Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2003, 13:50
Riotgrrrl
Riotgrrrl is offline
Laatst sliep ik bij mijn vriend. Ik was nog wakker.. en toen ineens begon hij wat te kreunen(hij draaide zich om) en zei hij ineens de naam van zijn (laatste) ex.

Ik weet niet wat ik hier nu van moet vinden. Hij zegt dat hij niets voor haar voelt. En dat geloof ik ook wel, maar het is toch raar.

Ooit meegemaakt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2003, 13:58
Sangria
Sangria is offline
Hmm, ja, echt leuk is het natuurlijk niet, maar je hebt (nauwelijks) controle over je dromen, dus ik zou er niks achterzoeken.. Ik droom ook wel eens dat ik bepaalde handelingen verricht met een bepaalde ex, waardoor ik misselijk wakker word
Oud 30-12-2003, 13:59
Verwijderd
neen, nog niet meegemaakt.

maar 't kan natuurlijk wel altijd gebeuren dat je over iets of iemand aan het dromen bent en je begint te praten in je slaap dat je iemands naam zegt hé...

als ie nou "moeder" had gezegd, had je je er dan iets van aangetrokken?

hij had een droom waar zij in voorkwam en zei haar naam. betekent toch helemaal niks.

niet mee inzitten meisje

xxx
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 14:00
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Riotgrrrl schreef op 30-12-2003 @ 14:50:
en toen ineens begon hij wat te kreunen(hij draaide zich om) en zei hij ineens de naam van zijn (laatste) ex.
Was dat kreunen van genot of kreunen van pijn ?
Oud 30-12-2003, 14:05
Midget
Midget is offline
mijn huidige vriendin praat ook wel in der slaap
en ik ook
das wel grappig
maar dus niet als je dat soort dingen gaat zeggen

opzich kan het geen kwaad hoor
je kunt bijv ook dromen dat je door je ex vermoord wordt..

mijn vriendin droomd over "hard geld" en gaat dan dan snachts roepen
zo comisch
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 14:54
Verwijderd
Misschien droomde hij wel dat hij ruzie met haar had... mijn zus mompelt/kreunt altijd woorden in haar slaap als ze die in haar droom aan het schreeuwen is, dat kan bij hem ook best zo zijn .
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 16:52
Last Resort
Last Resort is offline
leuk is het niet nee, maar in die droom kan het elke achtergrond hebben. Misschien is ie nog bezig het te verwerken of komt ze gewoon voor in de droom. En dat kreunen zegt niet zoveel lijkt me, iedereen maakt gekke geluiden als ie slaapt.
Oud 30-12-2003, 17:47
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
leuk is het niet maar het betekend vast niet... ik heb een keer tegen me ex in me slaap gezet ik maak het uit... had ervoor al een lul verhaal zitten houden waar hij dus wakker van werd en vroeg of er wat was ik zo ja het is uit...

heeft dus niks te betekenen want ik wou het toen nog helemaal niet uitmaken...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 23:19
Verwijderd
Ik schreeuwde 2 weken terug de naam van een klasgenootje van een jaar of 9 terug... dat zegt echt geen trol
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 21:08
sas_andrea
sas_andrea is offline
mij lijkt t niet leuk nee... ik ben echt een jaloers kreng en ja, nou niet echt prettig. maar het heeft inderdaar niet veel te zeggen.
Oud 04-01-2004, 09:54
Landslide
Landslide is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 30-12-2003 @ 15:00:
Was dat kreunen van genot of kreunen van pijn ?
Geen van beide is positief lijkt me

Ontopic: Ik denk dat je je idd geen zorgen hoeft te maken. Uiteindelijk zegt iedereen wel eens rare dingen in zijn slaap. Maar als je er echt heel erg mee zit zou ik het gewoon tegen hem zeggen, en vragen hoe het zit. Al was het alleen maar uit gerusstelling..
Oud 04-01-2004, 10:24
Defuse
Defuse is offline
ik droom wel eens over mensen waarmee je dan dingen doet en als je dan wakker wordt heb je echt zoiets van: Oh get out of my head!!! Ik schaam me dan wel eens voor zo'n droom, maar dat heeft dan verder geen betekenis...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 10:44
Thomas
Thomas is offline

Ik denk niet dat hij echt nog iets wil hebben van zijn ex, en ik snap dat het moeilijk te geloven is voor jou. Persoonlijk zou ik ook wel even vreemd opkijken wanneer mijn vriendin in haar slaap de naam van haar ex zou noemen. Zeg het eens tegen hem en kijk hoe hij reageert. Zeer waarschijnlijk is er niets aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 10:55
Balance
Balance is offline
mensen maken heel vaak kreunende geluiden in hun slaap. dat hoeft niet te betekenen dat ze een heftige droom hebben ofzo.
ik heb overigens ook wel eens gedroomd dat ik (weer) iets met m'n ex had. Toen ik wakkeer dacht ik echt 'oh nee, wat heb ik gedaan!' en toen bleek het dus niet waar. Wat je droomt is dus niet persé wat je wil.
Oud 04-01-2004, 12:21
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Sangria schreef op 30-12-2003 @ 14:58:
Hmm, ja, echt leuk is het natuurlijk niet, maar je hebt (nauwelijks) controle over je dromen, dus ik zou er niks achterzoeken.. Ik droom ook wel eens dat ik bepaalde handelingen verricht met een bepaalde ex, waardoor ik misselijk wakker word

ontopic:

dromen kun je inderdaad niet controleren/besturen, dus maak er je niet druk om
Oud 04-01-2004, 12:27
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
buzzin schreef op 04-01-2004 @ 13:21:
dromen kun je inderdaad niet controleren/besturen, dus maak er je niet druk om
Maar zit er niet altijd een kern van waarheid in?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 12:28
elledc
elledc is offline
Je kunt geen controle hebben over je dromen maar toch kan het een invloed hebben. Ik bijvoorbeeld ben iemand die me nogal vlug druk maak voor kleine dingen en in mijn dromen komen soms die gedachten voor waarover ik heb zitten piekeren.
Dus euhm als je een hele dag zit te denken aan een persoon dan kan het wel eens zijn dat die in je dromen voorkomt, omdat je bijvoorbeeld je geest ermee hebt zitten kwellen en automatisch komt dit 's nachts terug, bewust of onbewust.
Ik zou het alleszins zeer raar vinden dat ie zijn ex vernoemt, misschien slechte ervaringen mee gehad? Of misschien juist goeie?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten