Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kunt t hier moeilijk controleren, mensen zijn gemakkelijker in staat te liegen op dit forum (en het hele internet) omdat ze toch niet gecontrolleerd worden. Daar staat tegenover dat op een forum als deze door anderen juist weer niet gelogen wordt, omdat ze anoniem posten en juist dan eerlijk (durven te) zijn. Denk ik...
![]() |
![]() |
|
Liegen bestaat in zoveel verschillende manieren. Gewoon structureel je voor doen als iemand anders, af en toe er iets bij verzinnen om alles erger te laten lijken (ook om aandacht dus), of gewoon een leugentje op best wil.
Liegen is niet altijd erg, of eigenlijk er bestaan zoveel dingen die erger zijn dan liegen. Verzwijgen bijvoorbeeld. Dat lijkt erop maar dat kan zo veel meer schade aanrichten. Ik heb eigenlijk niet het idee dat hier veel gelogen wordt, behalve soms gewoon trollen dat heb je overal wel.
|
Verwijderd
|
Op dit forum lieg ik niet hoor, waarom zou ik? Bijna niemand kent mij hier, dus ik ben redelijk anoniem ook. Ik kan juist hier een uitlaatklep vinden voor de dingen waar ik moeite mee heb irl onder woorden te brengen. En als ik iets écht anoniem wil doen, gebruik ik een andere nick. Ik zie niet echt een reden om te liegen hier
![]() |
![]() |
|
Mijn moeder zei me overlaatst nog dat er ergens in de krant of zo stond dat mensen het eerlijkst zijn op internet, dankzij die anonimiteit dus.
Ik ben in het echte leven overwegend eerlijk (oneerlijk is dan als ik iets verzwijg of als het om een smoes gaat over het te laat komen in school of zo). Hier ben ik btw ook eerlijk. |
![]() |
|
ik ben wel altijd eerlijk, maar zou het misschien niet moeten doen... irl maakt het je kwetsbaar
op dit forum, tja, er lopen ook mensen hier rond die mij kennen en die niet alles van mij hoeven te weten, maar hier wel veel dingen zouden kunnen lezen....jammer dan ik gebruik soms wel de term ouders, broertjes voor mensen die dat niet biologisch gezien zijn, maar dat is makkelijker dan altijd die (rotterm) pleegouders enzo te gebruiken
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
sommige dingen hoef je ook niet te vertellen, dat is geen liegen
alles wat ik wel post is 100% waarheid, k ben n goudhaantje wat dat betreft. Niemand kent me hier door en door, maar waarom zou ik liegen? ik weet wel betere en positievere manieren om aand8 te trekken dan n beetje gaan overdrijven hier exuses naar de mensen toe die zich gekwetst voelen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Liegen Sador | 30 | 09-03-2008 19:39 | |
Liefde & Relatie |
Liegen simulated | 34 | 27-10-2007 21:06 | |
Psychologie |
Liegen Thicke | 13 | 11-07-2006 20:45 | |