Advertentie | |
|
![]() |
|
als ik gigantische flaporen had of hele grote littekens ofzowiets zou ik het wel doen
maar als ik 50 was zou ik er niet eens uit willen zien als iemand van 20 toch kannik wel begrijpen va oude mensen dat ze een facelift laten doen ofzow, in deze tijd is uiterlijk wel heel belangrijk en alles ( ![]() maar ik zou het zelf echt niet doen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Afhankelijk van wat het is.
-geen borstvergroting of permante make - up -geen facelift etc. Ik wil er gewoon zo natuurlijk mogelijk eruitzien. Ik vind dat niet echt nodig. Maar zoals vele het hebben aangegeven in dit topic. Mocht je toch iets overkomen dan zou ik het toch wel overwegen. Bij littekens enz. ![]()
||
Citaat:
![]() Eh... moeilijk..bij ernstige littekens e.d. zou ik het denk ik wel doen... flaporen ..tsjah .. moeilijk... DWJ heeft bestwel een puntje.. maatschapij is helaas erg hard en veroordeelt je gigantisch op uiterlijk.. met bepaalde uiterlijke afwijkingen zul je het dan ook niet redden.. en is plastische chirurgie helaas bijna noodzaak ![]()
|
Ik zou het niet weten.
Mijn buurman wel, hij is geboren met maar 1 oor en heeft het andere ook er dus plastisch bij laten plakken. Het is heel erg mislukt, zijn echte oor zit op de perfecte plek maar dat andere oor zit 4 cm hoger. Je kunt het echt heel goed zien. Ik zou het niet doen denk ik, deels omdat het zo duur is en ook deels omdat eht heel vaak mislukt.
|
Ik vind het een verschrikkelijk ranzig idee, dat ze in je snijden en dat je er gewoon met een ander gezicht uitkomt.
Kijk, als je hele erge branwonden hebt, of een verschrikkelijke huiziekte en je kan er wat aan doen dmv plastische chirurgie, is dat natuurlijk hardstikke mooi. Maar je neus laten verbouwen omdat 'ie kleiner moet zijn is toch verschrikklijk decadent? Maar het heeft verschillende kanten. Want iemand met hele groete borsten die daar gewoon last van heeft, heeft daar wel weer recht toe. Mm, ik ben het er mee eens als het om medische redenen gezonder is, of als iemand door een ongeluk beschadigd is. En ja, als mensen zich gelukkiger voelen met grotere borsten mogen ze dat doen, maar ik kan me niet goed voorstellen dat ik me daar fijner door zou voelen. Zekerheid zit toch niet daarin.. |
![]() |
|
![]() |
Eens met Eztah. Als je nou echt helemaal nix hebt van voor zeg maar, en je voelt je daardoor geremd en het heeft effect op je doen en laten is het een leuke uitvinding die siliconen, want het kan natuurlijk ook psychisch zijn. Maar die Jenny Jones figuren die een pompje laten aanbrengen (jaja, tegenwoordig is alles opblaasbaar) zodat ze naar eigen believen een cup F kunnen opblazen vind ik zwaar ziek.
Het is mooi dat het allemaal kan tegenwoordig maar dat betekend imo niet dat je er maar naar harte lust gebruik van kan maken omdat het je wel leuk lijkt om met een stel tieten rond te lopen die zo vol zijn gespoten dat ze dr van glimmen. Medische verantwoording en ethiek staan voor mij voorop, ik zal niet zeggen dat ik alles leuk en aardig vind aan mezelf, maar dr moet toch heel wat gebeuren voordat ik bij zo'n poppendokter aanklop.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Plastische Chirurgie Snoop doggydog | 14 | 20-04-2006 15:04 | |
Algemene schoolzaken |
enquête plastische chirurgie wiebertje | 59 | 09-03-2005 16:14 | |
Lifestyle |
plastische chirurgie? Jellientje | 41 | 07-05-2004 20:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
betoog/beschouwing over plastische chirurgie of studiefinanciering Scatterbrain | 0 | 10-11-2003 17:44 | |
Lifestyle |
Plastische chirurgie rodina | 63 | 13-03-2003 12:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Plastische Chirurgie... I'ts Moi | 6 | 28-09-2002 19:06 |