Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2004, 12:32
Verwijderd
Ik zag gisteren een programma genaamd Model Behaviour op Yorin. Is dit net zoiets als dat programma van een tijd terug waarin ze op zoek waren naar een model, met Adrianne en Elise enzo?

Meer mensen die het gezien hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2004, 12:53
Balance
Balance is offline
Ik heb model behaviour 1 gezien (ik geloof dat wat gister begon model behaviour 2 is).
Als het hetzelfde gaat als deel 1, dan is het wel zo'n soort als America's next Topmodel.
Alleen lag de leeftijd van de meisjes vorig jaar een heel stuk lager dan die van AnT (ze waren zo'n 16, 17) en ging het vooral om het aflopen van castings. Terwijl er bij AnT toch wel heel veel voor hen werd geregeld.
Het was iig wel leuk. Veel bitchfights enzo
Oud 04-06-2004, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 04-06-2004 @ 13:53 :
Ik heb model behaviour 1 gezien (ik geloof dat wat gister begon model behaviour 2 is).
Als het hetzelfde gaat als deel 1, dan is het wel zo'n soort als America's next Topmodel.
Alleen lag de leeftijd van de meisjes vorig jaar een heel stuk lager dan die van AnT (ze waren zo'n 16, 17) en ging het vooral om het aflopen van castings. Terwijl er bij AnT toch wel heel veel voor hen werd geregeld.
Het was iig wel leuk. Veel bitchfights enzo
En hier zitten ook jongens bij?
Gaan ze dan ook samen in een huis wonen enzo?
En bitchfights zijn leuk om te zien

Het is wel een stomme dag dat het uitgezonden wordt. Donderdag tegelijk met ER en vaak leuke films op Net 5
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 14:10
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-06-2004 @ 13:56 :
En hier zitten ook jongens bij?
Gaan ze dan ook samen in een huis wonen enzo?
En bitchfights zijn leuk om te zien

Het is wel een stomme dag dat het uitgezonden wordt. Donderdag tegelijk met ER en vaak leuke films op Net 5
Ja, er zitten ook jongens bij. Dat was bij Model Behaviour 1 niet. Ze gaan in Londen in een huis wonen met zn allen. De vorige keer heb ik ook gekeken, en toen zat er zo'n vrouw bij die heel de dag in haar bijbel las. En nu met de jongens erbij, zal het nog wel grappiger worden.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 14:27
levi's
levi's is offline
Willen jullie asjeblieft niet zeggen wie gaat winnen, als je het weet tenminste, DAS NIET LEUK!

Was ook al zo met paradise hotel
Oud 04-06-2004, 14:40
Verwijderd
Citaat:
levi's schreef op 04-06-2004 @ 15:27 :
Willen jullie asjeblieft niet zeggen wie gaat winnen, als je het weet tenminste, DAS NIET LEUK!

Was ook al zo met paradise hotel
Daarvoor is de spoiler tag. Dan maakt het toch niks uit? Gewoon niet lezen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 14:43
levi's
levi's is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-06-2004 @ 15:40 :
Daarvoor is de spoiler tag. Dan maakt het toch niks uit? Gewoon niet lezen
Die lees ik ook niet
Oud 04-06-2004, 14:57
Lente
Lente is offline
wauw die ene jongen is zo geweldig mooi, die ene van die tweeling die er als eerste was <33
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 15:01
Flowerless
Flowerless is offline
bij Model Behaviour 1 had adrienne gewonnen en elise viel net voor de finale af, ze zaten idd samen in 1 huis.
Bij duh 2e aflevering zijn ze nog met castings bezig enzo had het gisteren ook gezien, jongens en meisjes...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Girl1990 schreef op 04-06-2004 @ 16:01 :
bij Model Behaviour 1 had adrienne gewonnen en elise viel net voor de finale af, ze zaten idd samen in 1 huis.
Bij duh 2e aflevering zijn ze nog met castings bezig enzo had het gisteren ook gezien, jongens en meisjes...
Dat met Elise en Adrianne was America's Next Topmodel. Heel ander programma. Dat was ook Amerikaans, dit is Engels.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 15:05
bij
bij is offline
Ik vind ut leukk!! heb ´t vorig jaar ook gezien en ook America´s next topmodel
Oud 04-06-2004, 15:43
Breg
Breg is offline
heb het vorig jaar gezien, met dat blonde meisje met die krulletjes toch? Ga nu weer kijken.
Oud 04-06-2004, 15:52
Verwijderd
Er zaten trouwens wel mooie mensen bij. Maar ook mensen waarvan je je afvraagt waarom ze auditie doen, of waarom de jury ze eigenlijk door laat gaan..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 17:40
Freshh~
Freshh~ is offline
he ik ben nog wel benieuwd of die america's next top model 2 nog kwam? toen deel 1 bijna hier was afgelopen, was deel 2 dŕŕr alweer afgelopen volgens mij
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Freshh~ schreef op 04-06-2004 @ 18:40 :
he ik ben nog wel benieuwd of die america's next top model 2 nog kwam? toen deel 1 bijna hier was afgelopen, was deel 2 dŕŕr alweer afgelopen volgens mij
Ik dacht dat het juist in Amerika begon toen bij ons deel 1 was afgelopen.. ik hoop ook dat het nog uitgezonden gaat worden Maar dat zal dan wel het najaar zijn denk ik, want toen werd geloof ik ook 1 uitgezonden.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 18:11
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-06-2004 @ 19:01 :
Ik dacht dat het juist in Amerika begon toen bij ons deel 1 was afgelopen.. ik hoop ook dat het nog uitgezonden gaat worden Maar dat zal dan wel het najaar zijn denk ik, want toen werd geloof ik ook 1 uitgezonden.
ja.. dat zei ik toch ook?
ik hoop het wel idd
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Freshh~ schreef op 04-06-2004 @ 19:11 :
ja.. dat zei ik toch ook?
ik hoop het wel idd
jij zegt toch dat toen deel 1 hier was afgelopen deel 2 in Amerika was afgelopen? Ik dacht dat toen deel 1 hier af was gelopen, ze in Amerika nog met deel 2 gingen beginnen. Maar ik weet het ook niet zeker hoor
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 18:19
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 04-06-2004 @ 15:10 :
Ja, er zitten ook jongens bij. Dat was bij Model Behaviour 1 niet. Ze gaan in Londen in een huis wonen met zn allen. De vorige keer heb ik ook gekeken, en toen zat er zo'n vrouw bij die heel de dag in haar bijbel las. En nu met de jongens erbij, zal het nog wel grappiger worden.

dat met die vrouw die in die bijbel las, dat was met amerika's next topmodel.. want dat was Robin..

Ik heb het gister ook gezien, leuk!! Maar soms idd hele lelijke mensen...
Oud 04-06-2004, 20:12
jet
jet is offline
Citaat:
Lente schreef op 04-06-2004 @ 15:57 :
wauw die ene jongen is zo geweldig mooi, die ene van die tweeling die er als eerste was <33
agree <3
Oud 04-06-2004, 21:48
Shadina
Shadina is offline
Ik heb het gister ook gezien.. niet helemaal, maar wel grootste deel. Ik wist geeneens dat het weer zou komen.. zag het toevallig. Wat zaten er toch veel geblondeerde mensen bij (uitgegroeid nog wel). Afschuwelijk lelijk. Die eerste 2 gozers die door zijn.. zijn zo eng. De enige mensen die wel wat hadden was dat ene meisje waarvan ze zeiden klassieke schoonheid ofzo. Alleen haar wenkbrauwen waren lelijk. En dat blondje met dat korte haar in een staartje.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 04-06-2004 @ 22:48 :
De enige mensen die wel wat hadden was dat ene meisje waarvan ze zeiden klassieke schoonheid ofzo. Alleen haar wenkbrauwen waren lelijk. En dat blondje met dat korte haar in een staartje.
Die twee vond ik ook mooi. Maar die klassieke schoonheid is niet door toch, omdat ze te klein was?

En er was nog zo'n meisje met blond haar, die niet Engels was. Ik vond haar niet zo mooi op zich, maar als model weer wel zeg maar..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 23:05
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-06-2004 @ 23:07 :
Die twee vond ik ook mooi. Maar die klassieke schoonheid is niet door toch, omdat ze te klein was?

En er was nog zo'n meisje met blond haar, die niet Engels was. Ik vond haar niet zo mooi op zich, maar als model weer wel zeg maar..
Oh, ik dacht van wel. Niet goed gekeken zeker.
Ja die blonde was niet erg knap ofzo, maar iid wel als model.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 23:21
levi's
levi's is offline
Bij de 2e auditie zat er zooo'n mooi meisje ik weet niet meer hoe zeer heet. Ze had lang, bruin haar. Alleen ze was te klein dus is ze niet door
Oud 05-06-2004, 01:43
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-06-2004 @ 19:14 :
jij zegt toch dat toen deel 1 hier was afgelopen deel 2 in Amerika was afgelopen? Ik dacht dat toen deel 1 hier af was gelopen, ze in Amerika nog met deel 2 gingen beginnen. Maar ik weet het ook niet zeker hoor
oh ja, nou je het zegt..
want dan kwamen we ook met foto's van het nieuwe seizoen dat net begon ja
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 08:42
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ooh, dat vind ik leuk!
ja, net zoiets als americans next topmodel..
Nu ook met mannen zag ik..
LeukLeukLeuk!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2004, 06:30
alguien
alguien is offline
Ik vind ANTM dan wel weer leuker, omdat ze daar gegarandeerd iedere week een fotoshoot hadden(waarop werd gebaseerd wie eruit moest). Bij MB moesten ze zelf de castings aflopen en hadden ze geluk als ze er ook nog een shoot uit konden slepen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 11:16
Balance
Balance is offline
Citaat:
alguien schreef op 07-06-2004 @ 07:30 :
Ik vind ANTM dan wel weer leuker, omdat ze daar gegarandeerd iedere week een fotoshoot hadden(waarop werd gebaseerd wie eruit moest). Bij MB moesten ze zelf de castings aflopen en hadden ze geluk als ze er ook nog een shoot uit konden slepen.
idd. vorig jaar was er één meisje dat een slechte huid had en één meisje dat heel klein was. die werden standaard afgewezen bij die castings en uiteindelijk moesten ze daarom dan ook het huis uit. Maar ik vond het op zich wel leuk om te zien allemaal.

Het meisje dat had gewonnen had enorme ruzie met een ander meisje van de laatste 3. Dat was heel grappig.
Wel jammer dat ik nu juist de eerste aflevering gemist heb

Wat is er precies gebeurd?
Oud 07-06-2004, 21:52
*gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-06-2004 @ 12:16 :
idd. vorig jaar was er één meisje dat een slechte huid had en één meisje dat heel klein was. die werden standaard afgewezen bij die castings en uiteindelijk moesten ze daarom dan ook het huis uit. Maar ik vond het op zich wel leuk om te zien allemaal.

Het meisje dat had gewonnen had enorme ruzie met een ander meisje van de laatste 3. Dat was heel grappig.
Wel jammer dat ik nu juist de eerste aflevering gemist heb

Wat is er precies gebeurd?
Ik heb de laaste afleveringen niet meer gezien van de 1e Model Behaviour. wie heeft er uitendelijk gewonnen?
Oud 07-06-2004, 22:07
Balance
Balance is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 07-06-2004 @ 22:52 :
Ik heb de laaste afleveringen niet meer gezien van de 1e Model Behaviour. wie heeft er uitendelijk gewonnen?
dat meisje met het blonde haar dat al een kindje had.
Oud 07-06-2004, 22:39
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-06-2004 @ 23:07 :
dat meisje met het blonde haar dat al een kindje had.
Jenny?
Oud 07-06-2004, 23:01
Balance
Balance is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 07-06-2004 @ 23:39 :
Jenny?
Jep.
Deze dus
Oud 08-06-2004, 06:48
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-06-2004 @ 23:01 :
Jep.
Deze dus
die is best wel niet knap
Oud 08-06-2004, 10:41
Ilsch
Ilsch is offline
vorig seizoen was vooral leuk toen ze in londen zaten.. die kamers een $##$ zooi, ruzie.. geweldig,
ik kijk weer. heerlijk om te zien hoe niet mooi je hoeft te zijn
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 14:11
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-06-2004 @ 16:52 :
Er zaten trouwens wel mooie mensen bij. Maar ook mensen waarvan je je afvraagt waarom ze auditie doen, of waarom de jury ze eigenlijk door laat gaan..
Ik vond dat blonde meisje met dat aparte korte kapsel waarvan ze zeiden dat ze wel wat stevigere heupen moest krijgen erg mooi..
(Ben haar naam even kwijt, geloof dat ze een van de oudsten was)

Laatst gewijzigd op 08-06-2004 om 14:14.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 15:29
alpha
alpha is offline
Ik vind het best leuk!! Vooral omdat ik nooit van mijn leven een van die meiden zou willen zijn! Dus is het altijd leuk om naar te kijken.

Ik vind het trouwens niet ZO geweldig dat ik ervoor zou thuisblijven oid..
Oud 08-06-2004, 16:36
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
Tinkiebell schreef op 04-06-2004 @ 19:19 :
dat met die vrouw die in die bijbel las, dat was met amerika's next topmodel.. want dat was Robin..

Ik heb het gister ook gezien, leuk!! Maar soms idd hele lelijke mensen...
Ohja das waar! Haal die twee programma's telkens door elkaar...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 18:08
Bloompje
Bloompje is offline
weet je dat de 3e serie van America's next topmodel der ook al aankomt? heb ik op de site gelezen

(weet ook al wie de tweede serie gaat winnen )
Oud 08-06-2004, 18:22
Balance
Balance is offline
Citaat:
Qimm schreef op 08-06-2004 @ 07:48 :
die is best wel niet knap
De andere finalisten waren al helemaal niet bijzonder.
bovendien waren die anderen super arogant en scholden ze iedereen voor dik uit zodra ze meer dan maatje 34 hadden
Oud 09-06-2004, 11:31
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 08-06-2004 @ 19:08 :
weet je dat de 3e serie van America's next topmodel der ook al aankomt? heb ik op de site gelezen

(weet ook al wie de tweede serie gaat winnen )
2 is toch nog niet uitgezonden hier?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 15:54
Bloompje
Bloompje is offline
Nee zal binnenkort wel weer komen

De winnares van de 2e serie vind ik echt niet knap! Als ik die foto's bekijk, vind ik de anderen veel mooier
Oud 09-06-2004, 17:35
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 08-06-2004 @ 15:11 :
Ik vond dat blonde meisje met dat aparte korte kapsel waarvan ze zeiden dat ze wel wat stevigere heupen moest krijgen erg mooi..
(Ben haar naam even kwijt, geloof dat ze een van de oudsten was)
Alicia?

*damn, ik onthoud altijd dat soort crap*
Oud 09-06-2004, 17:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 09-06-2004 @ 16:54 :
Nee zal binnenkort wel weer komen

De winnares van de 2e serie vind ik echt niet knap! Als ik die foto's bekijk, vind ik de anderen veel mooier
Ook al zeg je nog niet zo veel: zorg er alsjeblieft voor dat mensen die het nog niet weten, nog niet kunnen afleiden wie er wint. Bij deel 1 ben ik daar ook halverwege per ongeluk achter gekomen en dat is echt heel storend.
Oud 10-06-2004, 12:45
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-06-2004 @ 18:51 :
Ook al zeg je nog niet zo veel: zorg er alsjeblieft voor dat mensen die het nog niet weten, nog niet kunnen afleiden wie er wint. Bij deel 1 ben ik daar ook halverwege per ongeluk achter gekomen en dat is echt heel storend.
Neej natuurlijk niet, en anders zet ik het wel in spoilers. Ik weet hoe irritant het is
Oud 10-06-2004, 13:09
Verwijderd
Vanavond duurt het maar een half uurtje. Vorige week was het een heel uur. Ze zullen toch niet zoals die laatste afleveringen van ANT elke week een halve aflevering uitzenden?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 04-06-2004 @ 16:02 :
Dat met Elise en Adrianne was America's Next Topmodel. Heel ander programma. Dat was ook Amerikaans, dit is Engels.
klopt, dat heb ik gevolgd en vond ik ook super leuk. Dit heb ik nog niet gezien maar lijkt me ook wel leuk als ik het zo lees.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 20:15
Verwijderd
Een rij van bijna 2 kilometer
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 21:10
Ilsch
Ilsch is offline
die jongens die tweeling ofzo.. ik dacht dat dat nep was :$
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ilsch schreef op 10-06-2004 @ 22:10 :
jaaa
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 21:15
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 10-06-2004 @ 22:10 :
Die waren echt afschuwelijk lelijk en eng. En dan gaat ie nog tegen die ene jurylid zeggen van.. je bent eng.
Die 3 Roemenen waren ook lelijk.
Dat ene donkere, kale meisje moest door. Zij was mooi.
Maar jah.. waren niet echt bijzonder knappe mensen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 10:54
Cruz
Cruz is offline
Die 2ling inderdaad Walgelijk

Verder is het wel leuk om te kijken als er niets anders op de tv is.
Reageren

Regels voor berichten