Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ahhh, wees dan in ieder geval blij dat jullie vrienden zijn ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zit te denken, mijn vriend en ik waren namelijk eerst ook alleen erg goede vrienden, maar ik heb geen idee hoe we uiteindelijk toch min of meer van elkaar wisten dat we allebei wel meer voelden... ehm... we hebben heel veel dingen samen gedaan en een hoop gepraat en deden vrij knuffelig en na verloop van tijd zijn we 'vanzelf' gaan zoenen, maar hoe we wisten dat dat wel kon, ehm...
|
![]() |
|
![]() |
Nee, niet vertellen.
Als ze het echt niet doorheeft dan komt het als een klap en dan word ze bang dat ze je pijn doet en dan ben je dr kwijt. Kleine hints? Ik weet dat jongens in het algemeen hier niet zo heel goed in zijn, maar wees gewoon eens wat liever. Maar eens een complimentje over hoe ze eruit ziet. Toon net wat meer intresse in haar liefdesleven dan gewoonlijk. Of, als het moment daar is dan, geef haar een nekmassage, aan de reactie kun je bijna helemaal aflezen wat zij allemaal denkt. |
![]() |
|
Je kunt hooguit knuffeliger gedrag gaan vertonen, meer complimentjes geven, nóg attenter zijn en meer van dat soort dingen, maar 'er voor zorgen' dat ze meer voor je gaat voelen, of 'die vriendschap ombuigen in meer' zal denk ik niet lukken. Dat ligt toch echt helemaal aan haar en daar doe je (heb ik uit eigen ervaring gemerkt) vrij weinig aan.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin Sprudel | 3 | 11-02-2013 17:24 | |
Liefde & Relatie |
HELP! Verliefd op een vriendin! Brabant234 | 50 | 13-04-2012 07:39 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op goeie vriendin ramon468 | 16 | 14-05-2009 21:30 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op goede vriend.. *Margaritha* | 5 | 04-11-2004 16:26 | |
Liefde & Relatie |
Jongen verliefd op goede vriendin=> versieren? NED-179 | 14 | 08-03-2003 12:35 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een vriendin Ji Sung Dennis | 8 | 09-09-2002 22:19 |