Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2004, 17:12
Roxy
Roxy is offline
Even wat foto's erbij en wat spulletjes eraf..

Allemaal gevonden bij verhuizing.. Prijs is een richtprijs, als je het te hoog vind mail/pm/reply met de prijs die je wel zou willen betalen en dan kijk ik wat ik kan doen, richtprijzen excl verzend...

Kleding
Guttermouth girlie, grijs met zwarte mouwtjes, gekocht op groez 2002, maat m, amper gedragen omdat ie mij te groot is
foto

Millencolin girlie, zwart, gekocht bij show in nederland vorig jaar. er staat in maat l maar hij valt hetzelfde als die guttermouth die m is, ook amper gedragen omdat het dus te groot is voor mij..
foto [gereserveerd voor sooz]

beetje beroerde foto's maar ja.

Grijslilaachtig beetje vage kleur strak hempje, met elastieken bandjes.. de bovenkant is rechtafgesneden en de rug is bloot en daar lopen horizontaal ook 3 van die bandjes..
maat s, merkloos, prijs 3 euro
foto

Forecast broek, recht model, bijna wit, met oranje details zoals de merknaam op een kontzak, de stiksels en de onderste 6 cm van de pijpen zijn aan de achterkant oranje..
maat 28/36/38 (staat niks in), merk forecast dus, prijs 8 euro
foto

Blauw nep adidasje, drie streepjes op armen, witte rits die waar de kleur op sommige plekjes een beetje vanaf is, paar pluisjes achter op de rug, ik vind zelf een beetje vervelend kraagje, opstaand niet genoeg om om te slaan...
maat m, merkloos, prijs 8 euro
foto

3 nike tshirts en 1 adidas, allemaal links op de borst het logo, twee keer nike lichtgrijsgrijs en een keer zwart, adidas is donkergrijs
alledrie m/l, 2 euro per stuk

1 wit tshirt met paardenhoofd en veulentje
maat s of grote kindermaat, 2 euro

Overig
Bureau, antracietgrijs, (lxbxh) 126 cm x 60 cm x 70 cm. Ziet er nog zeer goed uit, paar kleine krasjes. Aan de linkerkant zit een van kastje van +/- 35 cm x 35cm en aan de andere kant 3 laatjes.. noem maar een prijs, hoeft niet veel te zijn wil er graag vanaf..

Computermeubel.
Bijna wit/lichtgrijs met metalen poten die een net ietsjes donkerdere kleur grijs zijn. 77cm hoog x 60 cm breed en 50 cm diep. Zeer compact dus.. bovenop kun je je beeldscherm kwijt dan is er een uitschuiflade voor je toetsenbord en heb je onderaan nog een plank voor je computerkast, printer of voor je voeten met wieltjes onderaan. Als je wel interesse hebt in een goedkoop computermeubel maar deze net iets te klein vind heb ik nog eenzelfde model maar dan in het wit. Goedkoop, moet snel weg!

Kurt Cobain poster, 60 cmx90cm - 3 euro

Niet helemaal echte Eastpack rugzak. Bekende model, lekker groot rood met zwarte salamanderachtige figuurtjes die om elkaar heen zitten, zal proberen foto te zoeken, noem maar een prijs..
[foto

Dat was het, pm, reply, mail... als je iets wel leuk vind of wilt hebben maar de vraagprijs niet geweldig vind dan noem je prijs maar en dan kijk ik wat ik voor je kan doen..

Laatst gewijzigd op 08-02-2004 om 15:14.
Advertentie
Oud 17-01-2004, 18:25
Verwijderd
ik heb wel interesse in de postervlaggen van Nirvana en die van Korn, ik moet alleen nog even overleggen met mn vriend, ik laat het morgen weten.

groetjes
Oud 18-01-2004, 08:27
juliakleding
juliakleding is offline
Hoi!
Ik heb intresse in:

Kleding
Grijslilaachtig beetje vage kleur strak hempje, met elastieken bandjes.. de bovenkant is rechtafgesneden en de rug is bloot en daar lopen horizontaal ook 3 van die bandjes..
maat s, merkloos, prijs 3 euro

Twee lagen truitje, de bovenkant is donkerblauw en aan de onderkant zie je nog 3 cm van de onderste lichtblauwe laag.. Tis gewoon een heel simpel strak model met lange mouwen en een capuchon waarvan de binnekant ook lichtblauw is
maat m, ik dacht me te herinneren van de v&d, prijs 4 euro

Blauw nep adidasje, drie streepjes op armen, witte rits die waar de kleur op sommige plekjes een beetje vanaf is, paar pluisjes achter op de rug, ik vind zelf een beetje vervelend kraagje, opstaand niet genoeg om om te slaan...
maat m, merkloos, prijs 8 euro
foto

Zwart Sesamstraat t-shirt, koekiemonster, ernie en oscar, als nieuw
maat m, merloos, prijs 3 euro

Gifgroen H&M shirtje strakzittend
maat s, hennes collection, 2 euro

3 nike tshirts en 1 adidas, allemaal links op de borst het logo, twee keer nike lichtgrijsgrijs en een keer zwart, adidas is donkergrijs
alledrie m/l, 2 euro per stuk

Ik betaal er 15 voor i.p.v 26
Mail me er maar even over!
Oud 21-01-2004, 21:06
Roxy
Roxy is offline
even paar foto's erbij gezet..
Oud 24-01-2004, 13:51
Forumschorum
Forumschorum is offline
10 euro voor die drie nirvana vlaggen inclusief verzenden? mits zonder gaten enz
Oud 27-01-2004, 01:26
Roxy
Roxy is offline
nog 3 shirtjes erbij
Oud 27-01-2004, 10:01
CrazyIkke
CrazyIkke is offline
ik wil dat sesamstraatshirt.
En misschien die poster van kurt ook wel
voor 5 euro
Oud 29-01-2004, 15:58
CrazyIkke
CrazyIkke is offline
nog veranderingen?...
Oud 30-01-2004, 15:35
Redhair
Redhair is offline
Ik wil het green lizard shirtje wel, wat is de prijs?
Oud 30-01-2004, 15:54
Roxy
Roxy is offline
sorry die is al weg, zal hem even hier verwijderen ook.. maar in het kledingbazaartopic op lifestyle bood sooz geloof ik de andere kleur aan misschien dat zij hem nog heeft...
Oud 30-01-2004, 19:02
Jules
Jules is offline
Dat Greli shirtje heb ik nog ja

Ik wil dat Millencolin tshirt wel denk ik.. hoeveel wil je ervoor hebben?
Oud 30-01-2004, 21:06
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Sooz schreef op 30-01-2004 @ 20:02:
Dat Greli shirtje heb ik nog ja

Ik wil dat Millencolin tshirt wel denk ik.. hoeveel wil je ervoor hebben?
tis wel een girlie he, geen groot tshirt.. uhm ik dacht aan 9 excl want hij is gloedjenieuw en dus nog helemaal mooi enzo..
Oud 31-01-2004, 13:08
HCfury
HCfury is offline
hmmm
Oud 01-02-2004, 20:53
Jules
Jules is offline
Citaat:
Roxy schreef op 30-01-2004 @ 22:06:
tis wel een girlie he, geen groot tshirt.. uhm ik dacht aan 9 excl want hij is gloedjenieuw en dus nog helemaal mooi enzo..
Een girlie, maar dan iets groter dan normaal toch? Denk je dat ik hem pas?

Meer dan 12 euro wil ik er eigenlijk niet aan uitgeven (dus incl. verzendkosten)..
Oud 01-02-2004, 21:36
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Sooz schreef op 01-02-2004 @ 21:53:
Een girlie, maar dan iets groter dan normaal toch? Denk je dat ik hem pas?

Meer dan 12 euro wil ik er eigenlijk niet aan uitgeven (dus incl. verzendkosten)..
ja wel iets groter dan normaal, vooral in de breedte iets groter dan normaal in de lengte zit ie me nog niet zo heel erg te groot.. dus ik denk wel dat jij hem zou passen maar ja zeker weten weet ik het natuurlijk niet..

als ik hem in een envelop verstuur kost het geloof ik 1.20 aan verzendkosten of ik kan hem bij thrice? ander concert? geven
Oud 01-02-2004, 21:47
Jules
Jules is offline
Citaat:
Roxy schreef op 01-02-2004 @ 22:36:
als ik hem in een envelop verstuur kost het geloof ik 1.20 aan verzendkosten of ik kan hem bij thrice? ander concert? geven
Ohja Neem hem maar mee naar Thrice idd, dan pas ik hem gewoon meteen even en geef ik je dan het geld ook wel (mocht ik hem dus passen )
Oud 01-02-2004, 21:50
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Sooz schreef op 01-02-2004 @ 22:47:
Ohja Neem hem maar mee naar Thrice idd, dan pas ik hem gewoon meteen even en geef ik je dan het geld ook wel (mocht ik hem dus passen )
prima
Oud 08-02-2004, 14:47
CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Over die rugzak: Inclusief die stickerdingen neem ik aan?
Welke bands staan erop?
Oud 08-02-2004, 15:07
Roxy
Roxy is offline
neuh het is eigenlijk zonder patches.. maargoed als je die erbij wilt mag dat ook wel.. deze zijn van nirvana, less than jake, pulley en fear factory...
Oud 09-02-2004, 17:28
CrazyIkke
CrazyIkke is offline
hell yeah jij bent cool
(ofja: je hebt leuke kleertjes en houd van goeie bands!)

maar kan ik die patches ook apart kopen
(die van nirvana, Ltj en pulley)

Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 17:32.
Oud 09-02-2004, 18:06
AngelLena
AngelLena is offline
Ik ben geinteresseerd in het computer meubel en het bureau, ga binnenkort verhuizen en mijn eigen spul begint aardig brak te worden

Maar ik zou het spul graag even willen zien voordat ik er iets voor kan bieden. Moet wel allemaal passen natuurlijk
Oud 10-02-2004, 00:18
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 09-02-2004 @ 19:06:
Ik ben geinteresseerd in het computer meubel en het bureau, ga binnenkort verhuizen en mijn eigen spul begint aardig brak te worden

Maar ik zou het spul graag even willen zien voordat ik er iets voor kan bieden. Moet wel allemaal passen natuurlijk
ja begrijp ik maar ik wil het dus wel het liefst hier zo snel mogelijk weg hebben en ik geloof dat jij kindoff heel erg ver weg woont?
Oud 10-02-2004, 15:50
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Roxy schreef op 10-02-2004 @ 01:18:
ja begrijp ik maar ik wil het dus wel het liefst hier zo snel mogelijk weg hebben en ik geloof dat jij kindoff heel erg ver weg woont?
Hangt er vanaf Zuid-oost friesland ligt voor de meesten niet naast de deur nee Kan je er anders foto's van maken ofzow? Dat ik iig een indicatie heb van hoe en wat?
Oud 10-02-2004, 18:07
CrazyIkke
CrazyIkke is offline
maar kan ik die patches ook apart kopen ??
(die van nirvana, Ltj en pulley)
Oud 10-02-2004, 19:58
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-02-2004 @ 16:50:
Hangt er vanaf Zuid-oost friesland ligt voor de meesten niet naast de deur nee Kan je er anders foto's van maken ofzow? Dat ik iig een indicatie heb van hoe en wat?
foto's komen er aan

@CrazyIkke, ja hoor die mag je best ook kopen, ik zal wel even kijken of ik nog wat meer heb liggen...
Oud 10-02-2004, 21:54
Roxy
Roxy is offline
Het ietwat kleinere computermeubel Je ziet hem trouwens vanaf de achterkant maar ik had geen plek om hem om te draaien, de voorkant is ook hetzelfde alleen zit dat gedeelte wat je niet ziet omdat die plank er zo voor zit is gewoon open, die plank zit alleen aan de achterkant.. boven die plank dus een uitschuifding voor je toetsenbord en dergelijke, onder die plank ook een uitschuif voor iets anders..

Het ietwat grotere computermeubel valt niet zo veel over te zeggen, afmetingen van die kleine staan in de openingspost, de grotere is even diep en een hoog alleen 10/12cm breder..

van het bureau staat al een foto? wil je daar meer van zien? dan moet je namelijk even zeggen wat precies...

@Crazyikke: ik wil die van nirvana en pulley best verkopen hoor.. die van ltj hou ik liever zelf niet maar ik heb wel nog een rancid in de aanbieding? zijn trouwens allemaal van die dikkere, niet van die slappe dingetjes..
Oud 11-02-2004, 15:24
CrazyIkke
CrazyIkke is offline
nirvana en pulley en rancid yeah.
Zullen we van die 4.10 die al stond 5,- maken?
Of is dat geen goede deal?
Oud 11-02-2004, 15:50
AngelLena
AngelLena is offline
Zal wel blind zijn, maar kan foto van bureau niet vinden...
Computermeubel ziet er op zich wel goed uit. Waar woon je? Kan ik even afwegen of het loont met de rijskosten erbij.
Oud 11-02-2004, 20:34
Roxy
Roxy is offline
oh jah sjonge, die foto stond idd ook helemaal niet hier die had ik iemand anders gepmt en en ik woon in Wijchen en dat is zeg maar vlakbij nijmegen..
schaam, hij wordt zonder die rotzooi verkocht
Oud 12-02-2004, 16:06
CrazyIkke
CrazyIkke is offline
en? wat denk je dr van?
Oud 12-02-2004, 16:14
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
CrazyIkke schreef op 12-02-2004 @ 17:06:
en? wat denk je dr van?
nah heb eigenlijk besloten ze toch niet te verkopen, het ging me meer om die tas.. maar die dingen kun je overal kopen hoor..
Oud 12-02-2004, 16:18
heavinly
heavinly is offline
En voor hoeveel wil je die tas eigenlijk verkopen? Want ik vind 'm wel gaaf maar twijfel nog. (Ik begrijp tenminste dat ie nog niet verkocht is?)
Oud 12-02-2004, 17:48
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
heavinly schreef op 12-02-2004 @ 17:18:
En voor hoeveel wil je die tas eigenlijk verkopen? Want ik vind 'm wel gaaf maar twijfel nog. (Ik begrijp tenminste dat ie nog niet verkocht is?)
hij is nog niet verkocht maar ik heb al wel een bod van 25 euro en omdat ik als mensen dat zeggen altijd het idee heb dat ze gewoon lullen om de prijs op te drijven (klik)
Oud 12-02-2004, 19:13
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Roxy schreef op 11-02-2004 @ 21:34:
oh jah sjonge, die foto stond idd ook helemaal niet hier die had ik iemand anders gepmt en en ik woon in Wijchen en dat is zeg maar vlakbij nijmegen..
schaam, hij wordt zonder die rotzooi verkocht
Eeeuh, laat ik het zo zeggen, ik heb misschien (met nadruk op misschien) per 1 maart een kamer. Er is een kans dat ik een kamer van 24m2 krijg (in welk geval ik zeer geinteresseerd ben in het bureau EN het computermeubel), maar ook een kans dat ik een kamer van 14m2 krijg in welk geval ik helaas zal moeten afslaan...

Uiterlijk maandag krijg ik de uitslag. Kan je nog zolang wachten op een antwoord?
Oud 12-02-2004, 22:16
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Roxy schreef op 12-02-2004 @ 18:48:
hij is nog niet verkocht maar ik heb al wel een bod van 25 euro en omdat ik als mensen dat zeggen altijd het idee heb dat ze gewoon lullen om de prijs op te drijven (klik)
25 euro??? Voor een "niet helemaal echte" Eastpack. Hm, dan zie ik er toch écht vanaf.
Oud 12-02-2004, 23:58
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 12-02-2004 @ 20:13:
Eeeuh, laat ik het zo zeggen, ik heb misschien (met nadruk op misschien) per 1 maart een kamer. Er is een kans dat ik een kamer van 24m2 krijg (in welk geval ik zeer geinteresseerd ben in het bureau EN het computermeubel), maar ook een kans dat ik een kamer van 14m2 krijg in welk geval ik helaas zal moeten afslaan...

Uiterlijk maandag krijg ik de uitslag. Kan je nog zolang wachten op een antwoord?
Oh ja hoor absoluut! Geen probleem
Oud 14-02-2004, 10:31
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Roxy schreef op 13-02-2004 @ 00:58:
Oh ja hoor absoluut! Geen probleem
Gaat em net niet worden Roxy, sorry, heb vervroegd bericht gekregen, bij beide opties die ik open had staan stond ik op de 2e plek...
Oud 14-02-2004, 12:28
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 14-02-2004 @ 11:31:
Gaat em net niet worden Roxy, sorry, heb vervroegd bericht gekregen, bij beide opties die ik open had staan stond ik op de 2e plek...
Oud 16-02-2004, 00:50
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
heavinly schreef op 12-02-2004 @ 23:16:
25 euro??? Voor een "niet helemaal echte" Eastpack. Hm, dan zie ik er toch écht vanaf.
oh die zoek ik al kei lang mar 25 is wel duur voor een neppe, maar waar heb je die neppe dan gekocht?
Oud 16-02-2004, 08:26
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Gadje schreef op 16-02-2004 @ 01:50:
oh die zoek ik al kei lang mar 25 is wel duur voor een neppe, maar waar heb je die neppe dan gekocht?
Tjechie, ik weet eigenlijk niet zeker of ie wel nep is want voor mij is ie niet van echt te onderscheiden maar hij was geloof ik een stuk minder duur dan ze hier zijn.. maargoed dat kan ook wel zijn omdat in tsjechie de prijzen sowieso heel anders zijn dan hier..
Oud 16-02-2004, 13:10
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Roxy schreef op 16-02-2004 @ 09:26:
Tjechie, ik weet eigenlijk niet zeker of ie wel nep is want voor mij is ie niet van echt te onderscheiden maar hij was geloof ik een stuk minder duur dan ze hier zijn.. maargoed dat kan ook wel zijn omdat in tsjechie de prijzen sowieso heel anders zijn dan hier..
haha heb je die toevallig gekocht net over de grens in zo'n vietnamezenkamp?? dan is ie dus zeker weten nep hehe heb precies dezelfde was maar 5 euries.
vroeg me af of je misschien een foto had van dat bureau??
Oud 16-02-2004, 16:06
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 16-02-2004 @ 14:10:
haha heb je die toevallig gekocht net over de grens in zo'n vietnamezenkamp?? dan is ie dus zeker weten nep hehe heb precies dezelfde was maar 5 euries.
vroeg me af of je misschien een foto had van dat bureau??
nee van vietnamezen weet ik niks en het was ook gewoon in een soort van winkel midden in praag.. en 5 euro was ie ook zeer zeker niet..

bureau, let niet op de zooi
Oud 16-02-2004, 20:05
zoef de haas
zoef de haas is offline
is mooi bureau ga ff hier overleggen enw at wil je er ongeveer voor hebben?
Oud 16-02-2004, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef op 16-02-2004 @ 17:06:
nee van vietnamezen weet ik niks en het was ook gewoon in een soort van winkel midden in praag.. en 5 euro was ie ook zeer zeker niet..

bureau, let niet op de zooi
Huh, wat, zooi?
(omg )
Oud 16-02-2004, 20:45
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 16-02-2004 @ 21:05:
is mooi bureau ga ff hier overleggen enw at wil je er ongeveer voor hebben?
oh je woont ook niet zo ver weg uh ik overleg ook even en pm je wel even.

Regels voor berichten