Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik luister op dit moment veel naar Marcus Miller |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
zichzelf nie tverder ontwikkelen? U heeft stront in uw oren meneer. Luister eerst. zeg dan wat. Leg Fast Forward en Noisy Fairytales eens naast elkaar. Geen ontwikkeling? Ik verwijs u door . en het zijn niet echt standaard liedjes, maar ach. voor iemand die waarschijnlijk 2 liedjes heeft gehoord... valt me van je tegen willem
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
on-topic: bands die ik nu veel luister zijn APC, Three Days Grace, Coheed and Cambria...
||
Citaat:
|
![]() |
|
Iedereen zo jotje is een geniale band.
![]() Er blijft verandering in zitten,grappige teksten en tis vrolijk. Olho de gato vind ik ook een geniale band,lekker snel tyfus gerag en live zijn ze erg goed.
||
![]() |
Citaat:
ik denk nog dat t dan niet veel wordt. er zijn bijv. genoeg bands die muzikaal erg goed zijn maar die ik persoonlijk niet om aan te horen vind. &dan zijn ze niet perse slecht ofzo. maar dus gewoon een kwestie van smaak. |
![]() |
||
Citaat:
slotje! poep! slotje! poep! slotje!
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar metal-core heeft metal invloeden daarom zet ik hem maar onder metal, de rest van de hard-core vind ik geeneens mooi.... DUS!! ![]()
||
Citaat:
![]() ik heb ze gewoon té laat ontdekt, hahah. heb invitation to the dance geleend van een vriend, en die vind ik erg goed
Laatst gewijzigd op 23-12-2003 om 13:02. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Vragen over muziek, dus als je tijd hebt... Bassist_of_JC | 18 | 26-02-2005 13:23 | |
Muziek |
Klassieke muziek Severus | 100 | 06-08-2004 17:42 | |
Muziek |
Iedereen die niet van elke soort muziek ZOU kunnen houden is geen echte muziekfan Verwijderd | 71 | 03-12-2003 13:20 | |
Muziek |
Dimmu Borgir Melf | 182 | 24-03-2003 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Beeldend verhaal drama/muziek Fleur | 5 | 09-12-2002 13:13 | |
Psychologie |
Psychologische Patronen, Deel I: Harde Muziek ^AmArU^ | 80 | 24-03-2002 14:10 |