Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het niet echt handige software, maar je kunt met Dragon Naturally Speaking ofzoiets wel je documenten in laten lezen, zodat ie ook moeilijkere woorden kent. Ik denk dat je wel heel lang met het programma moet hebben gewerkt wil het lekker werken.
En het nestelt zich niet in word: als het niet draait, heb ik nergens last van.
|
Ha,
kheb een tijdje Lernout en Hauspie geprobeerd (die later failliet zijn gegaan) en ik werd er gek van. Zoiezo duurt het al een pokketijd voordat je het geďnstalleerd hebt, en ingesteld op jouw stem, en dan ga je het proberen, zeg je de zin: mijn huis is leeg. Lernoutje maakte er dan zoiets van zijn buik is ?lee?g ofzow. en soms deed ie het redelijk, maar tkoste je altijd veel tijd om de zinnen te verbeteren. Commando's werkte bij mij ook niet: maar als ik zei deze computer dan starte ie documenten op. Tzal wel aan mn stem liggen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Windows Vista Build 5600 RC1 Gimme more beer | 45 | 07-10-2006 13:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Spraakherkenning Gambokkur | 57 | 11-05-2005 07:17 | |
Games |
Sony PSP vs. Nintendo DS MadEye | 189 | 16-02-2005 18:37 | |
Liefde & Relatie |