Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vandaag nog gehad... Zat ik de Metro te lezen in de trein. Meisje zat schuin tegenover me. Ik keek stiekempjes over die Metro... En toen ik voor de 3e keer keek, keek ik in haar ogen. Die op mij gericht waren. Viel bijna flauw van schaamte. ![]() |
![]() |
|
Simpel.
Steek je vuist uit tegen haar kont(je). Wedden dat dat helpt. Daarna zie je door haar t-shirt heen dat ze harde tepels krijgt. Schiet daar "per ongeluk" tegenaan. Loop naar het toilet, ai daar komt zij er achter aan.. Enjoy. ![]() [/standaard aktueel-verhaal]
|
Ja heb ik ook vaak bij het openbaar vervoer. Probeer zo veel mogelijk naar ze te kijken, maar als ze dan ff mijn kant opkijken, kijk ik snel naar buiten of zo. En als ze dan die trein of bus uitstappen blijf ik ze volgen... tot ik ze helamaal niet meer zie
![]() Of ze stappen uit bij hetzelfde station als ik, blijf ik achter ze lopen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() geheimpje: meisjes vinden het niet erg als je iets tegen ze zegt.. is namelijk best een compliment.. gewoon Hoi wat is je telefoon nummer is al voldoende ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|