Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je krijgt hier alleen maar, ook al gaan mensen serieus antwoorden, straks replies als "Patser" of "Ben je nu stoer ofzo?" Dat hoeft niet van D&A-regulars te zijn trouwens, er lopen hier op het forum ook heilige boontjes rond die niets van drugs moeten weten en hoogstens hier rondkijken om te zeiken. En wat is nou een betere plaats dan zo'n soort topic? Daarnaast, ik hoef helemaal niet te vertellen hoeveel ik blow. Als ik namelijk een jointje rook, dan doe ik dat lekker voor mezelf/met mijn vrienden, en ik moet zeggen dat mensen hier op het forum met de hoeveelheden an sich geen flikker te maken hebben. En ik gok dat meer mensen zoiets zullen denken. En een derde punt is dat hier ook genoeg mensen zitten die übderhaupt niet blowen, maar alleen hallicunogenen, uppers, downers of dissentieven gebruiken. (schrijf ik dat laatste goed?) En ja, als we 2 en 3 bij elkaar nemen, dan houd je nog maar weinig serieuze replies over, of ligt dat aan mij? Maar ik denk dat het grootste probleem van je topic nog wel een imago-probleem is. Ga er mee naar een psych, want ik kan je vertellen, een topic met een imago-probleem is een pure hel... ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het Grote Ik Zit Stoned Achter De Computer Topic #90 Verwijderd | 500 | 31-03-2011 11:21 | |
Drugs & Alcohol |
Registratie van coffeeshop bezoekers Blaatkop | 58 | 08-01-2006 15:19 | |
Drugs & Alcohol |
Overzicht van discotheken waar je lekker softdrugs kan innemen: handig of overbodig? Ecco_laluna | 45 | 18-12-2004 11:55 | |
Drugs & Alcohol |
hoe vaak blow je? Jongle | 45 | 06-09-2003 20:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
blowe jullie weleens? tomassonmeid | 179 | 13-07-2003 19:07 |