|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn lichamelijke verzorging is prima. Ik drink genoeg en maak mijn eten goed schoon indien nodig ja. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
) een afspraak gemaakt ondertussen ja. Maar omdat het geen spoed is kan ik pas eind volgende week terecht en ik hoopte dat hier iemand met ervaring zat ![]() Ik slik eigenlijk het liefst geen medicijnen, of ze nou homeopatisch zijn of niet. Maar goed, misschien is het de moeite waard
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Lekker handig. Ik heb dus ervaring. Bij mij hielp niets, alleen echinea force. ![]() Maar het kan bij jou natuurlijk ook een heel andere oorzaak hebben dan een lage weerstand...daarom is het goed dat je even langs de huisarts gaat. Citaat:
![]() Homeopatische dingen zijn niet echt medicijnen te noemen...het is niets anders dan kruiden die je bepaalde taken van je lichaam 'stimuleren' en 'ondersteunen' ed. Het is gewoon te koop bij de drogist en heeft ook geen rare bijwerkingen ofzo. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
je kan alleen bij hem terecht als het bloed uit al je gaten tegelijk stroomt zeg maar ;(Ik ben opgegroeid met homeopatische middeltjes en ze deden nooit iets bij mij, vandaar dat ik er een beetje afwijzend tegenover sta
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De meeste middeltjes deden bij mij ook niets. Maar iets als echinea force kost geen handen met geld, het doet geen enge dingen in je lichaam, het heeft geen bijwerkingen...ik heb dan zo iets van: dat lijkt het me het uitproberen waard. (Eventueel als je bij de huisarts bent geweest en die ook niets weet bv.) Maar het hoeft natuurlijk niet als je het echt niet wilt. ![]()
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Studeren |
Ziek zijn maar wel willen studeren Snebbeltje | 6 | 12-01-2014 10:52 | |
| Lichaam & Gezondheid |