Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Idols om 9 uur en om 22.30 CSI. De uitslag van idols kijk ik niet meer want dan ga k lekker stappen
![]() hm, maar ik wil ook X-Files zien, dus misschien wordt Idols geschrapt ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 18:41. |
![]() |
||
Citaat:
kan me voorstellen dat als je idols niet leuk vindt, er weinig op is. (tja, die films zullen je dan moeten liggen, anders heb je echt weinig te zien)
||
Citaat:
![]() die 2 films heb ik al gezien en die andere dingen (behalve x-files) vind ik niet zo boeiend om vanavond naar te kijken.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb vanavond drie pilots gezien, en dan ook nog eens allemaal van sf-series:
- The X-Files (geweldig om Mulder weer te zien, leuke serie ![]() - Andromeda (walgelijk. Alleen de vormgeving al. Heb ik dus niet uitgekeken.) - Firefly (viel me niet tegen, blijf ik (voorlopig?) volgen om te kijken waar het heen gaat) |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb idols (voor het eerst) gekeken. wat een stront-programma zeg! vaak reclame en constand dat geouwehoer tussendoor. ik zat met mijn kat op de bank en ze beelde echt precies uit wat ik dacht: keek verstoort op bij een valse noot, lag verder de hele tijd te slapen en af en toe sloeg ze de poten om haar kop
![]() |
![]() |
|
Normaal gesproken zou je medicopter krijgen op de zondagavond, maar die luitjes van rtl4 zijn er zomaar mee gestopt, en gaan pas weer op 27 maart uitzenden
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat laat jij na aan je nabestaanden? JuliaR | 11 | 14-03-2012 17:46 | |
Eten & Drinken |
Over het 'Wat heb jij vandaag allemaal gegeten & gedronken' topic blurred | 50 | 19-02-2007 08:09 | |
Drugs & Alcohol |
Wat heb jij vandaag gebruikt? KiMZz | 379 | 05-01-2007 13:47 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag allemaal gedaan? (Topic 2!) Mr.Oizo | 2 | 13-04-2004 22:53 |