Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze hebben veel betekend voor de muziek, maar desalniettemin wel overgewaardeerd denk ik Het kan mijn niet (meer) boeien
|
Kurt Nobrain, juh.
't is geen punk, 't is kut (lees: grunge) en uhm.. tsja. schiet 'n kogel door je hoofd en je band floreert.
||
Citaat:
![]() Ik had trouwens wel van een of andere alto verwacht dat hij/zij die kerels ging verdedigen (betreffende die laatste opmerking van je).
|
ik ben opgegroeid met de hele grunge wave, maar nirvana vond ik nooit echt geweldig. Heb wel Nevermind hier liggen, maar als ik kan kiezen tussen Nirvana en Alice In Chains/Soundgarden/Pearl jam etc, dan kom ik altijd bij die laatste 3 uit. Die bands waren mijns inziens veel beter dan Nirvana.
Ik vind Nirvana dan ook zwaar overgewaardeerd. Ik snap wel dat ze best wat voor de muziekwereld betekent hebben, maar ik geef de voorkeur aan andere bandjes... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind sommige nummers van Nirvana wel goed, maar over het algemeen moet ik zeggen dat ik net als een aantal mensen hierboven Alice In Chains beter kan waarderen. 'Facelift' en 'Dirt' zijn echt geniaal.
![]() En ja... jammer van Kurt, maar je zou bijna denken dat het gebruikelijk is om als zanger van een legendarische grunge-band zelfmoord te plegen. Kijk naar Layne Staley, nog zo eentje. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
misschien bedoelde ie het ook niet zo?! ![]() vooral nevermind en unplugged vind ik goed..alleen ik luister het bijna nooit meer..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik bedoel: hij vond dat hij veel aan het bereiken was met punk, terwijl (en dat heeft hij zelf gezegd) hij WANHOPIG was om een major-label contract binnen te slepen. Laatst gewijzigd op 05-12-2003 om 18:05. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Goed en slecht jatwerk: over remixes en plagiaat. Verwijderd | 32 | 22-03-2014 17:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland en de Europese samenwerking Martiño | 110 | 10-08-2012 13:50 | |
Muziek |
Nirvana MTV unplugged op DVD Wammus | 67 | 24-11-2007 00:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Boeddhisme ninie | 160 | 27-05-2007 19:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Slechte dingen Bren- | 33 | 04-08-2004 21:42 | |
Muziek |
Bandleden gezocht! Deel 3. jnieuwelaar | 216 | 13-10-2003 18:50 |