![]() |
|
Even wat foto's erbij en wat spulletjes eraf..
Allemaal gevonden bij verhuizing.. Prijs is een richtprijs, als je het te hoog vind mail/pm/reply met de prijs die je wel zou willen betalen en dan kijk ik wat ik kan doen, richtprijzen excl verzend... Kleding Guttermouth girlie, grijs met zwarte mouwtjes, gekocht op groez 2002, maat m, amper gedragen omdat ie mij te groot is foto Millencolin girlie, zwart, gekocht bij show in nederland vorig jaar. er staat in maat l maar hij valt hetzelfde als die guttermouth die m is, ook amper gedragen omdat het dus te groot is voor mij.. foto [gereserveerd voor sooz] beetje beroerde foto's maar ja. Grijslilaachtig beetje vage kleur strak hempje, met elastieken bandjes.. de bovenkant is rechtafgesneden en de rug is bloot en daar lopen horizontaal ook 3 van die bandjes.. maat s, merkloos, prijs 3 euro foto Forecast broek, recht model, bijna wit, met oranje details zoals de merknaam op een kontzak, de stiksels en de onderste 6 cm van de pijpen zijn aan de achterkant oranje.. maat 28/36/38 (staat niks in), merk forecast dus, prijs 8 euro foto Blauw nep adidasje, drie streepjes op armen, witte rits die waar de kleur op sommige plekjes een beetje vanaf is, paar pluisjes achter op de rug, ik vind zelf een beetje vervelend kraagje, opstaand niet genoeg om om te slaan... maat m, merkloos, prijs 8 euro foto 3 nike tshirts en 1 adidas, allemaal links op de borst het logo, twee keer nike lichtgrijsgrijs en een keer zwart, adidas is donkergrijs alledrie m/l, 2 euro per stuk 1 wit tshirt met paardenhoofd en veulentje maat s of grote kindermaat, 2 euro Overig Bureau, antracietgrijs, (lxbxh) 126 cm x 60 cm x 70 cm. Ziet er nog zeer goed uit, paar kleine krasjes. Aan de linkerkant zit een van kastje van +/- 35 cm x 35cm en aan de andere kant 3 laatjes.. noem maar een prijs, hoeft niet veel te zijn wil er graag vanaf.. Computermeubel. Bijna wit/lichtgrijs met metalen poten die een net ietsjes donkerdere kleur grijs zijn. 77cm hoog x 60 cm breed en 50 cm diep. Zeer compact dus.. bovenop kun je je beeldscherm kwijt dan is er een uitschuiflade voor je toetsenbord en heb je onderaan nog een plank voor je computerkast, printer of voor je voeten ![]() Kurt Cobain poster, 60 cmx90cm - 3 euro Niet helemaal echte Eastpack rugzak. Bekende model, lekker groot rood met zwarte salamanderachtige figuurtjes die om elkaar heen zitten, zal proberen foto te zoeken, noem maar een prijs.. [foto Dat was het, pm, reply, mail... als je iets wel leuk vind of wilt hebben maar de vraagprijs niet geweldig vind dan noem je prijs maar en dan kijk ik wat ik voor je kan doen..
Laatst gewijzigd op 08-02-2004 om 15:14. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Meer dan 12 euro wil ik er eigenlijk niet aan uitgeven (dus incl. verzendkosten).. |
![]() |
||
Citaat:
als ik hem in een envelop verstuur kost het geloof ik 1.20 aan verzendkosten of ik kan hem bij thrice? ander concert? geven
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben geinteresseerd in het computer meubel en het bureau, ga binnenkort verhuizen en mijn eigen spul begint aardig brak te worden
![]() Maar ik zou het spul graag even willen zien voordat ik er iets voor kan bieden. Moet wel allemaal passen natuurlijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
@CrazyIkke, ja hoor die mag je best ook kopen, ik zal wel even kijken of ik nog wat meer heb liggen...
|
![]() |
|
Het ietwat kleinere computermeubel Je ziet hem trouwens vanaf de achterkant maar ik had geen plek om hem om te draaien, de voorkant is ook hetzelfde alleen zit dat gedeelte wat je niet ziet omdat die plank er zo voor zit is gewoon open, die plank zit alleen aan de achterkant.. boven die plank dus een uitschuifding voor je toetsenbord en dergelijke, onder die plank ook een uitschuif voor iets anders..
Het ietwat grotere computermeubel valt niet zo veel over te zeggen, afmetingen van die kleine staan in de openingspost, de grotere is even diep en een hoog alleen 10/12cm breder.. van het bureau staat al een foto? wil je daar meer van zien? dan moet je namelijk even zeggen wat precies... @Crazyikke: ik wil die van nirvana en pulley best verkopen hoor.. die van ltj hou ik liever zelf niet maar ik heb wel nog een rancid in de aanbieding? zijn trouwens allemaal van die dikkere, niet van die slappe dingetjes..
|
oh jah sjonge, die foto stond idd ook helemaal niet hier die had ik iemand anders gepmt
![]() schaam, hij wordt zonder die rotzooi verkocht ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Uiterlijk maandag krijg ik de uitslag. Kan je nog zolang wachten op een antwoord?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
vroeg me af of je misschien een foto had van dat bureau?? ![]()
||
Citaat:
bureau, let niet op de zooi ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (omg ![]() |
|
|