Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ach ja... ze hebben wel goede ideeen over jongeren, vooral ontspoorde jongeren.
Wat mij betreft wordt zo'n eenheid (DUS NIET DIE ALLIANTIE, MAAR DIE ANTI-JEUGDCRIMINELEN-EENHEID) ook nog liever vandaag als morgen in het leven geroepen. Ze moeten worden vervolgd tot ze erbij neer vallen!!!!! maar dan niet alleen allochtone jongeren, nee die vieze Nederlandse kuthonden ook! Laatst gewijzigd op 18-02-2004 om 17:58. |
![]() |
||
Citaat:
en al die andere belachelijke ideen dan?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
je mag al blij wezen dat ze jou berichtje kunnen LEZEN. dat soort mensen kunnen niet discussieren, verdienen het niet en daarom moet je het ook niet doen. categorie: Shoot first, ask questions later |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Of moet het superieure Nederlands taaltje door iedereen gesproken worden omdat het anders verloren gaat ![]() ![]()
|
![]() |
Hmm.. ze hebben de link naar de nsjap (Japanse nazi partij, ja, dat bestaat ook al) weggehaald zie ik, in ieder geval een klein beetje vooruitgang sinds de vorige keer dat ik die site bezocht. Niet dat ze me daarmee kunnen overtuigen dat ze geen nazi ideeën erop nahouden, maargoed.. Als het goed is zwerft er nog ergens een topic over deze partij op N&A.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Dubbele nationaliteit II Gatara | 500 | 25-03-2007 00:28 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
De Kantine |
Topique de ctrl-c et ctrl-v! hasseltboy | 500 | 31-12-2005 13:46 | |
Stop de herdenking? THC1 | 138 | 12-05-2005 01:29 | |
Verbod zogenaamd 'extreem-rechts' protest gevraagd Verwijderd | 107 | 26-02-2004 01:12 | |
jan teijn richt nieuwe partij op ridderke | 101 | 27-12-2003 12:57 |