Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn huidige vriendin praat ook wel in der slaap
en ik ook das wel grappig maar dus niet als je dat soort dingen gaat zeggen opzich kan het geen kwaad hoor je kunt bijv ook dromen dat je door je ex vermoord wordt.. mijn vriendin droomd over "hard geld" en gaat dan dan snachts roepen zo comisch ![]() |
![]() |
|
leuk is het niet nee, maar in die droom kan het elke achtergrond hebben. Misschien is ie nog bezig het te verwerken of komt ze gewoon voor in de droom. En dat kreunen zegt niet zoveel lijkt me, iedereen maakt gekke geluiden als ie slaapt.
|
leuk is het niet maar het betekend vast niet... ik heb een keer tegen me ex in me slaap gezet ik maak het uit... had ervoor al een lul verhaal zitten houden waar hij dus wakker van werd en vroeg of er wat was ik zo ja het is uit...
heeft dus niks te betekenen want ik wou het toen nog helemaal niet uitmaken... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik denk dat je je idd geen zorgen hoeft te maken. Uiteindelijk zegt iedereen wel eens rare dingen in zijn slaap. Maar als je er echt heel erg mee zit zou ik het gewoon tegen hem zeggen, en vragen hoe het zit. Al was het alleen maar uit gerusstelling..
|
![]() |
![]() Ik denk niet dat hij echt nog iets wil hebben van zijn ex, en ik snap dat het moeilijk te geloven is voor jou. Persoonlijk zou ik ook wel even vreemd opkijken wanneer mijn vriendin in haar slaap de naam van haar ex zou noemen. Zeg het eens tegen hem en kijk hoe hij reageert. Zeer waarschijnlijk is er niets aan de hand. |
![]() |
|
mensen maken heel vaak kreunende geluiden in hun slaap. dat hoeft niet te betekenen dat ze een heftige droom hebben ofzo.
ik heb overigens ook wel eens gedroomd dat ik (weer) iets met m'n ex had. Toen ik wakkeer dacht ik echt 'oh nee, wat heb ik gedaan!' en toen bleek het dus niet waar. Wat je droomt is dus niet persé wat je wil.
||
![]() |
Citaat:
![]() ontopic: dromen kun je inderdaad niet controleren/besturen, dus maak er je niet druk om
|
![]() |
Je kunt geen controle hebben over je dromen maar toch kan het een invloed hebben. Ik bijvoorbeeld ben iemand die me nogal vlug druk maak voor kleine dingen en in mijn dromen komen soms die gedachten voor waarover ik heb zitten piekeren.
Dus euhm als je een hele dag zit te denken aan een persoon dan kan het wel eens zijn dat die in je dromen voorkomt, omdat je bijvoorbeeld je geest ermee hebt zitten kwellen en automatisch komt dit 's nachts terug, bewust of onbewust. Ik zou het alleszins zeer raar vinden dat ie zijn ex vernoemt, misschien slechte ervaringen mee gehad? Of misschien juist goeie? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
's middags slapen slecht? moon | 8 | 24-01-2008 10:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Over Slaap *nerwen elensar | 3 | 18-01-2008 13:06 | |