Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2006, 12:13
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Hoi allemaal

Ik ben gisteren teruggekomen uit het ziekenhuis, amandelen zijn eruit gehaald. Woensdag middag rond half 4 ben ik was geopereerd, zodoende de 1e nacht niet geslapen. Ze maakte mij om het uur wakker om wat te drinken. Hield ook niets binnen want al het bloed (wat tijdens de operatie in mijn maag was gegaan) kwam er uit. Toen voelde ik mij al iets beter (i.i.g. niet meer misselijk).

Ik heb zelfs morfine gehad toen ik van de OK af kwam.

Inmiddels gaat het redelijk, slikken doet nog erg veel pijn maar het eten krijg ik best goed weg als ik maar kleine hapjes neem.

Maar vannacht bleef ik wakker worden van slijm in mijn keel etc etc.. Weet iemand hoelang dat duurt voordat dat slijm weg is? Heb je er na een operatie een week last van of maar een paar dagen?
In het ziekenhuis hebben ze mij dit namelijk niet verteld.

Heeft er iemand nog tips of eigen ervaringen hoe de operatie is verlopen bij jou? Ik ben benieuwd

Kan nu namelijk niet eens praten, alleen fluisteren. Er komt een klein beetje geluid, maar verder was het dat ook. Hebben meer mensen dit gehad?

Ga nu weer rustig op bed liggen, ik lees de reacties wel
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Oud 10-06-2006, 15:33
jemappelebas
Avatar van jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Ingetjuhh schreef op 10-06-2006 @ 13:13 :
Hoi allemaal

Ik ben gisteren teruggekomen uit het ziekenhuis, amandelen zijn eruit gehaald. Woensdag middag rond half 4 ben ik was geopereerd, zodoende de 1e nacht niet geslapen. Ze maakte mij om het uur wakker om wat te drinken. Hield ook niets binnen want al het bloed (wat tijdens de operatie in mijn maag was gegaan) kwam er uit. Toen voelde ik mij al iets beter (i.i.g. niet meer misselijk).

Ik heb zelfs morfine gehad toen ik van de OK af kwam.

Inmiddels gaat het redelijk, slikken doet nog erg veel pijn maar het eten krijg ik best goed weg als ik maar kleine hapjes neem.

Maar vannacht bleef ik wakker worden van slijm in mijn keel etc etc.. Weet iemand hoelang dat duurt voordat dat slijm weg is? Heb je er na een operatie een week last van of maar een paar dagen?
In het ziekenhuis hebben ze mij dit namelijk niet verteld.

Heeft er iemand nog tips of eigen ervaringen hoe de operatie is verlopen bij jou? Ik ben benieuwd

Kan nu namelijk niet eens praten, alleen fluisteren. Er komt een klein beetje geluid, maar verder was het dat ook. Hebben meer mensen dit gehad?

Ga nu weer rustig op bed liggen, ik lees de reacties wel
Na 1 dagje vrij ben je weer de oude en kan je weer gewoon werken/school etc
Oud 10-06-2006, 16:51
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 10-06-2006 @ 16:33 :
Na 1 dagje vrij ben je weer de oude en kan je weer gewoon werken/school etc
dat is makkelijk gezegd

zo voelt het hier niet maar ja afhankelijk per persoon
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Oud 10-06-2006, 16:52
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
een dagje!!??

Ik was er een week goed ziek van!
Oud 10-06-2006, 18:27
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 10-06-2006 @ 17:52 :
een dagje!!??

Ik was er een week goed ziek van!
inderdaad daarom reageerde ik er al zo op..


Het ene moment voel je je even goed.
Dan even slapen. En dan gaat het weer maar na 1 dag beter lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk..
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Oud 10-06-2006, 21:01
jemappelebas
Avatar van jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Ingetjuhh schreef op 10-06-2006 @ 19:27 :
inderdaad daarom reageerde ik er al zo op..


Het ene moment voel je je even goed.
Dan even slapen. En dan gaat het weer maar na 1 dag beter lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk..
De KNO arts bij het mesos vertelde me dat het normaal is dat je na 1 dag thuis weer naar het werk/school toegaat.
Oud 11-06-2006, 05:53
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik had precies hetzelfde, kreeg ook morfine aangeboden maar heb het afgeslagen.

Dat slijm is echt suupersuper irritant. Het helpt om 's nachts met een berg kussens onder je rug te slapen, zodat je wat hoger ligt.

Bij mij duurde het 1 week voordat ik niet meer "van pijnstiller naar pijnstiller" leefde. En 2 weken voordat ik me weer oke voelde.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 11-06-2006, 11:59
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 10-06-2006 @ 22:01 :
De KNO arts bij het mesos vertelde me dat het normaal is dat je na 1 dag thuis weer naar het werk/school toegaat.
In het foldertje wat ik toen kreeg van de KNO arts stond dat ik wel rekening moest houden dat ik een week niet kon werken of naar school kon gaan.
Oud 11-06-2006, 12:24
Vitamintje
Vitamintje is offline
Bij mij duurde het ook ongeveer een week. Ik heb ook heel veel last gehad van slijm, werd er echt misselijk van. Maar dat was na een dag of 4 wel weg dacht ik.
Oud 11-06-2006, 12:39
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Vitamintje schreef op 11-06-2006 @ 13:24 :
Bij mij duurde het ook ongeveer een week. Ik heb ook heel veel last gehad van slijm, werd er echt misselijk van. Maar dat was na een dag of 4 wel weg dacht ik.

Bij mij neemt dat slijmerige gedoe nu ook wel af
Gelukkig. Heb vannacht ook geprobeerd te slapen met meerdere kussen onder rug etc, en scheelt inderdaad wel dat je hoger ligt.

Eindelijk een nacht doorgeslapen..
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Oud 11-06-2006, 12:39
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Roos schreef op 11-06-2006 @ 06:53 :
Ik had precies hetzelfde, kreeg ook morfine aangeboden maar heb het afgeslagen.

Dat slijm is echt suupersuper irritant. Het helpt om 's nachts met een berg kussens onder je rug te slapen, zodat je wat hoger ligt.

Bij mij duurde het 1 week voordat ik niet meer "van pijnstiller naar pijnstiller" leefde. En 2 weken voordat ik me weer oke voelde.

Ik kon het niet afstaan, ik lag op de OK en kreeg het via infuus naar binnen.. "zware pijnstilling" tegen de pijn zei die... hmm.. als ik het had geweten
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Oud 18-06-2006, 21:07
Verwijderd
Hoeveel tijd zat er bij jou tussen het bezoek aan de KNO-arts en de operatie zelf? Ik heb deze maand namelijk een afspraak bij een KNO-arts. En ik hoop heel erg dat die amandelen er zo snel mogelijk uit worden gehaalt!
Oud 18-06-2006, 22:46
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Jive. schreef op 18-06-2006 @ 22:07 :
Hoeveel tijd zat er bij jou tussen het bezoek aan de KNO-arts en de operatie zelf? Ik heb deze maand namelijk een afspraak bij een KNO-arts. En ik hoop heel erg dat die amandelen er zo snel mogelijk uit worden gehaalt!
Dat verschilt nogal per ziekenhuis.

Mij waren ze vergeten te bellen Dus ik hoorde zaterdagavond om 23.00 dat ik maandagochtend om 8.00 geopereerd werd, lekker dan
Meestal krijg je het wel een week van tevoren te horen. De wachttijden verschillen dus per ziekenhuis
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 19-06-2006, 15:50
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 10-06-2006 @ 16:33 :
Na 1 dagje vrij ben je weer de oude en kan je weer gewoon werken/school etc
wahahaha ik heb 2 weken niet kunnen eten
(ben ik nou zo raar? )
__________________
Tsja
Oud 20-06-2006, 10:28
Sennah
Avatar van Sennah
Sennah is offline
Mij werd verteld dat ik een week binnen moest blijven. Daarom hebben ze mijn amandelen eruit gehaald vlak voor een voorjaarsvakantie. Ik heb me er dus niet heel netjes aan gehouden

Maargoed, vergeet niet dat je wel een open wond in je keel hebt die weer dicht moet groeien! Iedereen wordt anders behandelt en geneest anders, maar goorgaans houden ze wel rekening met een week.
__________________
Love the Hate in everybody *scouting is (Y)*
Oud 20-06-2006, 17:02
Amma
Avatar van Amma
Amma is offline
Bij mij zijn er er januari dit jaar uitgehaald, en de eerste dagen waren een hel. Ik heb niet overgegeven na de operatie, maar werd de volgende dag pas misselijk van de narcose. De 3 a 4 dagen daarna moest ik constant overgeven en voelde me enorm beroerd. Daar komt dan ook nog eens bij dat dat heel erg pijn doet door die wond in je keel. Dat slijm, vieze smaak ed bleef ongeveer dik een week, daarna kon ik pas weer wat vast voedsel eten, maar dat deed ook nog erg pijn. Pas na 2 weken kon ik weer normaal eten.

De witte plekken in je keel zijn na een week a 10 dagen weer weg en dan is het meeste slijm enzo ook wel verdwenen. Wat bij mij een beetje hielp was (lauwe) bouillon om de vieze smaak weg te krijgen, maar daar werd ik soms ook weer misselijk van
Verder kan je niet veel meer doen dan uitzieken denk ik... en natuurlijk veel koud water blijven drinken!
Heel veel succes
Oud 26-07-2006, 10:53
Verwijderd
Jeuh.. Volgende week dinsdag heb ik dan eindelijk een afspraak bij de anesthesist en 14 augustus worden m'n amandelen er eindelijk uit gehaald. Na ruim een jaar lang continu zeurende pijn dan eindelijk de verlossing ?!
Oud 26-07-2006, 13:23
Verwijderd
Ik moet 29 augustus ook ja
Oud 26-07-2006, 15:22
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Nou ik ben een bikkel , dus ik had er niet heel veel last van. In ieder geval niet van de operatie zelf, dat ging allemaal prima.

Alleen was het vervelende bij mij, dat ik verkouden was toen ik geopereerd was en op die manier kon ik toen ik weer thuis was niet goed slapen. Ik moest door mijn mond ademen, met als gevolg dat mijn hele keel in de morgen droog was. Dat deed echt heel veel pijn.

Verder heb ik een weekje nog last gehad, ik heb veel waterijs gegeten (zoveel dat ik er nu meer geen eentje kan zien) dat hielp onwijs goed En veel drinken, ijswater enzo.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 26-07-2006, 15:46
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Bij mij blijven die dingen er in
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 27-07-2006, 12:04
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Bij mij zijn ze er 12 jaar geleden al uitgehaald
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Oud 27-07-2006, 21:54
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Bij mij zijn afgelopen vrijdag de tong amandelen verwijderd. Ik heb 2 dagen in het ziekenhuis geslapen.. waarvan 1,5dag aan de morfine.. En ik kon de eerste dagen echt nauwelijks drinken... nu gaat het drinken en vla eten beter.. met voldoende pijnstilling.. Morgen controle.....

maar dit is anders als keel amandelen.. die zijn er bij mij alheel lang geleden uitgehaald..
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Oud 27-07-2006, 21:57
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik wist helemaal niet dat je tongamandelen had
Oud 27-07-2006, 22:04
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Haha dat wist ik ook niet tot de kno arts zei dat ik daa rlast van had... ....
Nu vind ik het ff wat minder grappig.. maar goed.. als het maar opgelost word...

er schijnen niet veel mensen last te hebben van die dingen...
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Oud 28-07-2006, 16:22
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Jive. schreef op 18-06-2006 @ 22:07 :
Hoeveel tijd zat er bij jou tussen het bezoek aan de KNO-arts en de operatie zelf? Ik heb deze maand namelijk een afspraak bij een KNO-arts. En ik hoop heel erg dat die amandelen er zo snel mogelijk uit worden gehaalt!
ik was in april bij KNO en in juni geholpen, dus ruim 2 maanden..
maar was een arts ziek vandaar zo lang..
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Oud 28-07-2006, 16:23
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
nl2suzy schreef op 27-07-2006 @ 23:04 :
Haha dat wist ik ook niet tot de kno arts zei dat ik daa rlast van had... ....
Nu vind ik het ff wat minder grappig.. maar goed.. als het maar opgelost word...

er schijnen niet veel mensen last te hebben van die dingen...
welke klachten heb je dan?
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Oud 29-07-2006, 01:26
Verwijderd
Citaat:
Ingetjuhh schreef op 28-07-2006 @ 17:22 :
ik was in april bij KNO en in juni geholpen, dus ruim 2 maanden..
maar was een arts ziek vandaar zo lang..
2 maanden is idd erg lang. Ik ben dus over 2 weken al aan de beurt. D'r zullen helaas nog wel een aantal slapeloze nachten komen
Oud 29-07-2006, 17:34
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Jive. schreef op 29-07-2006 @ 02:26 :
2 maanden is idd erg lang. Ik ben dus over 2 weken al aan de beurt. D'r zullen helaas nog wel een aantal slapeloze nachten komen
Je moet er niet tegenop zien...
Heb ik ook gedaan maar het valt opzich mee
Alleen veel pijn...

Ik wil t best vertellen voeg me maar toe op msn ofzo..
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Oud 29-07-2006, 20:30
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Ik had het gevoel snachts alsof ik stikte.. En heel de dag het gevoel alsof je een brok in de keel had.. En heel veel keelontstekingen..

En dat wijst dus op ontstoken tongamandelen... Maar ze zijn er uit we zijn nu 8dgn verder.. En ik kan nog steeds niet zonder pijnstillers.. en nog niets eten.. .. Maar de KNO arts zei gisteren tijdens de controle dat dit normaal is en dat dit nog wel 1,5 week kan gaan duren..

Wel goed voor de lijn dus
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Oud 29-07-2006, 20:39
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Mja ik ben ook 5 kilo (blijvend ) kwijtgeraakt naar mijn amandel operatie
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 29-07-2006, 23:05
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ingetjuhh schreef op 29-07-2006 @ 18:34 :
Je moet er niet tegenop zien...
Heb ik ook gedaan maar het valt opzich mee
Alleen veel pijn...
Veel pijn is niet iets om tegenop te zien?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 30-07-2006, 19:18
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Pijn is fijn en jeuk is leuk
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Oud 30-07-2006, 22:32
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
nl2suzy schreef op 30-07-2006 @ 20:18 :
Pijn is fijn en jeuk is leuk
Met mate ja
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 30-07-2006, 22:53
Verwijderd
Volgens de Amerikaanse goeroes: pain is weakness leaving the body!
Oud 30-07-2006, 23:12
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Snees schreef op 30-07-2006 @ 23:53 :
Volgens de Amerikaanse goeroes: pain is weakness leaving the body!
Daar ging het al verkeerd
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 01-08-2006, 17:52
Verwijderd
Nog 13 nachtjes slapen
Oud 01-08-2006, 22:18
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik zou je vriezer maar vast volgooien met ijsjes.

Tip: die zelf-invries-ijsjes (die staafjes van suske en wiske ofzo), vond ik het fijnst.
Raketjes zijn namelijk nogal kleverig en dan krijg je allemaal slijm in je keel.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 02-08-2006, 00:58
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Ik heb tien dagen na de ingreep een forse nabloeding gehad. Spoedoperatie vanwege het vele bloedverlies, de hele nacht overgegeven van het bloed dat ik binnen had gekregen, mn ouders werden die nacht geadviseerd maar te blijven, want het was kantje bord en dan noemen ze het nog een simpele ingreep ;P
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Oud 02-08-2006, 11:12
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 02-08-2006 @ 01:58 :
Ik heb tien dagen na de ingreep een forse nabloeding gehad. Spoedoperatie vanwege het vele bloedverlies, de hele nacht overgegeven van het bloed dat ik binnen had gekregen, mn ouders werden die nacht geadviseerd maar te blijven, want het was kantje bord en dan noemen ze het nog een simpele ingreep ;P
Er bestaat 1% kans dat zoiets gebeurt, tenminste dat heeft mijn dokter tegen mij gezegd. En omdat mijn dokter niet wist of ik misschien wel onder die 1% zou vallen, moest ik verplicht een nachtje blijven.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 02-08-2006, 12:13
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Tsu schreef op 02-08-2006 @ 12:12 :
Er bestaat 1% kans dat zoiets gebeurt, tenminste dat heeft mijn dokter tegen mij gezegd. En omdat mijn dokter niet wist of ik misschien wel onder die 1% zou vallen, moest ik verplicht een nachtje blijven.
Inderdaad weinig kans op bloedingen..
Ik moest 2 nachten blijven, had ook veel bloed verloren tijdens de operatie en had te hoge koorts.. Maar zo zie je maar even doorbijten en je komt er doorheen
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Oud 02-08-2006, 12:39
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Ingetjuhh schreef op 02-08-2006 @ 13:13 :
Inderdaad weinig kans op bloedingen..
Ik moest 2 nachten blijven, had ook veel bloed verloren tijdens de operatie en had te hoge koorts.. Maar zo zie je maar even doorbijten en je komt er doorheen
Yeps
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 02-08-2006, 17:19
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Tsu schreef op 02-08-2006 @ 13:39 :
Yeps
We zijn sterk
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Oud 02-08-2006, 18:34
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Ingetjuhh schreef op 02-08-2006 @ 18:19 :
We zijn sterk
Precies!! Bikkels Zo hoort het.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 03-08-2006, 10:12
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Ik ben 2 nachtjes gebleven.. maar bij mij waren het de tong amandelen.. en ik had echt ONWIJZE pijn.. kon amper slikken van de pijn.. heb die 2dgn dan ook aan de morfine gelegen..

Slik nu 10dgn later nog steeds pijnstillers.. nouja slikken Het zijn zetpillen.. ze zijn morfine achtig...

Maar goed, het is voor het goede doel.. niet waar? En vooral goed voor de lijn! Ben inmiddels bijna 10kg afgevallen
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Oud 06-08-2006, 17:44
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
nl2suzy schreef op 03-08-2006 @ 11:12 :
Ik ben 2 nachtjes gebleven.. maar bij mij waren het de tong amandelen.. en ik had echt ONWIJZE pijn.. kon amper slikken van de pijn.. heb die 2dgn dan ook aan de morfine gelegen..

Slik nu 10dgn later nog steeds pijnstillers.. nouja slikken Het zijn zetpillen.. ze zijn morfine achtig...

Maar goed, het is voor het goede doel.. niet waar? En vooral goed voor de lijn! Ben inmiddels bijna 10kg afgevallen
Hee!
Tja.. dat afvallen is voor sommige niet erg maar ik ben ook wel afgevallen toen ik in ziekenhuis lag, was voor mij niet handig.. Arts zo, jeej wat ben jij dun..

Maar goed beterschap nog
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Oud 06-08-2006, 18:54
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
hahah zo dik ben ik ook wel weer niet hoor..

weeg nu rond de 52kg bij een lengte van 1m70.. dus ach zo is het wel weer genoeg haha !
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Oud 10-08-2006, 17:08
Verwijderd
Nog maar 4 nachtjes slapen
Oud 12-08-2006, 21:08
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Komt goed..
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Oud 13-08-2006, 17:20
Verwijderd
Morgen is het dan eindelijk zover Hebben jullie nog tips voor me ???


- Zij die sterven gaan, groeten u -
Oud 13-08-2006, 17:23
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Vooral direct naar deoperatie veel ijs eten.. ik weet niet hoe dat zit met keel amandelen, maar ik kreeg een ijskraag... dat hielp heel erg goed.. dat verzacht de pijn... En verder gewon rustig blijven.. Ik kan nu nog niet gewoon eten.. maar goed het zal allemaal wel wat losser verlopen met gewone keel amandelen.. Ik heb toen ik klein was dezelfde dag nog een bord zuurkool naar binnen gewerkt
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Amandelen laten verwijderen, ervaringen?
Chrissy7c
17 27-06-2010 21:51
Lichaam & Gezondheid TE klassiek: Amandelen laten verwijderen
Verwijderd
6 09-07-2006 19:54
Lichaam & Gezondheid slijm + opgezwolle klieren in hals
VIC.
5 28-11-2005 09:46
Lichaam & Gezondheid amandelen verwijderen
mee-eens
29 22-05-2005 19:18
Lichaam & Gezondheid Amandelen verwijderen
akhen
21 21-03-2003 10:58
Lichaam & Gezondheid amandelen verwijderen?
snoopy
73 08-02-2003 18:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.