Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
je kan inderdaad leraar worden, maar je hebt dan wel een bikkelharde concurrentie van alle afgestudeerde kunstacedemieklanten. Deze kunnen namelijk ook praktijk lesgeven. Dat kan jij met kunstgeschiedenis volgens mij niet.
Een vwo klas heeft maar 1 keer per week kunstgechiedenis, daar doe je et niet voor.... Ohja je kan natuurlijk ook nog bij kunst en kitch gaan werken
|
Verwijderd
|
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
http://eureka.icares.nl/icares/haags.../nl/index.xjsp
das een test... je geeft aan wat voor dingen je leuk vind, waar je goed in bent en wat je niet leuk vind en hij heeft 50 opleidingen die misschien wel eens wat voor je kunnen zijn... Let niet zo op dat haagse hogeschool want ze geven meer scholen weer... |
![]() |
|
mmmmm ik denk niet veel lol...Toerisme ofzo.
ASO zal je dan zeker niet graag doen (te van buiten leren) TSO is iets meer praktisch veel computer (Boekhouden-informatica en Informatica beheer) veel boekhouden (Boekhouden-informatica en handel) veel talen (secerteriaat talen en handel) BSO: etalage en toerisme en je hebt natuurlijk nog mechanica en dergelijke in BSO/TSO inrichtingen je hebt niet veel kuis vrees ik ![]()
|
Verwijderd
|
Met kunstgeschiedenis kun je:
-les geven -onderzoek doen -werkzaam bij museum -werken als conservator -werken als restaurator (wel restauratie opleiding volgen) -monumentenzorg -veilinghuizen -kunsthandel/ galeriewezen -schrijven voor een tijdschrift (media dus) En die werkeloosheid is niet zo erg als iedereen zegt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn hartstikke veel veilinghuizen in de wereld... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Stoppen met studeren of doorgaan? Maar dan wel 1 jaar verliezen Associated | 13 | 21-10-2012 11:30 | |
Studeren |
Wat zou ik doen ? DMN_ | 0 | 25-11-2010 20:11 | |
Studeren |
University College #7 harpje | 500 | 10-04-2010 10:18 | |
Studeren |
Studeren in Utrecht of Nijmegen? Guenevery | 25 | 07-09-2005 16:33 | |
Psychologie |
Ik wil niet meer leven No Quiero | 62 | 13-07-2004 11:19 | |
Psychologie |
foute studiekeus: ik voel me kut Tulpje6 | 4 | 16-03-2004 11:08 |