| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Idols om 9 uur en om 22.30 CSI. De uitslag van idols kijk ik niet meer want dan ga k lekker stappen
![]() hm, maar ik wil ook X-Files zien, dus misschien wordt Idols geschrapt Daar kijk ik dan wel telkens een paar stukjes van ofzo
Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 19:41. |
|
|
|
||
|
Citaat:
kan me voorstellen dat als je idols niet leuk vindt, er weinig op is. (tja, die films zullen je dan moeten liggen, anders heb je echt weinig te zien)
|
|
||
|
Citaat:
![]() die 2 films heb ik al gezien en die andere dingen (behalve x-files) vind ik niet zo boeiend om vanavond naar te kijken..
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|
|
|
Ik heb vanavond drie pilots gezien, en dan ook nog eens allemaal van sf-series:
- The X-Files (geweldig om Mulder weer te zien, leuke serie - Andromeda (walgelijk. Alleen de vormgeving al. Heb ik dus niet uitgekeken.) - Firefly (viel me niet tegen, blijf ik (voorlopig?) volgen om te kijken waar het heen gaat) |
|
|
|
|
Verwijderd
|
ik heb idols (voor het eerst) gekeken. wat een stront-programma zeg! vaak reclame en constand dat geouwehoer tussendoor. ik zat met mijn kat op de bank en ze beelde echt precies uit wat ik dacht: keek verstoort op bij een valse noot, lag verder de hele tijd te slapen en af en toe sloeg ze de poten om haar kop
.
|
|
|
|
|
Normaal gesproken zou je medicopter krijgen op de zondagavond, maar die luitjes van rtl4 zijn er zomaar mee gestopt, en gaan pas weer op 27 maart uitzenden
Dus eigenlijk heb ik niks wat ik ga kijken vanavond
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat laat jij na aan je nabestaanden? JuliaR | 11 | 14-03-2012 18:46 | |
| Eten & Drinken |
Over het 'Wat heb jij vandaag allemaal gegeten & gedronken' topic blurred | 50 | 19-02-2007 09:09 | |
| Drugs & Alcohol |
Wat heb jij vandaag gebruikt? KiMZz | 379 | 05-01-2007 14:47 | |
| De Kantine |
Wat heb jij vandaag allemaal gedaan? (Topic 2!) Mr.Oizo | 2 | 13-04-2004 23:53 | |