| Inloggen |
![]() |
||
Leuke meisjes in de bus tegenkomen, wetend dat je ze nooit meer zult zien...
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
Leuke meisjes in de bus tegenkomen, wetend dat je ze nooit meer zult zien... |
|
|
Pfff ik heb er ook altijd last van zie je een leuke jongen ergens zittie vet te flirten met je, maar niet dat ie ff naar je toe komt ofzo om een praatje te maken, en ik zal het ook niet doen dat durf ik ook weer niet
Maar kan echt frustreerend zijn
|
||||
|
|
|
Citaat:
Pruttelpot schreef op 17-02-2004 @ 14:56:
Dan is er denkik niemand die voor jou bestemd is. Midden in de bus je lul in een vreemd iemands mond stoppen? Nee. Hoewel? Ik ken wel iemand die dat bij iedereen doet. Moet je telefoon nummer hebben?
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Xanandu schreef op 17-02-2004 @ 15:02:
Ach genoeg vissen in de bus/trein ![]() ik hou het maar op flirten, altijd leuk als je je verveelt onderweg. ![]() Vandaag nog gehad... Zat ik de Metro te lezen in de trein. Meisje zat schuin tegenover me. Ik keek stiekempjes over die Metro... En toen ik voor de 3e keer keek, keek ik in haar ogen. Die op mij gericht waren. Viel bijna flauw van schaamte.
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Simpel.
Steek je vuist uit tegen haar kont(je). Wedden dat dat helpt. Daarna zie je door haar t-shirt heen dat ze harde tepels krijgt. Schiet daar "per ongeluk" tegenaan. Loop naar het toilet, ai daar komt zij er achter aan.. Enjoy. [/standaard aktueel-verhaal] |
||||
|
|
|
Ja heb ik ook vaak bij het openbaar vervoer. Probeer zo veel mogelijk naar ze te kijken, maar als ze dan ff mijn kant opkijken, kijk ik snel naar buiten of zo. En als ze dan die trein of bus uitstappen blijf ik ze volgen... tot ik ze helamaal niet meer zie
![]() Of ze stappen uit bij hetzelfde station als ik, blijf ik achter ze lopen ...maar ik haal verder nix uit of ik zeg nix, durf ik toch niet...
|
||||
|
|
|
Citaat:
nare man schreef op 17-02-2004 @ 21:46:
Als je toch zeker weet dat je ze nooit meer zult zien kun je ze net zo goed vragen of ze zin hebben om hard genomen te worden in een pashokje. Je ziet ze toch nooit meer, en nee heb je en ja kun je krijgen geheimpje: meisjes vinden het niet erg als je iets tegen ze zegt.. is namelijk best een compliment.. gewoon Hoi wat is je telefoon nummer is al voldoende
|
||||
|
|
|
Citaat:
jet666 schreef op 17-02-2004 @ 21:54:
als ik dat zou horen zou ik in een keer voor die jongen vallen geheimpje: meisjes vinden het niet erg als je iets tegen ze zegt.. is namelijk best een compliment.. gewoon Hoi wat is je telefoon nummer is al voldoende
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 17-02-2004 @ 21:45:
Ja heb ik ook vaak bij het openbaar vervoer. Probeer zo veel mogelijk naar ze te kijken, maar als ze dan ff mijn kant opkijken, kijk ik snel naar buiten of zo. En als ze dan die trein of bus uitstappen blijf ik ze volgen... tot ik ze helamaal niet meer zie ![]() Of ze stappen uit bij hetzelfde station als ik, blijf ik achter ze lopen ...maar ik haal verder nix uit of ik zeg nix, durf ik toch niet...
|
||||
|
|
|
||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! | OLD DIRTY BASTERD | Muziek | 24 | 25-07-2002 19:04 |