Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2002, 14:42
O.N.H.M.K.N.A.V
O.N.H.M.K.N.A.V is offline
Zou je plastische chirurgie nemen als je heeeel erg lelijk was..of zou juh gewoon puur natuur blijven...?
Oud 26-04-2002, 14:51
Verwijderd
neej denk het niet, misschien als ik een onwijs complex ergens over zou hebben, en ik zou me veel beter voelen als ik er iets aan zou laten doen....dan maybe wel, maar nu niet...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 14:52
]{ing
]{ing is offline
ondanks dat ik heeel erg lelijk ben wil ik liever puur natuur blijven
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 15:01
Verwijderd
Neej.. alleen als ik ergens enorm mee zat ofzo, dan wel.. maar zolang er nix aan de hand is blijf ik puur natuur!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 15:03
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
]{ing schreef:
*tsk*
en ontopic:
doe mij maar plastische chirurgie

Laatst gewijzigd op 26-04-2002 om 15:06.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 15:08
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Neej.. alleen als ik ergens enorm mee zat ofzo, dan wel.. maar zolang er nix aan de hand is blijf ik puur natuur!
Oud 26-04-2002, 15:19
Bienie
Bienie is offline
Citaat:
]{ing schreef:
Oud 26-04-2002, 15:46
rodina
rodina is offline
Als ik een ernstig ongeluk zou hebben gehad, waardoor ik bijvoorbeeld een hele lelijke huid aan over heb gehouden, zou ik wel naar de plastisch chirurg gaan. Naja ik zou het iig in overweging nemen.

Ik ben zoals ik ben, en daar heb ik vrede mee. Ik ga niet onnodig in m'n lichaam laten snijden.
Oud 26-04-2002, 15:52
Floosje
Floosje is offline
Citaat:
rodina schreef:
Ik ben zoals ik ben, en daar heb ik vrede mee. Ik ga niet onnodig in m'n lichaam laten snijden.
helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:16
MORTICIA
MORTICIA is offline
Plastische chirurgie toepassen om iets op te pompen of te liften ... neehhh vind ik niiikksssss .....
Dat er menssjuujss zijn die zoiets doen . oook best ...
Plastische chirurgie voor littekens , brand wonden enz ....ben ik 100 % voor ...
Oud 26-04-2002, 17:36
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
je bent zoals je bent, en daar moet je, vind ik, niks aan veranderen...

je moet jezelf en andere respecteren zoals ze zijn...
Oud 26-04-2002, 17:38
de
de is offline
*kuch* cliché *kuch*
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:41
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
zelf zou ik niet onnodig aan mijn lichaam laten prutsen, maar als er mensen zijn die dat wel willen doen heb ik daar absoluut geen problemen mee
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:13
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Ik zou geen rare dingen gaan laten veranderen, waar risico's aan vast zitten. Maar ik ga wel plastische chirurgie ondergaan vandaag het verwijsbriefje van m'n huisarts gehad.
Ik heb namelijk een lelijk litteken onder m'n kin zitten. Er hebben drie hechtingen in gezeten maar die zijn niet mooi genezen. Maar dat is niet puur esthetisch dat ik het weg laat halen, want door dat bindweefsel ofzo wat daar is gaan groeien kan het ook een pijnlijke plek blijven, en daarom vond de dokter het een goed idee om het weg te halen. Daarom wordt het ook vergoed door de ziektekostenverzekering.
Oud 26-04-2002, 20:00
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
In m'n gezicht zou ik nooit plastische chirurgie doen maar als ik bijvoorbeeld flaporen zou hebben ofzo zou ik me daar wel aan laten veranderen (weet niet of dat onder plastische chirurgie valt ) Bij littekens ook.

Als je door iets anders aan je lichaam heel onzeker wordt zou ik 't ook wel doen misschien. Ik zou weer geen vet weg laten zuigen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 20:38
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 20:42
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Hmm nee dat zou ik niet doen,tenzij er iets is aan mn lichaam waardoor leven ontprettiger word of waar risico's aan vast zitten..of als ik ergens heel erg ongelukkig om ben.
Ik laat binnekort wel een moedervlekje uit mn gezicht verwijderen omdat ik bang was dat het een kwaadaardige moedervlek was(waar je dus kanker van krijgt)..en de dokter zei dat dat niet het geval was maar dat hij het voor mijn gemoedsrust best wil weghalen
Wel vreemd...dat moedervlekje is best wel kenmerkend voor mij zeg maar,en dat zit en straks niet meer
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 20:53
Klaine Je
Klaine Je is offline
hmm

tsja, plastische chirurgie..
kvind cosmetische chirurgie nogal dom...plastische chirurgie door noodzaak, bijv. te grote borsten of geen borsten moet kunnen..

ik heb zelf er niet zo'n behoefte aan eigenlijk
Oud 26-04-2002, 21:20
Thutshui
Thutshui is offline
Iedereen is mooi op een eigen manier dus ik p-c een beetje overbodig...
Oud 26-04-2002, 21:37
Roxy
Roxy is offline
Neej als je van jezelf nie mooi bent dan zouk da nie doen ik vind het iets heel anders als het gaan om iets herstellen naar wat je was, door ongelukken en branden en shit.. dat zou ik wel overwegen..
Oud 26-04-2002, 22:31
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Avelon schreef:

*tsk*
je hoeft het niet zo op te vatten hoor britt
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:41
acid-star
acid-star is offline
plastische chirurgie... absoluut...
Oud 28-04-2002, 11:04
muckymouse
muckymouse is offline
kheb lang eraan gedacht om iets aan m'n flaporen te doen, maar uiteindelijk toch maar niet, t zijn eigenlijk net elfenoortjes, dus laamaar zitten
maar vroeger werd ik er me gepest en ik had t echt bijna gedaan...
Oud 28-04-2002, 11:17
S
S is offline
Tja. Waarom niet als je je erdoor beter gaat voelen. Ik zou het dan zeker overwegen. Maar dat is niet aan de orde .
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 11:55
Paulaah
Paulaah is offline
Zoals al meerdere zeggen, met een ongeluk ofzo, dan zouik het wel doen.. maar nu niet..
Natuurlijk wil ik wel dingen veranderen... maar kdenk niet dat ik dat doe.. ze nemen me maarhoe ik ben toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2002, 12:06
Ninnoc
Ninnoc is offline
ja waarom niet, als je er geld voor hebt.

ik weet zeker dat ik later een onderkin krijg en een heel hangerig gezicht krijg op vrij vroege leeftijd (zit in de familie en ik lijk op die kant van de familie) als ik daar geld voor heb ga ik dat echt wel laten rechttrekken.
geen vanessa-look maar zo dat het er nog wel redelijk natuurlijk uitziet
Oud 28-04-2002, 12:17
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
ja heel leuk moraliscitisch en idd cliche van ja je meot er mee leren leven blabla en ookal ben ik nog zo lelijk ik zu der niets aan willen doen... je hebt gewoon dingen die zo lelijk of eng staan dat je neit meer normaalkan fuctioneren in de maatschappij....

ik zelf overinges ben zeer tevreden met hoe ik er uit zie (lekker puh)
Oud 28-04-2002, 12:54
Verwijderd
neej zou ik niet doen, maja dat zeg ik nu, ik heb geen gebreken of wat dan ook, ik weet niet wat ik zou zeggen als ik dat wel had...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 13:01
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Pff moeilijke vraag...als eerste reactie zou ik zeggenooit! Want ik ben zowiezo bang voor operaties enzo. Maar als ik ergens vreselijke complexen over zou hebben, dan misschien wel. Al denk ik dat dat complex niet overgaat door een operatietje, maar dat je eerst jezelf moet leren aanvaarden *clichécliché* anders vind je wel iets anders om een complex over te hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 13:09
~blue christal~
~blue christal~ is offline
Ik zou er op dit moment niet voor kiezen. Als je een ongeluk hebt gehad, of verbrand bent o.i.d. zou ik het wel overwegen. Maar zoiets als een facelift zou ik niet doen, rimpels zijn juist karakterestiek aan een gezicht. Ik weet wel dat het soms moeilijk kan zijn als je iets lelijks vind aan jezelf, maar ik denk dat je daar na een bepaalde tijd niet zo veel problemen meer mee hebt.
Oud 28-04-2002, 20:22
Ninnoc
Ninnoc is offline
trouwens mensjes

is een beugel in sommige gevallen ook niet vorm van mooier maken. en een piercing of een tattoo?

Ik snap het hele probleem rond plastische chirurgie niet zo. het is voor mij net zoiets als euhmm.. stel ik ben redelijk leuke kleren, ik voel me er goed in en alles zit lekker maar er zijn mooiere kleren. Waarom zou ik die dan niet kopen?? Het gaat er niet om dat ik niet tevreden met mezelf ben (alles behalve dat, ik zit goed in mijn vel) maar als ik mezelf toch kan verfraaien zonder teveel risicos waarom niet?
Oud 28-04-2002, 23:34
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
neej zou ik niet doen, maja dat zeg ik nu, ik heb geen gebreken of wat dan ook, ik weet niet wat ik zou zeggen als ik dat wel had...
Oud 29-04-2002, 01:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
]{ing schreef:
geld niet voor jou, wel voor mij
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 01:16
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
mjah, als ik bijv ergens heel erge brandwonden van had opgelopen in mn gezicht, zou ik daar denk ik wel wat aan laten doen..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 01:20
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
trouwens mensjes

is een beugel in sommige gevallen ook niet vorm van mooier maken. en een piercing of een tattoo?

Ik snap het hele probleem rond plastische chirurgie niet zo. het is voor mij net zoiets als euhmm.. stel ik ben redelijk leuke kleren, ik voel me er goed in en alles zit lekker maar er zijn mooiere kleren. Waarom zou ik die dan niet kopen?? Het gaat er niet om dat ik niet tevreden met mezelf ben (alles behalve dat, ik zit goed in mijn vel) maar als ik mezelf toch kan verfraaien zonder teveel risicos waarom niet?
ik vind niet dat je plastische chirurgie kunt vergelijken met een piercing/tattoo.. dat is namelijk heel wat anders
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 09:55
PiNoW
PiNoW is offline
als ik gigantische flaporen had of hele grote littekens ofzowiets zou ik het wel doen
maar als ik 50 was zou ik er niet eens uit willen zien als iemand van 20
toch kannik wel begrijpen va oude mensen dat ze een facelift laten doen ofzow, in deze tijd is uiterlijk wel heel belangrijk en alles ( )
maar ik zou het zelf echt niet doen..
Oud 29-04-2002, 10:02
Verwijderd
Citaat:
PiNoW schreef:
als ik gigantische flaporen had of hele grote littekens ofzowiets zou ik het wel doen
maar als ik 50 was zou ik er niet eens uit willen zien als iemand van 20
toch kannik wel begrijpen va oude mensen dat ze een facelift laten doen ofzow, in deze tijd is uiterlijk wel heel belangrijk en alles ( )
maar ik zou het zelf echt niet doen..
Hier sluit ik me bij aan.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:04
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~blue christal~ schreef:
Ik zou er op dit moment niet voor kiezen. Als je een ongeluk hebt gehad, of verbrand bent o.i.d. zou ik het wel overwegen. Maar zoiets als een facelift zou ik niet doen, rimpels zijn juist karakterestiek aan een gezicht. Ik weet wel dat het soms moeilijk kan zijn als je iets lelijks vind aan jezelf, maar ik denk dat je daar na een bepaalde tijd niet zo veel problemen meer mee hebt.
Hier ben ik het mee eens! Maar zoals borstvergroting enzo zou ik nooit doen. Ik vind het er dan niet mooier op worden en het kan ook nog es gevaarlijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 15:50
shanli
shanli is offline
Citaat:
Paulaah schreef:
Zoals al meerdere zeggen, met een ongeluk ofzo, dan zouik het wel doen.. maar nu niet..
Natuurlijk wil ik wel dingen veranderen... maar kdenk niet dat ik dat doe.. ze nemen me maarhoe ik ben toch?
Oud 02-05-2002, 21:23
smilegirl
smilegirl is offline
als ik er helemaal depri van werd dan wel maar nu nu nog niet vind het wel best
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 21:38
Verwijderd
ik zit de laatste tijd te denken dat als ik uitgegroeid ben en t zo door blijft groeien dat ik een borstverkleining ga doen, want ik krijg er last door bij mijn nek/schouders en rug
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 21:48
Verwijderd
paar metertjes lul konden er nog wel aan

Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 14:00
GSUSINDUSTRY
GSUSINDUSTRY is offline
Afhankelijk van wat het is.

-geen borstvergroting of permante make - up
-geen facelift etc.

Ik wil er gewoon zo natuurlijk mogelijk eruitzien. Ik vind dat niet echt nodig.

Maar zoals vele het hebben aangegeven in dit topic. Mocht je toch iets overkomen dan zou ik het toch wel overwegen. Bij littekens enz.
Oud 06-05-2002, 15:58
Lievelotje
Lievelotje is offline
he mu flaporen laten corrigeren, telt dat ook?
Oud 06-05-2002, 16:16
Undeclinable
Undeclinable is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:
paar metertjes lul konden er nog wel aan

..oprollen is best irri lijkt me

Eh... moeilijk..bij ernstige littekens e.d. zou ik het denk ik wel doen... flaporen ..tsjah .. moeilijk...

DWJ heeft bestwel een puntje.. maatschapij is helaas erg hard en veroordeelt je gigantisch op uiterlijk.. met bepaalde uiterlijke afwijkingen zul je het dan ook niet redden.. en is plastische chirurgie helaas bijna noodzaak
Oud 06-05-2002, 16:33
CryperA
CryperA is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
...
Oud 06-05-2002, 16:47
Luca
Luca is offline
Ik zou het niet weten.

Mijn buurman wel, hij is geboren met maar 1 oor en heeft het andere ook er dus plastisch bij laten plakken. Het is heel erg mislukt, zijn echte oor zit op de perfecte plek maar dat andere oor zit 4 cm hoger. Je kunt het echt heel goed zien.

Ik zou het niet doen denk ik, deels omdat het zo duur is en ook deels omdat eht heel vaak mislukt.
Oud 07-05-2002, 12:00
eztah
eztah is offline
Ik vind het een verschrikkelijk ranzig idee, dat ze in je snijden en dat je er gewoon met een ander gezicht uitkomt.
Kijk, als je hele erge branwonden hebt, of een verschrikkelijke huiziekte en je kan er wat aan doen dmv plastische chirurgie, is dat natuurlijk hardstikke mooi.
Maar je neus laten verbouwen omdat 'ie kleiner moet zijn is toch verschrikklijk decadent?

Maar het heeft verschillende kanten. Want iemand met hele groete borsten die daar gewoon last van heeft, heeft daar wel weer recht toe.
Mm, ik ben het er mee eens als het om medische redenen gezonder is, of als iemand door een ongeluk beschadigd is.

En ja, als mensen zich gelukkiger voelen met grotere borsten mogen ze dat doen, maar ik kan me niet goed voorstellen dat ik me daar fijner door zou voelen. Zekerheid zit toch niet daarin..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 12:01
eztah
eztah is offline
Citaat:
eztah schreef:
Zekerheid zit toch niet daarin..
Mmm, misschien bij anderen toch wel..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 12:10
^Marije^
^Marije^ is offline
Eens met Eztah. Als je nou echt helemaal nix hebt van voor zeg maar, en je voelt je daardoor geremd en het heeft effect op je doen en laten is het een leuke uitvinding die siliconen, want het kan natuurlijk ook psychisch zijn. Maar die Jenny Jones figuren die een pompje laten aanbrengen (jaja, tegenwoordig is alles opblaasbaar) zodat ze naar eigen believen een cup F kunnen opblazen vind ik zwaar ziek.
Het is mooi dat het allemaal kan tegenwoordig maar dat betekend imo niet dat je er maar naar harte lust gebruik van kan maken omdat het je wel leuk lijkt om met een stel tieten rond te lopen die zo vol zijn gespoten dat ze dr van glimmen.

Medische verantwoording en ethiek staan voor mij voorop, ik zal niet zeggen dat ik alles leuk en aardig vind aan mezelf, maar dr moet toch heel wat gebeuren voordat ik bij zo'n poppendokter aanklop.
Reageren

Regels voor berichten