Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmz kan je op verschillende manieren doen: bluetooth is wel het makkelijkst... hoef je je mobiel niet in een hoek van zoveel graden binnen de ir-poort te houden en dergelijke...
Bluetooth telefoons zijn er tegenwoordig wel meer: Ericsson T39 en T68 en een telefoon als de Nokia 6310 hebben gewoon bluetooth ![]() ![]() Het handigste is een provider die gprs aan kan (gaat stukken sneller) .. wat je kwijt ben ligt aan je abonnement en aan je datababundel erbij.. kijk eens op http://gsm.pagina.nl ofzo voor meer info |
![]() |
|
oke
![]() ik heb de nokia 6310, dus met bluetooth zit wel goed.. infrarood leek me niet echt iets, aangezien mijn laptop dat niet heeft ![]() Ook heeft ie geen rs232 poort ![]() ![]() Ik heb wel een setje besteld met een usb kabel, hopen dat dat gaat werken... en anders moet ik een bluetooth pcmcia kaartje hebben.. maar dat is ook al snel weer €200,- hmm.. maarja, heb je wel wat geinigs ![]() ik zal ff kijken op die gsm pagina, misschien dat ik er nog wat vind.. als ik wat vind post ik het nog wel, zodat iemand anders er misschien ook nog wat aan heeft ![]()
|
Verwijderd
|
Bij mobile plaza is ie' nu 194 € ik denk dat ik het wel doe, bij mij abonnement krijg ik namelijk een cadeaubon van 100 € en in die winkel was zo'n bluetooth kaartje 215 euro... dus dan blijft er 115 € over... maar dan heb ik wel een hele kewle gadget.. naja ff kijken of het leverbaar is en of ik andere dingen niet liever wil (cordless keybord en muis)
|
![]() |
|
nogsteeds best prijzig, maar dan heb je wel iets cools
![]() ik heb deze week een usb kabeltje ontvangen, en daarmee werkt het ook wel goed.. maarja bluetooth is natuurlijk nog mooier ![]() ![]() maar dan wacht ik denk ik wel tot nu nog zo'n 50 a 75 euro goedkoper word... en nu nog opzoek naar een provider met 0800 inbelnummer ![]() nu bel ik in bij zonnet, das ook niet alles, betaal je je normale tarief ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wie heeft er een idee voor cadeau? Pp89 | 3 | 13-06-2011 20:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Executie Stanley Tookie Williams, morgen al... Verwijderd | 109 | 15-12-2005 23:46 | |
Liefde & Relatie |
ben ik dan echt zon idioot baz123 | 46 | 15-07-2004 18:37 | |
Liefde & Relatie |
Ik kan het echt niet meer aan... Heeft er iemand aub raad... Tinkelfeetje | 18 | 07-05-2003 16:12 | |
Algemene schoolzaken |
Heeft er al iemand zin om te beginnen? jnieuwelaar | 100 | 18-08-2002 20:10 | |
Psychologie |
Herkent iemand deze situatie of weten jullie wat het is? goossss | 13 | 20-05-2002 19:52 |