Advertentie | |
|
![]() |
|
heb er een hemdje van..
met giselle, christina, kate etc. erop.. = best ok.. staat op fotowboek van me... http://forum.scholieren.com/fotoboek...e=forum&id=987 alleen ergg slechte kwaliteit maar ok ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het een irritante winkel. Ik kan niet precies vertellen waarom, maar de sfeer bevalt me gewoon niet. Bovendien vind ik dat ze de kleding in lelijke combinaties neer hebben gehangen, waardoor je erg lang moet zoeken voor je iets leuks vindt. Eigenlijk ga ik er alleen naar binnen als ik in de etalage iets leuks zie staan...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja tief op zeg. Dát is pas irritant.
||
Citaat:
wel diagonale streep toch & graag een zo fout mogelijke kleurencombinatie ![]() ps, mn sign blijft tot de laatste streepjesblouse uitgestorven is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar gewoon het idee dat er uberhaupt meteen iemand op je af komt, ik ben geen debiel ofzo! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vet ken ik wel, maar een echte Forecast-winkel niet. Ik heb een beetje een holle rug, dus dan heb ik bij de meeste broeken een enorm gat aan de achterkant. Ik heb 2 broeken ervan en die zitten wel lekker.
Op zich let ik niet echt op de winkels zelf en als er zo'n miep naar me toe komt dan zeg ik meestal dat ik even aan het kijken ben. Maar in de Vet doen ze dat niet echt.
|
![]() |
eigenlijk houd ik niet zo van die kleren (doe mij maar netjes) maar ik heb er wel een spijkerbroek gekocht, met van die 2 rijen knopen aan de voorkant, wel meer aan de zijkant zeg maar...
maar verder heb ik er nooit iets gekocht en loop er nu ook meetsal niet meer naar binnen, tis een beetje wat alternatiever vind ik. maar qua prijs weet k t niet, tis alweer een tiidj geleden, en waar vind je tegenwoordig nog een spijkerbroek die onder de 50 euro is... ![]() |
![]() |
|
Wel leuke kleding, alleen beetje duur.
Was wel grappig, ging er met mijn vriend in. Hij ging naar de mannenkleding, ik bij de vrouwen, allicht ![]() ![]() we passen wel bij elkaar ![]()
||
![]() |
Citaat:
correctie voor mij valt het in het straatje van cool cat. edit: typo
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
muziek over irak Crimson | 60 | 15-09-2006 01:01 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware [3] Enlightenment | 461 | 24-01-2006 09:53 | |
Liefde & Relatie |
herkent iemand zich hierin? Lilything | 61 | 18-01-2003 11:41 | |
Muziek |
zwarte straatgitaarzinger/speler in r'dam meestal bij forecast of de AH styles J | 26 | 26-11-2002 16:25 | |
Lifestyle |
Wat vind jij nou een echt LELIJK merk (kleding lijn) Verwijderd | 303 | 02-10-2002 12:59 | |
Lifestyle |
Als je mocht kiezen... Black Sugar | 41 | 13-05-2002 12:53 |