Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wil jij haar nog zoja is er nix aan de hand
ze vergeeft jou toch steeds aan de ene kant handig maar aan de andere kant vind ik het stom van haar je kan haar zo toch nie vertrouwen!!! groetjes xxxx tha bitch PS: denk er zelf goed over na wat je met haar wilt!
||
Citaat:
zeer irritant.. als ik haar was.. had ik je KEIHARD gedumpt ![]() Ik zou het als ik jou was maar uit maken.. want blijkbaar geef je geen ene moer om je "vriendin"
|
voor jou is het wel makkelijk natuurlijk, maar van haar vind ik het niet zo slim! Ik weet niet of ik het uit zou maken, als m'n vriend één keer vreemding, maar een tweede keer zou ik hem zeker niet vergeven. Maar wij zijn al ruim anderhalf jaar samen, dat vind ik ook nog iets anders dan 4 maanden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
lafaard en neej, ik ben idd nog nooit vreemdgegaan, doet iemand ut bij mij kan ie hoe dan ook oprotten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat een klootzak ben jij zeg.. sorry hoor... daar kan ik echt niet tegen... tegen jongens die zo EGOCENTRISCH zijn als de nete en die "hun meissie" gebruiken.. ze is veel te goed voor je... Gatverdamme..' ik ga er ook geen woorden meer aan vuil maken, ze moet het allemaal zelf maar weten... als ze maar weet dat ze veel beter kan krijgen dan zo'n egocentrische zak als jij....
|
![]() |
2 keer vreemdgaan in 4 maand.. je bent een eikel , dat ze je vergeeft is knap stom van haar, ze moet wel onwijs veel van jou houden, houd je weleens genoeg van haar?? als je echt om haar gaf heb je dus NIET de behoefte om vreemd te gaan..
Als je geen donder om haar geeft, houd haar dan nie aan het lijntje, het doet echt pijn om door een jongen steeds bedrogen te worden hoor.... |
![]() |
|
wat een eikel ben jij zeg!! Dat meisje houdt gewoon verschrikkelijk veel van je, en ze hoopt waarschijnlijk elke keer dat je het niet meer doet...
als ik jou was had ik je gedumpt, met een schop na... waarom blijf je bij dat meisje?? om haar te kwetsen?? ik heb echt medelijden met haar!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
mja, zoiets had ik ook ingedachten, jammer dat z'n meisje niet zo 'dom' is om em te dumpen :/ hmz, nu reageer ik toch nog wel serieus, niet de bedoeling, tis et immers absoluut niet waard :/
|
![]() |
Dit geeft toch wel aan dat er jongere mensjes zijn die geen hol om toekomst geeft...
En ik vraag me af met wat voor idee je deze topic geopend hebt... Je dacht dat iemand je stoer zou vinden? Een vriendin en dan nog vreemdgaan? ga lekker verder dromen en hoop voor dat meisje dat je haar geen pijn meer doet (ook al zal dat pas achterafgepraat zijn)
|||||||||||||||||
![]() |
Beste Johnnie-mannuh,
hier even een overzicht van alle dingen die de mensen hier van je vinden: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vreemd gegaan Denise1993 | 44 | 14-08-2009 18:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Vreemd gaan Reem | 10 | 29-09-2005 18:09 | |
Liefde & Relatie |
vreemd gaan ? RL | 73 | 03-06-2003 20:03 | |
Liefde & Relatie |
Stelling; het is egoistisch je partner te vertellen dat je vreemd gegaan bent Bo | 19 | 21-03-2003 11:02 | |
Liefde & Relatie |
Een van de velen...vreemd gegaan Janicha | 35 | 20-05-2002 11:57 | |
Liefde & Relatie |
hij is vreemd gegaan... *mystery* | 24 | 11-05-2002 02:38 |