|
|
Bekijk resultaten poll: wintersport is | |||
koel ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 76.47% |
ontspannend |
2 | 5.88% |
vermoeiend |
1 | 2.94% |
pijnlijk |
0 | 0% |
niet zo ![]() |
5 | 14.71% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze poll |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor mij is goed zijn in skieen alleen maar techniek. Iedereen kan snel skieen, kwestie van rechtdoor blijven gaan en niet afremmen ![]() En als een bocht komt tja dan hangt het wel van je skill af ja. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Met m'n techniek zit het wel goed, maar ik ga bv. altijd met m'n benen redelijk wijd omdat ik dan bij grote snelheden meer stabiliteit heb als ik bv. over een bultje ga met één ski. Als je echt close parallel gaat wanneer je bijna recht van een zwarte piste af gaat, en dan nog zonder stokken ook, en je ontmoet een klein bultje met één ski, heb je een flinke kans dat die ski spontaan een stukje wiebelt (zeker met carve-ski's) en ik vind het dan fijn om wat ruimte te hebben om dat soort problemen te voorkomen. Maar met je benen redelijk wijd skiën is geen goede techniek. Hoe dan ook, ik kom altijd snel en veilig beneden, en ben in de afgelopen vakantie niet één keer gevallen. Dus het zit wel goed genoeg met de techniek. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat ik m'n eigen, persoonlijke techniek heb. ![]() Offtopic: Als iemand denkt dat ik hier opschep ofzo (ik heb daar een waarschuwing voor gekregen), even een toevoeging: skiën is één van de weinige dingen waar ik echt goed in ben, mag ik? Jij bent vast beter in wiskunde, natuurkunde, scheikunde, Frans, paardrijden, schilderen, of whatever dan ik, maar *ik* ben goed in skiën en dat is *mijn* gebied van expertise. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik ski wel mooi en met me bene bij elkaar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Afgelopen februari voor het eerst op wintersport geweest.
De eerste dag vond ik het een stomme sport (ik viel super hard naar beneden (wist niet dat je bochtjes moest maken en ging heel hard om m'n bek ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Offtopic: (Kijk uit, straks krijg je ook een waarschuwing van dreen. Opscheppen mag niet. :/ ) |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Algemene schoolzaken |
Debat: Wintersport & Milieu Verwijderd | 2 | 27-03-2006 18:24 | |
Algemene schoolzaken |
Sectorwerstuk presentatie.. HELLUPIE Verwijderd | 4 | 07-03-2005 16:46 | |
Verhalen & Gedichten |