Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb die dvd zelf niet, maar een maat van me heeft 'm voor 20 euro ergens in delft gekocht als ik het goed heb. welke winkel zou ik niet weten, ben niet zo thuis in delft.
stonehenge is idd een van de beste nummers ja, zeker met die clip erbij ![]() en alle muziek is inderdaan speciaal voor de film geschreven ja, klopt |
![]() |
|
ik heb in een scheur gelegen om die kerstclip!
dat was toch niet serieus bedoeld neem ik aan? alles was super opgeblazen, zingende kindjes voor de deur, die zanger met die gay broek, glittertattoos en op het laatst dat "merry christmas" in de lucht? dat kan niet serieus zijn ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel leuk en grappig wat ze doen (qua clips en shows), maar de muziek vind ik weinig aan. Opstaan om het weg te zappen, is teveel moeite, maar het laten staan terwijl het kastje binnen mijn bereik ligt is dan ook weer teveel van het goede.
1 keer clip kijken is lachen, zonder geluid liefst. Maar misschien komen ze over een half jaar met iets dat ik wel leuk vind, weet je met mij toch nooit ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
The darkness Orpheo | 59 | 24-02-2006 11:09 | |
Verhalen & Gedichten |
In the darkness of the night Margriet | 4 | 08-03-2003 14:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
filmverslag ;The ghost and the darkness' kampengirl | 1 | 07-12-2002 18:24 | |
Films, TV & Radio |
The Ghost and the Darkness Martijn | 6 | 01-12-2002 16:59 | |
Verhalen & Gedichten |
The darkness is calling me (ik weet écht niet of ie goed is, geef ff kritiek..) Black_Blasphemy | 7 | 24-12-2001 05:11 | |
Verhalen & Gedichten |
The darkness in between ... Soullar | 3 | 16-12-2001 21:47 |