Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar hoe wou je het precies doen dan? E-mail sturen, een brief sturen, zelf de brief geven en erbij blijven? Het lijkt me wel beter dat je er zelf bij bent als ze die brief leest veel sterkte ermee iig ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik had niet gerageerd... *sorry*
gelukkig heeft je vriendin lief gereageerd... dat moet een hele opluchting voor je zijn! ik vind het heel erg wat je hebt meegemaakt... maar gelukkig kan je nu met iemand over praten en dat is echt mooi... ik ben echt ontzettend blij voor je dat ze zo reageerde. xxx en liefs wen
|
Ja ook zeeeeeeeer duidelijk. Had je verwacht dan dat je vriendin anders zou reageren? Natuurlijk reageerde ze lief, anders noem ik het ook geen vriendin he? Het is best schokkerend maar zeer zeker niet te direct!
Heel veel sterkte ermee, ga je nu hulp zoeken of waarom vertel je dit aan je vriendin? Heb je het al een beetje verwerkt??? Liefs, ontopic:Je naam is trouwens raar ![]() |
![]() |
|
wow, echt rot voor je ! ik leef met je mee echt
ik denk dat het heel verstandig is om er met iemand over te praten,ja dit is wel een goede inleiding in het geheel, heel duidelijk je zegt dat je het op een indirecte manier wilt vertellen aan haar, op zich heel verstandig, scheelt vast een hoop stress. bedenk je wel dat wanner je vriendin deze brief heeft gelezen ze er ongetwijfeld veel over zal wilen spreken, ook omdt je best wel details beschrijft. wees hier een beetje op voorbereid! veel sterkte |
![]() |
|
Ik vind het erg schokkend. Het raakt me diep.
Ik weet niet of je een vriendin dit hele diepe en kwetsend (voor jou en je broertje) en intens verdrietige stuk zo aan je beste vriendin moet laten lezen. Het hangt er vanaf hoe zij in haar vel zit, of het ook goed met haar gaat. En of zij hier herkenning in vind (want dat komt vaker voor dan je denkt, denk ik) Ik ken je beste vriendin niet, alleen jij kunt bepalen hoe zij hier op zal reageren. Als ik jou vriendin was, zou ik hier zeer zeer van schrikken. Sterkte.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
hey, bedankt voor jullie reacties. Vind wel lief dat jullie allemaal zo meeleven. Ik heb het in ieder geval allemaal al verwerkt. Tenminste, deels. Dat mijn ouders mijn broertje geestelijk zo hebben mishandeld kan ik ze nooit vergeven. Mijn vriendin wist al wel dat mijn broertje zo behandeld werd, maar niet dat ik...uh...misbruikt was. Nogmaals, erg bedankt voor jullie reacties, en Marloes, bedankt dat je het zo goed hebt op gevangen, dat je mij zo goed hebt opgevangen. Je bent lief. Jullie zijn allemaal lief.
Liefs Hesther
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het kwaad arPos | 33 | 07-07-2009 15:14 | |
Seksualiteit |
Vriendin wil niet Maroon | 162 | 28-06-2005 19:05 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Psychologie |
Lucht je hart topic #9. Quiana | 500 | 07-08-2004 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |