Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het probleem is, hou je zo veel van hem dat je hem vergeeft of niet.. ik zou het eigenlijk niet weten, ik neem aan dat ik het uit zou maken, maar mijn vriend is niet echt het type dat vreemd zou gaan.. maar je weet nooit |
![]() |
|
Ik ben 1 keer vreemd gegaan en dat is mij door mijn toenmalige vriendje vergeven. Godzijdank.
Ik denk dat de straf van de confrontatie met zijn verdrietige en gekwetste blik de weken erna een grotere straf voor me zijn geweest dan als hij me gedumpt zou hebben.
|
Ik denk wel dat dat het einde van onze relatie zou zijn. Ik zou hem niet meer vertrouwen.
Misschien als je me dat over tien jaar nog 'es vraagt en ik heb bijv. een ontzettende lieve vriend waarmee ik al jaren bij ben, dan zou het misschien anders liggen. Maar het ligt natuurlijk ook wel aan de situatie.
||
Citaat:
|
![]() |
Als hij er nadien echt alles voor doet om me terug te krijgen, dan misschien wel...
Ik zou vooreerst niks meer van me laten horen en ook niet antwoorden als hij belt, ik zou dus zeker geen wraak nemen, nee. Ik moet merken of hij me echt graag ziet en of hij wil vechten om me terug te krijgen. Hoewel mijn vertrouwen in hem deels geschonden zal zijn natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dat zou sterk afhankelijk zijn van de omstandigheden. Als het allemaal nog vrij pril zou zijn zou ik toch een beetje de neiging hebben om af te knappen, denk ik. Aan de andere kant ben ik niet zó snel over iemand heen en ben ik te vergevingsgezind om zo'n meisje dan direct de rug toe te keren. Daarnaast zou ik niet zo snel afstand van haar kunnen nemen.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Als ie er eerlijk over is, zichzelf verklaart en verzekert dat het niet weer zal gebeuren, zijn schuldgevoel laat blijken, dan ben ik best bereid tot een 2e kans.
Mar houden we het achter of doen we er lekker non-chalant over, of is het de 2e/3e keer, dan is het einde verhaal, dag dag, zwaai zwaai, daar is het gat van de deur, als je em niet kan vinden, maak ik een nieuwe, met je hoofd. Beetje situatie afhankelijk dus ![]()
|
Verwijderd
|
Ligt aan de omstandigheden (zoende zij hem en duurde het even voor hij doorhad dat dat niet de bedoeling was, of heeft hij wekenlang dagelijks uren besteed aan het versieren en vervolgens een hele nacht liggen zoenen? Nogal een verschil namelijk...) en aan of hij erover liegt (verzwijgen snap ik wel, uit schaamte enzo, maar liegen 'mag' niet)
Laatst gewijzigd op 26-02-2004 om 14:58. |
![]() |
|
Ik vind niet dat zoiets 'een keer kan gebeuren'.
Je weet dat je een relatie hebt, dat de ander je vertrouwt.. En dan zou je met een ander vreemd gaan. Ik zou wel willen weten hoe het gebeurd is enzo, wat hij erbij dacht toen hij het deed... (nou hoef ik niet alles letterlijk te weten wàt hij dacht, maar ik zou willen weten waar zijn gedachten waren op dat moment..) Ik zou het niet zomaar kunnen vergeten en vergeven en het vertrouwen zou dan nog een lange weg te gaan hebben. Zou wel bereid zijn om m een tweede kans te geven, maar dat ligt ook een beetje aan de situatie.
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik geloof niet dat het voor mij meteen einde relatie zou betekenen. 't Hangt wel een beetje van de situatie af. Maar hij zou wel weer wat vertrouwen oid terug moeten winnen. |
![]() |
|
hmm... ik weet t niet.
Nu zeg ik heel makkelijk: het is over. Maar ik weet gewoon niet hoe ik zo reageren als t me echt zou gebeuren. Ik hoop gewoon dat ik nooit zo'n beslissing hoef te nemen ![]() En met m'n huidige vriend heb ik daar ook n goede kans op ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Als dat mag, laat je jezelf toch kennen? Vind je niet dat als je het dan niet afkapt, je waardigheid verliest? Die jongen met wie ze heeft gezoend zal ook wel gaan denken... |
![]() |
|
Over en uit als het aan mij ligt. Als hij/zij vreemdgaat is hij/zij je niet waard denk ik, en word er ook met je gevoelens gespeelt.
Persoonlijk snap ik niet eens waarom je zou denken aan vreemdgaan, je hebt als het goed is een leuke partner... (mocht dat niet zo zijn dan kan je het dus net zo goed uitmaken)
||
![]() |
Citaat:
Ik kan er wel allemaal moeilijk over gaan liggen doen, maar Ik zou m never nooit nie meer vertrouwen...dussssss ![]()
|
Verwijderd
|
Het boeit me eigenlijk niets wat hij doet, zolang ik het niet weet en de rest van de wereld ook niet (vrij lullig als iedereen om je heen weet dat je vriend vreemdgaat, behalve jij), en als hij het veilig doet.
Kijk, als ik het zou weten zou ik waarschijnlijk verschrikkelijk jaloers en kwaad worden, maar wat niet weet, wat niet deert. |
![]() |
|
Ik zou wel schrikken, en me afvragen wat hij bij mist wat hij bij een ander moet zoeken. En ik zou bang zijn dat hij de relatie liever wil verbreken, omdat hij blijkbaar niet genoeg heeft aan mij, of omdat ik wat fout doe.
Ik zou eerder bang zijn dan kwaad. Als een partner vreemdgaat is dat een signaal dat er iets niet goed gaat met de relatie, anders zou hij de behoefte niet eens hebben. Als hij daarna toch voor mij kiest, vergeef ik hem. Omgekeerd zou ik hetzelfde willen. Maar het liefst weet ik van niks. Wat heb ik eraan het te weten, behalve dan dat het me pijn doet, als hij toch voor mij kiest.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou me doodongelukkig voelen, maar hem wel vergeven. Tuurlijk ik hou gewoon te veel van hem om te zeggen: daar is de deur en sodemieter maar op.
En als ik met iemand vreemd zou gaan.. Ik zou het mezelf nooit vergeven. Zoveel pijn dat je iemand daarmee kan doen... ![]() Getver, wat een rotvraag eigenlijk. |
![]() |
|
Trouwens even voor de mensen die nu heel dapper roepen dat het niet 'kan' gebeuren als je in een relatie zit en van elkaar houdt: vergis je er niet in. Zeg geen dingen die je niet waar kan maken. Meerdere mensen hebben dit ooit gezegd, en heb tot nu toe nog geen 1 meegemaakt die dit ooit zei waarbij het ook serieus nooit gebeurde. Of het bewust of onbewust is maakt dan niet uit.
Dus pas op met wat je zegt. Je kon er nog wel eens hard van terug komen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Wat die andere kerel er van denkt zal mij overigens werkelijk aan m'n anus oxideren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
1 keer met iemand? Weet ik niet.. Een keer met een bepaald meisje? Ja.. zeker weten.. Al zou ik m wel terug willen. Maar zou m t beste en veel geluk met haar wensen, wetende dat ze als ze m echt zou leren kennen gigantisch op m af zou knappen, en zeggen dat ik weer naar huis ga..
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou het uitmaken als mijn vriend met iemand anders zou zoenen. Zeker als het van beide kanten komt, maar denk ook als een meisje hem zou zoenen. Een meisje, tenminste dat lijkt mij, zoent niet opeens zomaar een jongen, je moet dan toch denk wel een bepaald contact hebben gehad, soort flirten.
En als dat ´flirten´dan zo ver gaat dat dat meisje hem probeert te zoenen (ookal is het van zijn kant onschuldig) dan vind ik dat toch te ver gaan. Mss als we goed praten dat ik dan hem een tweede kans zou geven, maar laten we hopen dat het nooit voorkomt...
||
Citaat:
![]() ![]() Maar, stel dat je dus anderhalf jaar iets hebt met een meisje. Waarom zou ze dan vreemd wíllen gaan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Toch ben ik het eens met het idee achter jouw bericht: Zelf zou het bij mij an de situatie liggen, hoe is de relatie op dat moment, hoe erg vertrouw je die ander, wat was de gedachte erachter, etc etc. Te kort door de bocht om zomaar te zeggen "1 keer mag" of "1 keer mag al niet" Laatst gewijzigd op 28-02-2004 om 15:23. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vreemd gegaan Denise1993 | 44 | 14-08-2009 18:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Vreemd gaan Reem | 10 | 29-09-2005 18:09 | |
Liefde & Relatie |
vreemd gaan ? RL | 73 | 03-06-2003 20:03 | |
Liefde & Relatie |
Stelling; het is egoistisch je partner te vertellen dat je vreemd gegaan bent Bo | 19 | 21-03-2003 11:02 | |
Liefde & Relatie |
Een van de velen...vreemd gegaan Janicha | 35 | 20-05-2002 11:57 | |
Liefde & Relatie |
hij is vreemd gegaan... *mystery* | 24 | 11-05-2002 02:38 |