat ik nog steeds gelukkigger ben met haar dan zonder haar. Alleen de keuze tussen haar en niemand of tussen haar en iemand anders is weer een heel andere, waar ik eigenlijk nog nooit over nagedacht heb.

Citaat:
Ik denk dat t feit dat je verliefd wordt op iemand anders heel veel zegt over je huidige relatie.
Het is niet echt verliefdheid die ik voel, maar het komt er wel in de buurt (ja ik weet het, klinkt een btje wazig). Misschien gaat het binnenkort wel weer over, maar de kans daarop is niet heel erg groot aangezien ze bij veel lessen bij me in de klas zit.

Citaat:
Praten helpt altijd, al is t op dat moment misschien niet makkelijk, uiteindelijk wordt je er beter van.. kan zij zich misschien wel meer aanpassen aan jou.. als ze dat voor je overheeft..
Ik denk dat ik er maar is met haar over moet praten idd. Ik heb dr al wel meerdere malen aangespoort tot het 'zoeken van hobbies' (goh wat klinkt dat stom) maar tot noch toe zonder succes. Ik heb haar echter nooit echt verteld dat het me ook echt dwars zit, dus dat moet ik dan binnenkort maar is doen.

Citaat:
Als je niet verliefd zou worden op dat andere meisje, had je het dan nog 2 jaar uitgehouden met je huidige vriendin?
Ik denk het wel; zie m'n 2e reactie.

Citaat:
wat doe je dan uberhaupt als je bij elkaar bent? samen gamen, beetje soaps kijken (Aangezien ze geen films leuk vindt) of alleen maar 'de liefde bedrijven' ?
Het is meer MSNen, mail checken en school werk dan gamen, maargoed. Als we gewoon doordeweeks bij elkaar zijn komt het idd niet veel verder dan tv/filmpje kijken en wat knuffelen/vrijen. Soms pakken we echter nog wel is een bioscoopje, gaan we uit eten, of gaan we winkelen (hey, iets wat we beide wel leuk vinden ). maar dat zijn uitzonderingen.

Ik denk dat ik, zoals hierboven al staat, maar eens met m'n vriendin moet praten over dat het me dwars zit dat ze zo weinig intresses heeft. Daarbij is het misschien een goed id om elkaar voorlopig maar 1 keer of minder in de week te zien, om de gewoonte/sleur wat te verminderen. Iets dat waar ze waarschijnlijk niet zo heel blij mee zal zijn, maar hopenlijk wel begrijpt.

Laatst gewijzigd op 16-12-2003 om 18:39.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 18:45
hi
hi is offline
Yes winkelen vinden jullie allebei leuk! Verras haar is met een dagje winkelen in een leuke stad! Ik weet niet wat leuke winkelsteden zijn maar voorbeelden als Amsterdam, Utrecht en Arnhem kunnen helpen. Zeg niet waar jullie heen gaan. Pak elke kans aan waar jullie allebei van "houden." Verder moet je zeker praten over dat je het vervelend vind om altijd hetzelfde te doen als je bij elkaar bent.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 18:51
Multilot
Multilot is offline
Ik zat in dezelfde situatie, alleen ben ik dan het meisje uit jouw klas dan zegmaar. Die jongen heeft een vriendin en gaat met mij vreemd. Ik had het er vaak wel moeilijk mee, dus heb ik er een eind aan gemaakt (vorige week ofzo, na drie maand) Want ook al had hij een vriendin, het leek net of we een relatie hadden. Nu krijg is smsjes hoe erg hij me wel niet mist... Dat maakt het er ook niet makkelijker op...
Ik vind zelf dat wanneer je iets voor iemand anders voelt, je nooit genoeg kunt voelen voor je huidige vriend(in). Dit heb ik hem ook gezegd, maar daar was hij het niet helemaal mee eens...

Volgens mij is het gewoon moeilijk om die 'normale' dingen die je met je vriend of vriendin doet te verbreken... Toch lijkt me dat wel verstandiger...
Iig, succes ermee...
Oud 16-12-2003, 19:09
boer
boer is offline
het is moeilijk, maar je houdt nu nog van je vriendin zeg je, en je weet niet of dat meisje uit jouw klas jou wel leuk vindt
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 19:46
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
jet666 schreef op 16-12-2003 @ 18:04:
Dat kan wel zijn, maar het zou zonde zijn als je je huidige relatie opgeeft voor iets wat niet gaat werken.
Oud 16-12-2003, 20:44
jet
jet is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 16-12-2003 @ 20:46:
Dat kan wel zijn, maar het zou zonde zijn als je je huidige relatie opgeeft voor iets wat niet gaat werken.
ja maar je geeft je huidige relatie op omdat je het andere leuker vind. je moet niet je vriend(in) maar achter de hand houden totdat je iets beters hebt
Oud 16-12-2003, 21:11
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
jet666 schreef op 16-12-2003 @ 21:44:
ja maar je geeft je huidige relatie op omdat je het andere leuker vind. je moet niet je vriend(in) maar achter de hand houden totdat je iets beters hebt
zo zie ik het niet. Je maakt een keuze. Of je gaat door met de nieuwe, of je blijft bij de oude. Dan mag je toch wel eerst goed nadenken over die keuzen, en het lijkt me wel handig om eerst een beetje zeker van je zaak te zijn.
Oud 16-12-2003, 22:02
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 16-12-2003 @ 22:11:
zo zie ik het niet. Je maakt een keuze. Of je gaat door met de nieuwe, of je blijft bij de oude. Dan mag je toch wel eerst goed nadenken over die keuzen, en het lijkt me wel handig om eerst een beetje zeker van je zaak te zijn.
Ik denk dat je al fout zit wanneer je voor zo''n keuze staat. Ik denk niet dat je genoeg om iemand kan geven in een relatie als je over die keuze nadenkt..
Oud 16-12-2003, 22:10
Verwijderd
Je wordt niet zomaar verliefd omdat je dat nou zo enig vind of omdat je toch niks beters te doen hebt, het overvalt je, en in het geval van sweex zelf heel letterlijk, dus ja ik kan me je probleem wel goed voorstellen ja.

Je moet je idd goed voorhouden of je wel verder wil met iemand die zo passief is in bijna al jouw interesses. Zonder al te pessimistisch te willen wezen, maar dat gaat vroeg of laat toch wringen tussen jullie.

Zet hem op
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 22:28
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Het hoeft toch niks uit te maken dat ze geen interesses heeft? In ieder geval andere dan de jouwe? Normaal stoorde het je toch ook niet? Maar nu je een ander meisje tegen bent gekomen ga je ze vergelijken, terwijl het je eerder nog wat uit maakte. De reden waarom je dus met haar moet praten is dat je een ander meisje bent tegen gekomen, en niet om haar interesses.

Ik ken het, ik heb precies hetzelfde. Ik heb al twee jaar een vriend, en veel interesses hebben wij wel hetzelfde, toch komt er altijd wel weer een andere jongen in m'n leven waarvan ik kriebels in m'n buik krijg, dat is al iets van 4 keer gebeurd Ik weet dat het erg is maar meestal gaat het wel weer over (omdat ik een vriend heb) Het is nu weer een beetje over, maar ik weet dat als ik dit nog een keer krijg, dat ik dan echt serieus over onze relatie na moet denken Het doet me elke keer best veel pijn, je vind iemand erg leuk en denkt vaak aan hem maar je kan niks doen... omdat je een vriend hebt, waar je ook heel erg veel van houdt en die je niet kwijt wilt. Ik zie mijn vriend alleen in het weekend dus de sleur komt er niet echt in, als ik bij hem ben is het altijd wel heel gezellig enzo... maar de spanning is er allang vanaf weet je? En dan ga je dat bij iemand zoeken.. Vreemdgaan is bij geen optie hoor, alhoewel ik wel een paar keer bijna in de verleiding kwam

Ik weet het, het is lastig ja
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 08:26
Verwijderd
Ik weet hoe je je voelt, want ik heb het ook gehad. Ik ben nu binna anderhalf jaar met mn vriend, en ik ben van de zomer verliefd geweest op een andere jongen. Dit was erg lastig, hij gaf meerdere malen toe ook verliefd te zijn op mij, terwijl hij een vriendin had. Ik heb gekozen voor mijn vriend, je weet wat je hebt en wat je niet hebt, dat is bij je 'nieuwe vlam' altijd maar afwachten. Achteraf was het maar goed ook, die jongen gebruikt meisjes gewoon, maar ja, liefde maakt blind.
Ik heb het naderhand wel tegen mijn vriend verteld, hij was erg geschrokken, maar boos niet, wel teleurgesteld. Waarschijnlijk zal jouw vriendin dit ook wel hebben, en wie weet wordt ze ook wel boos. Maar eerlijkheid gaat voor alles. Dus wat je ook beslist, blijf altijd eerlijk, en maak het niet uit omdat je vrij wilt zijn, niet mer van haar houdt etc. Maar zeg eerlijk dat je in de knoop zit met je gevoelens, en over dat andere meisje. Je verliest je er misschien je vriendin mee, maar in mijn ogen is ze jou dan niet waard!

Succes!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 08:43
Sweex
Sweex is offline
Citaat:
Yes winkelen vinden jullie allebei leuk! Verras haar is met een dagje winkelen in een leuke stad! Ik weet niet wat leuke winkelsteden zijn maar voorbeelden als Amsterdam, Utrecht en Arnhem kunnen helpen. Zeg niet waar jullie heen gaan. Pak elke kans aan waar jullie allebei van "houden."
Zal ik binnenkort is doen ja, bedankt voor de tip .

Citaat:
Ik vind zelf dat wanneer je iets voor iemand anders voelt, je nooit genoeg kunt voelen voor je huidige vriend(in). Dit heb ik hem ook gezegd, maar daar was hij het niet helemaal mee eens...
Mja, maar wat is 'genoeg'. Ik houd nog steeds van m'n vriendin, maar dat neemt niet weg dat het een btje saai begint te worden en dat ik daardoor dus ook in iemand anders geintresseert raak.

Citaat:
Volgens mij is het gewoon moeilijk om die 'normale' dingen die je met je vriend of vriendin doet te verbreken... Toch lijkt me dat wel verstandiger...
Dat lijkt me ook erg moeilijk. En buiten dat zal ik m'n vriendin ook erg veel pijn doen als ik haar zal verlaten. Een relatie van 2 jaar schuif je niet zomaar even aan de kant...

Citaat:
Ik ken het, ik heb precies hetzelfde. Ik heb al twee jaar een vriend, en veel interesses hebben wij wel hetzelfde, toch komt er altijd wel weer een andere jongen in m'n leven waarvan ik kriebels in m'n buik krijg, dat is al iets van 4 keer gebeurd Ik weet dat het erg is maar meestal gaat het wel weer over (omdat ik een vriend heb) Het is nu weer een beetje over, maar ik weet dat als ik dit nog een keer krijg, dat ik dan echt serieus over onze relatie na moet denken Het doet me elke keer best veel pijn, je vind iemand erg leuk en denkt vaak aan hem maar je kan niks doen... omdat je een vriend hebt, waar je ook heel erg veel van houdt en die je niet kwijt wilt. Ik zie mijn vriend alleen in het weekend dus de sleur komt er niet echt in, als ik bij hem ben is het altijd wel heel gezellig enzo... maar de spanning is er allang vanaf weet je? En dan ga je dat bij iemand zoeken.. Vreemdgaan is bij geen optie hoor, alhoewel ik wel een paar keer bijna in de verleiding kwam
Dit is dus idd precies wat ik nu ook heb, al is het voor mij alleen wel de 1e keer dat me zoiets overkomt. Hopenlijk vliegt het net zoals bij jou weer voorbij. Maar dan nog moet zoiets niet vaker voorkomen, want dan is er denk ik idd iets goed mis...

pff... wat een rot situatie, echt, ik wou dat ik gewoon weer pas 3 maanden met m'n vriendin had, smoorverliefd, niks geen problemen, en alles perfect. Maarja, dat is helaas niet zo... Ik ga er nog maar eens flink over nadenken. Iig bedankt voor julie reacties tot nu toe.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 09:18
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
perseus schreef op 16-12-2003 @ 17:06:
Normaal gesproken vind ik verliefd worden op iemand anders binnen een relatie heel fout en reageer ik sarcastisch
Doe maar niet, zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Je komt ongetwijfeld wel eens mensen tegen die ook wel erg leuk zijn, en vooral als je relatie niet helemaal super loopt is het dan best moeilijk niet verliefd te worden op zo'n erg leuk iemand, vooral als je de desbetreffende persoon vaak ziet.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 09:18
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sweex schreef op 17-12-2003 @ 09:43:
Mja, maar wat is 'genoeg'. Ik houd nog steeds van m'n vriendin, maar dat neemt niet weg dat het een btje saai begint te worden en dat ik daardoor dus ook in iemand anders geintresseert raak.
Ach, zie het als een goeie oefening voor het huwelijk later
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2003, 09:43
Scatterheart
Scatterheart is offline
Als je verliefd kunt worden op iemand anders zit er gewoon iets hartstikke verkeerd. Als die ruimte bestaat is dat een gigantisch teken dat je keuzes moet maken.
Oud 17-12-2003, 09:57
Verwijderd
En bovendien ben je pas zeventien, om nou vanaf je vijftiende bij één en dezelfde persoon te blijven... of ben ik de enige die dat een argument vindt
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 17-12-2003 @ 10:57:
En bovendien ben je pas zeventien, om nou vanaf je vijftiende bij één en dezelfde persoon te blijven... of ben ik de enige die dat een argument vindt
Je hebt op zich een punt, maar of dat nu een argument is weet ik niet, ik ken zat inmiddels getrouwde mensen die al op de middelbare school iets met elkaar hadden
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 10:49
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
JE hebt in ieder geval mijn steun niet met dat argument. Als je blij bent met elkaar en gewoon goed bij elkaar past, waarom zou je elkaar dan loslaten omdat je nog jong bent? Er zijn gewoon excentrieke gevallen waarbij op jonge leeftijd mensen elkaar al vinden die de rest van hun leven bij elkaar kunnen blijven (mijn zus is nu 22 en heeft iets met haar vriend vanaf haar 15de en het gaat gewoon goed)
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 13:45
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
Hier ben ik het wel mee eens. Ik weet ook (bijna) wel zeker dat dit niet de jongen is waar ik later mee ga trouwen, hoe gelukkig ik nu ook ben met hem. Dan heb ik namelijk vanaf mijn 16e dezelfde man gehad. Bovendien zegt het ook wel genoeg dat ik "vaak" een zwak heb voor andere jongens. Stel dat dat altijd zo blijft, dan kwel ik alleen mijzelf daar mee...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 14:43
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik vind dat je het uit moet maken. De reden die jij noemt met die iteresses is precies de reden waarom ik nou niet echt snel verliefd wordt.
Ik kan me jou situatie wel goed voorstellen. En volgens mij word je daar alleen maar ongelukkig van als je bij je vriendin blijft.
Het is niet erg als je vriendin niet alles leuk vind wat jij leuk vind. Maar het is toch wel wenselijk dat ze dingen leuk gaat vinden door jou. En al had zij een beetje boeiend leven gehad had zij jou weer voor een hoop dingen kunnen interesseren.
Begrijp me niet verkeerd, maar dat vind ik dus gewoon een nogal inhoudsloos meisje dan.

Morgan geef ik dan ook gelijk. JE bent 17 dus een risico kan je heus wel lopen. Het is echt niet dat als je het nu uit maakt dat je de rest van je leven zonder vriendin zit als dat meisje uit je klas toch niet helemaal blijkt te zijn zoals jij dacht.
ik zeg; waag het er gewoon op. Bij je vriendin blijven is helemaal niks
Oud 23-12-2003, 15:04
Dynamico
Dynamico is offline
Ben jij mij?

Ik heb vorige maand ergens gepoogd een verhaal als dit te posten omdat mij precies hetzelfde overkomen was en nog steeds overkomt. Ik durfde alleen niet op 'plaats bericht' te drukken, omdat ik vond dat ik er zelf uit moest komen. Dat heb ik geleerd van een bepaald vorig topic van mij.
En ik had me er net toe aangezet die topic toch te openen… tot ik deze topic tegenkwam!

Tot nu toe heeft de tijd mij nog niets geleerd. Ik ben nog steeds verliefd op twee mensen: mijn vriendin die eigenlijk alleen maar computert en met mij knuffelt, en miss nieuw die weer nieuwe vlammen in mij ontwaakt.

Bij mij ligt de situatie echter net iets anders: het nieuwe meisje heeft al een vriend. En wat ik ook doe, ik krijg haar niet uit m'n hoofd.

Ik heb voor mezelf de afweging gemaakt: als ik mijn huidige vriendin zou dumpen, zou ik dan gelukkiger zijn? En als ik het niet uit zou maken, zou ik me dan over mijn nieuwe vlam heen kunnen zetten?

Het resulteerde slechts in hoofdpijn. De ene dag vond ik de een veruit de leukste, de andere dag de ander, ook afhankelijk van hoe veel ik met beide om ben gegaan die dag.

Maar ik kan je dus ook geen oplossingen bieden, want ik zit met hetzelfde probleem: verliefd zijn op twee mensen, oftewel letterlijk een gebroken (gesplitst) hart hebben.
Oud 23-12-2003, 18:03
Psychickje
Psychickje is offline
Same here...

Verliefd op 2 jongens (men vriend sinds 2 jaar en men ex)... zit al enkele maanden met dat probleem en ik kan gewoon geen keuzes maken..

Vraag mij af of ik hier ooit vanaf kom.
De ene dag denk ik het zeker te weten, de volgende dag zit ik weer vol twijfels..
en het doet pijn, want ik zou zo graag gewoon gelukkig willen zijn en dat kan ik nu nooit volledig zijn..

Maar denk niet dat iemand anders je daarmee kan helpen.. tenslotte moet jij de keuzes maken, hoe moeilijk het ook is...

Wel goed om te weten dat er toch nog mensen zijn die me begrijpen..
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 16:18
Droyd
Droyd is offline
Probeer eerst en vooral dat meest recenste meisje tijdelijk uit je hoofd te zetten, zodat je in de mate van het mogelijke nuchter kan nadenken hoe je verder wilt met je vriendin waar je al 2 jaar mee samen bent.
Reageren

Regels voor berichten