![]() |
|
Hey ik las over de nieuwe Windows Longhore het ziet er wel oke uit ( voor zover Windows oke is ). Graag reacties
zie de site ook even Windows Longhorn
|
![]() |
||
Citaat:
Wachten met dit soort topics lijkt me dan ook geen slecht idee.
|
Ik heb een tijdje geleden een hele brakke alpha versie van Longhorn gedraaid.. het liep voor geen meter en de helft was nog niet af, maar dat is logisch denk ik zo
![]() Pics @ http://breezer.dyndns.org/longhorn/ (traag door chello upload majah). Ik ben sowieso niet te spreken over de layout wat weer ala XP is.. geef mij maar de strakke overzichtelijke 2K die mogelijkheden genoeg heeft.. ik hoef iig niet zo'n halve thuisbioscoop en filmedit dingen enz in Windows. Neh Longhorn zal niks voor mij worden.
|
Verwijderd
|
Tja ik heb nu 4051 Beta draaien en ik moet zeggen op de bugs na loopt ie sneller dan XP, jammer genoeg slurpt het wel veel kracht uit je bak maarja daar kan ik mee leven ik bedoel 2006 komt ie pas uit... Verder jammer dat het winxp styletje is maar dat wordt verandert m.b.v. Aero, dat nieuwe Database gebeuren ben ik wel benieuwd na tevens de ingebouwde pop-up blocker die nog niet helemaal werkt. Wat ze uit longhorn moeten halen is de sidebar met die [censured] klok, overbodig lijkt mij en het vertraagt het hele OS gebeuren.. Ja op het moment zijn drivers moelijk te vinden maar van WinXP werken over het algemeen ook wel.
|
![]() |
|
Btw.. hier is net een topic over geweest @ GoT.
||
Citaat:
Longhorn SERVER staat in de titel van dat artikel. Da's dus de opvolger van Windows Server 2003. Niet van XP. Die komt namelijk WEL in 2005/2006 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik werk er liever mee dan met windows, that's for sure. Het is alleen niet zo "gebruiksvriendelijk", maar daar heb ik bij windows zo'n hekel aan!
|
![]() |
Check deze site:
http://69.50.228.116/Chris123NT/PDC_4051/LHGuide.html Een site op 4051 te tweaken. ik heb hem ook, bugs: taakbalk laadt super sloom & ga een naar deze computer > klik 1x iets aan bv. cd-rom en kijk eens boven in dat scherm ![]() Een probleem krijg ik echter niet opgelost en dat is: Mijn geluit doet het niet. Ik moet sound devices installeren. IIk heb al drivers geprobeers maar die ondersteunen longorn niet. ik heb onboard soundmax: can anybody help me? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Zijn veel fake screens. "Ziet er ok uit" tis maar net wat jebelangrijk vindt. Wat ik belangrijk vind is dat je het TCPA systeem niet nodig hebt, helemaal uitkunt zetten, enz.
|
Heb het er al weer af. Internet doet het niet meer en m'n geluid al helemaal niet. (Kan geluidskaart niet detecteren ofzo).. eh verder blijft de startbalk hangen enzo bij het opstarten.
Ach was te verwachten ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Win XP] 64-bit trial edition Chilli Dude | 48 | 19-01-2005 23:46 | |
Software & Hardware |
A New OS Snakeboy | 23 | 18-01-2004 00:32 | |