Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2004, 20:42
Chandis
Chandis is offline
-

Laatst gewijzigd op 24-09-2016 om 23:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2004, 21:48
Fun4ever
Fun4ever is offline
Hai... dis altijd wel leuk DMDM is wel gaaf ja.
Dit word het derde jaar dat ik mee doe. De afgelopen twee jaar zat ik bij de 100 beste en dus in de bundel (trotstrotstrots ). De gedichten zijn altijd wel tof die erin staan; ook omdat ze heel erg verschillen. Een jongen van 11 is bijboorbeeld met hele andere dingen bezig dan een meisje van 18. En de gedichten kunnen toch van beide zo gaaf zijn. Ik vind de boekjes altijd superleuk. Woei. Hmz... voegt dit iets toe? Maakt niet uit, boeien. Ik heb m'n verhaaltje ook weer gedaan
Oud 07-01-2004, 22:17
xineof
xineof is offline
Up . Ik vind het ook wel een leuke wedstrijd; het is vooral leuk om te lezen wat voor soort gedichten anderen hebben geschreven. Misschien dat ik dit jaar ook wel eens meedoe .

Laatst gewijzigd op 07-01-2004 om 22:24.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:09
sublime
sublime is offline
zo evil, ik wilde altijd al mee doen, maar durfde niet. en nu durf ik, maar mag ik niet meer
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:17
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sublime schreef op 08-01-2004 @ 17:09:
zo evil, ik wilde altijd al mee doen, maar durfde niet. en nu durf ik, maar mag ik niet meer
als je goed kan lezen en niet liegt over je leeftijd, mag ook jij meedoen... --> t/m 18

(tenzij je voor 12 februari 19 wordt dan)
Oud 08-01-2004, 18:19
sublime
sublime is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-01-2004 @ 19:17:
als je goed kan lezen en niet liegt over je leeftijd, mag ook jij meedoen... --> t/m 18

(tenzij je voor 12 februari 19 wordt dan)
dat dacht ik ook dus, eerst... maar volgens mij begreep ik op de site dat het is "ben je tussen de .. en 18 jaar OF zit je op de middelbare school". dacht ik.

maar goed, zal voor de zekerheid de site nog wel een x checken

/edit: "Schrijf jij gedichten en ben je tussen de twaalf en achttien jaar en/of zit je op het vmbo/mavo/havo/vwo?"

http://www.doemaardichtmaar.nl
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:28
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sublime schreef op 08-01-2004 @ 19:19:
dat dacht ik ook dus, eerst... maar volgens mij begreep ik op de site dat het is "ben je tussen de .. en 18 jaar OF zit je op de middelbare school". dacht ik.

maar goed, zal voor de zekerheid de site nog wel een x checken

/edit: "Schrijf jij gedichten en ben je tussen de twaalf en achttien jaar en/of zit je op het vmbo/mavo/havo/vwo?"

http://www.doemaardichtmaar.nl
in elke leeftijdscategorie wijst de jury één winnaar aan die extra veelbelovend is. Diegene wint de extra prijs (de leeftijdscategorieën zijn 12 t/m 14 jaar en 15 t/m 18 jaar)

www.doemaardichtmaar.nl
Oud 08-01-2004, 18:29
sublime
sublime is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-01-2004 @ 19:28:
in elke leeftijdscategorie wijst de jury één winnaar aan die extra veelbelovend is. Diegene wint de extra prijs (de leeftijdscategorieën zijn 12 t/m 14 jaar en 15 t/m 18 jaar)

www.doemaardichtmaar.nl
maar wat ik begreep is dat een voorwaarde is dat je op de middelbare school zit.. maar bij nader inzien, dat zou betekenen dat iemand die mavo gedaan heeft al op zn 16/17de niet meer mee kan doen...

hmmm dit biedt perspectieven
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:59
jsoes
jsoes is offline
Citaat:
sublime schreef op 08-01-2004 @ 19:29:
maar wat ik begreep is dat een voorwaarde is dat je op de middelbare school zit.. maar bij nader inzien, dat zou betekenen dat iemand die mavo gedaan heeft al op zn 16/17de niet meer mee kan doen...

hmmm dit biedt perspectieven
Nee, want op het formulier kun je volgens mij ook aangeven dat je een MBO-opleiding doet, maar weer niet een HBO-opleiding. Ik heb de afgelopen twee keer meegedaan, beide keren in het bundeltje beland. Ik wilde dit jaar graag voor het laatst meedoen, maar op het wedstrijdformulier stond geen optie aangegeven voor HBO, dus die boodschap leek mij wel duidelijk.
Sowieso laat ik nu liever ruimte over voor anderen
Dus je kunt het altijd proberen!
Oud 08-01-2004, 19:02
sublime
sublime is offline
Citaat:
jsoes schreef op 08-01-2004 @ 19:59:
Nee, want op het formulier kun je volgens mij ook aangeven dat je een MBO-opleiding doet, maar weer niet een HBO-opleiding. Ik heb de afgelopen twee keer meegedaan, beide keren in het bundeltje beland. Ik wilde dit jaar graag voor het laatst meedoen, maar op het wedstrijdformulier stond geen optie aangegeven voor HBO, dus die boodschap leek mij wel duidelijk.
Sowieso laat ik nu liever ruimte over voor anderen
Dus je kunt het altijd proberen!
hm anders stuur ik wel even een mailtje ofzo..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 19:06
jsoes
jsoes is offline
Citaat:
sublime schreef op 08-01-2004 @ 20:02:
hm anders stuur ik wel even een mailtje ofzo..
Goed idee
Reageren

Regels voor berichten