Schoolkrant: its not about love, its not about homework.
Inleiding/zelf verheerlijking (kun je overslaan)
Ik schrijf hier en daar ook wat voor de schoolkrant en een weekblad. Nu hebben wij sinds een jaar geleden een nieuwe schoolkrant opgezet, gaat goed, erg leuk.
Ik doe wel meer, maar bij een stukje is het echt 100% ik. (Column)Cufaddaw (Wad da fuc, omdraaien) is een soort journalist, die over de meeste 'geheime' zaken rapporteert.
Mijn laatste stukje heb ik hieronder gepost, ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik heb de foto’s erbij gedaan, ze zijn erg belangrijk voor het geheel. Ook, dit stukje is nou al een beetje out dated, maar ik had het dus geschreven voor de hele Saddam grappen hype op gang was, enkele dagen na zijn arrestatie. En dus voordat Michael naar de rechtbank ging. IVM actualiteit
veel plezier zou ik zeggen
-------------------------------------------
COMPLOT: NIEUWE DNA TECHNIEK,
MICHAEL JACKSON EN SADDAM HOESSEIN OOK DCV-PATIËNT
Door onze correspondent Cufaddaw
Een groep radicale Spaanse deskundigen zijn er nu in geslaagd om DNA bij levende wezens te veranderen naar hun wensen. Deze techniek heet DNA Code Verandering (DCV) en is uiterst geschikt voor het vermommen van criminelen of mensen die onderduiken. Binnenkort brengt de AIVD (de Nederlandse geheime dienst) een rapport uit over de techniek, die een doorbraak is voor de 21ste eeuw.
Geheime dienst: geslaagde DCV operaties
De AIVD zegt bewijzen te hebben dat verschillende mensen, beroemdheden en criminelen, al met succes zijn geopereerd. Een ontsnapte DCV-arts vertelt: ‘Ik heb zelf een Oosterse man behandeld die eruit wou zien als St. Nicolaas. Dan kon hij naar het Westen vluchten, zei hij. Ik groeide hem een grijze baard, helaas vertok hij voordat ik klaar was. Pas later hoorde ik dat dit Saddam Hoessein was.’
Michael Jackson: Spijt & onderduiken
Ook beroemde mensen hebben bij de DCV-artsen aan de bel getrokken. Zo ook Michael Jackson, die spijt had van zijn daden en wilde vluchten. De FBI: ‘Meneer Jackson zegt zichzelf aangegeven te hebben maar dat is volstrekt onzin. Wij hebben hem tijdens een DCV operatie moeten arresteren, hij was van plan onder te duiken met een nieuw uiterlijk. De operatie was voltooid, en meneer Jackson is bijna onherkenbaar! Hij werd herkend doordat hij steeds naar zijn kruis greep.’
Internationale banden tussen DCV patienten
DCV patienten blijken ook internationale contacten met elkaar te hebben. Michael Jackson en Saddam bleken voor de oorlog in Irak vaak bij elkaar op de thee te gaan. Daarom dat Jackson en Hoessein samen wilden onderduiken na hun operatie. Ze hadden een perfect uitgewerkt vluchtplan, maar door een tip van een van de DCV artsen werden ze op tijd gearresteerd.
Saddam (links) en Jackson(rechts)
samen na
arrestatie in Irak