![]() |
|
Ik zit met een probleem,
sindskort hebben we een DVD-speler maar deze wil ik aansluiten op meerdere tv's nu hebben we wel een videokanaal voor de video recorder maar hoe moet ik dit aansluiten voor de dvd? ik heb een schets gemaakt van hoe het nu in elkaar zit: Schets van huidige situatie hopelijk weet iemand dit.. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
met de video lopend en in standby mode en dat werkte allemaal niet ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
EXT1, EXT2, SVHS, VHS. maar deze kan ik niet afzoeken, en er is ook geen beeld op te zien normaal..
|
je moet ook niet zoeken, want die dingen hebben het hele kabeltje voor zich alleen. Daar valt niks aan te zoeken, want er is niks te delen.
Douw je DVDspeler in de EXT2 met de scart-plug (meestal onderste, staat iets bij van VIDEO2, DECODER, enzovoort) Dan zet je de dvd-speler gewoon maar aan, en de videorecorder aan , en op EXT2. Zet je boven je televisie op het videokanaal en dan 's kijken of je het welkomstscherm ziet van de dvdspeler. |
![]() |
|
ok het is gelukt hij zit op EXT2
maar nu heb ik nog het probleem dat hij sommige dvd's wel draait en andere niet, weet iemand mss waar dat aan kan liggen. hij speelt ze in gewone opstelling (tv <scart> dvd) wel af maar via de antenneversterker niet. of alleen beeld en geen geluid ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wel beeld maar geen geluid, bij finding nemo heb ik geluid + beeld dat soort dingen. bij tiesto dvd heb ik ook alletwee. ik dacht eerst dat het aan het soort gebrande dvd lag. maar dat heb ik getest. dat was het niet.. ik vind het maar vreemd ![]()
|
en als je nou eens wisselt van geluidskanaal?
ik heb hier wel eens DVD's gehad met 5 kanaals geluid, en tegelijk ook met 2 kanaals. Dan kun je schakelen. Ik heb een aardige stereo-installatie, maar da's een 'gewone' stereo. Moet dan soms bij het afspelen even 'zappen' totdat ik het 2-kanaals stereo spoor te pakken heb. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[TV] 32" Alternatieven Verwijderd | 17 | 10-06-2007 23:30 | |
Software & Hardware |
Digitenne (KPN) en willen programmeren Verwijderd | 3 | 25-01-2007 09:08 | |
Software & Hardware |
DVD's uit de filipijnen blauwpotlood | 8 | 16-09-2006 19:02 | |
Software & Hardware |
Meerdere apparaten op 1 tv en 1 stereo aansluiten no pain n death | 1 | 16-03-2006 14:56 | |
Software & Hardware |
Veel apparaten op 1 tv aansluiten: hoe? Balance | 20 | 06-01-2006 18:13 | |
Software & Hardware |
Iemand ervaringen met tv-kaarten? Simon | 8 | 16-03-2003 09:48 |