![]() |
||
Citaat:
Over het geheel doet het meestal niet al te veel pijn je meot gewoon een zooi dagen rusten en koude dingen zoals ijs eten. Iig heb ik wel gehoord dat je ze er beter eerder uit kan halen dan als je wat ouder bent... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
mijn amandelen zijn er afgelopen jaar uitgehaald. je wordt onder narcose gebracht met een prikje in je arm/hand (weet ik niet goed meer). haha die narcose is zalig! je denkt dat het niet zal werken maar dan moet je tot tien tellen en je raakt zelfs niet aan de 4. ik heb een nachtje moeten overnachten in het ziekenhuis, dan mag je naar huis. ik heb er 2 weken last van gehad, het is gewoon vrij pijnlijk, maar voldoende pijnstillers en het gaat wel... vooral ijs en rijstpap en puddinkjes eten en het komt wel in orde (je krijgt wel een walging van die drekjes = goed voor de lijn
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Mijn amandelen zijn er 4 maanden geleden uit gehaald (was toen dus 19)
Ging om keelamandelen, vanaf mijn 10e was er altijd 1 ontstoken en daardoor kreeg ik veel littekenweefsel op me amandel, zo groot dat ik niet meer goed kon ademhalen door m'n mond. Je krijgt inderdaad een prikje in je hand en binnen no-time ben je weg. Ik heb verrekte veel pijn gehad daarna maar ik was ook een speciaal geval (1 week voor de operatie ging ineens m'n andere amadel ook ff lekker onsteken) ranzige details: nadat de narcose was uitgewerkt ff lekker bloed kotsen, witte tong met rare bubbeljes... vieze korstjes in je mond die af en toe loslaten ![]() succes!
|
Toen ik 6 was ook neus en keel amandelen eruit. Kreeg zo'n kapje voor voor narcose, sliep binnen no time. Toen ik wakker was nergens meer last van, voor zover ik weet. Behalve al dat ijs dat ik mocht eten
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Steeds terug komende keelonsteking met pfeiffer joanvleeuwen | 3 | 26-03-2014 21:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
amandelen verwijderen.. Ingetjuhh | 80 | 17-09-2010 09:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kaakoperatie [& ook: narcose]. Ervaringen? In Your Room | 50 | 05-02-2006 16:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pfeiffer JJ13 | 35 | 22-07-2005 19:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
amandelen verwijderen? snoopy | 73 | 08-02-2003 18:48 |