Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
3000+ Barton verbruikt ook meer energie dan b.v. een Athlon 64 met 3000+ rating. In combinatie met een stevige high-end videokaart met hoog energieverbruik (je moet er zelfs een aparte (molex-)stroomstekker op aansluiten van je voeding) betekent dat, dat je aan een matige 300W voeding tekort kan komen. Ik verwacht het niet, maar met nog veel extra apparatuur in een kast gaat 300W niet lukken, tenzij het een echt goed merk is, zoals Antec.
||
Citaat:
![]() ik heb een 360 watt enermax in zitten, werkt stabiel
|
![]() |
Ja, maar daar heeft ie mijn PC niet voor nodig he!
![]() Ik heb (straks) een USB stick (met MP3) dus dan heb ik nooit meer diskettes nodig was het idee. Ja, oke als ik van een hele ouwe PC (zonder USB) bestandjes zou willen hebben. Maar dat is toch nooit. Tenminste, dat hoop ik nu maar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Windows XP setup herkent geen s-ata harde schijf, dus moet je de s-ata drivers van het moederbord op een diskette zetten, het in laten lezen en pas dan kun je xp erop zetten was ik toch nog blij dat ik dat rotding nog niet weggegooid had ![]()
||
Citaat:
- Een Linux-bak installeren die niet van CD kan booten, laat staan van een USB-stick. Of omdat je gewoon vanaf het netwerk diezelfde Linux bak wilt installeren ![]() - School-werk digitaal inleveren omdat die vent het niet op een netwerkshare of via e-mail wilt hebben. En je USB-stick of mp3-speler uitlenen? Nah... - Mijn vader, die nog van de oude stempel is en een bestandje overzetten via het netwerk te ingewikkeld vind. - Een programma installeren bij een n00b kennis die geen internet heeft en een oude, brakke PC zonder USB-poort en geen multiread-CD-speler. Heb standaard naar school een pakje diskettes bij me en ik maak er veel gebruik van, hoe vreemd dat nog is anno 2004 ![]() Laatst gewijzigd op 25-02-2004 om 17:39. |
![]() |
|
![]() |
300 watt voeding is genoeg, aangezien je met een 200 watt voeding al 4 apparaten aan kon sluiten, naast je mobo, dus een 300 watt voeding is genoeg, ga je nu echt meer apparaten erin gooien, ja neem dan een 450 watt voeding, heb je altijd genoeg
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Nieuwe pc: hulp gewenst Balance | 120 | 23-10-2005 02:00 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] X800 xt - Hoeveel watt voeding nodig? Purgatori | 65 | 19-01-2005 00:07 | |
Software & Hardware |
[Probleem]Mijn pc hangt vast als ik een spel opstart! Jolt | 37 | 06-03-2004 10:46 | |
Software & Hardware |
[Voeding] Vage problemen + vraagjes Orion16 | 10 | 02-12-2003 20:37 | |
Software & Hardware |
Voeding Verwijderd | 9 | 09-09-2003 16:55 | |
Software & Hardware |
[Voeding]180 watt voor een tualatin , ok ? be062603 | 28 | 14-08-2002 18:30 |