Advertentie | |
|
![]() |
|
bittorent gebruik altijd voor alles, vooral charmed aflveringen omdat ze op bittorent te verkrijgen zijn 3 dagen voor hij uitkomt in amerika
![]() Wel spijtig dat je de upload niet kan afzetten maar ja, je neemt en je geeft he. de kwaliteit van de episodes zijn ook altijd het best nod. hint: try www.wxxxn.tv
Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 14:43. |
![]() |
|
ik gebruik het ook en haal denk ik een gemm. download snelheid van 60kb/s
![]() bittorrent is overigens een protocol... ++ is een client... Ik gebruik burst! en dat werkt heel erg lekker ![]() www.sxxxa.org is trouwens de beste torrent site ![]() www.byxxxon.net is ook erg goed alleen nu down... ![]()
Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 14:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Links plaatsen mag wel ook hier volgens de wet.. Voorbeeld: http://music.lycos.com De rechter had bepaald dat dat mog omdat het links zijn ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb het ook gebruikt, maar ik vind het heel traag, en het neemt al de upload snelheid van je internet in beslag, ik vind wel dat er toen veel files te vinden waren op www.sxxxa.org maar die is nu down geloof ik
SuperS Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 14:42. |
![]() |
|
snelle NL mirror @ *knip*
en mocht je iets niet kunnen vonden in de mega lijst: open de site & kies "search" vindt je meestal toch je filez, verder is *knip* (het forum) ook wel nice (vooral voor de dvd's ![]() «« Enlightenment: WareZ. Volgende keer = ban »»
Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 13:52. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Netwerk] BitTorrent langzaam sinds netwerk vampiro | 7 | 27-08-2004 22:05 | |
Games |
Bittorent Apo-Apo | 2 | 20-03-2004 21:57 | |
Films, TV & Radio |