![]() |
|
Nou helemaal voor meiden kan ik het me levendig voorstellen dat je niet zomaar zo'n vunzig zaakje binnenloopt... Daarom draait Shh! zo goed - 't is een zaak voor vrouwen, met vrouwelijk personeel.
Geen geile mannetjes die zich achter een gordijntje zitten te rukken ofzo. Maarja, bestellen over het internet is, zoals ik zei, helemaal niet zo'n toer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
en amsterdam, daar kan je toch zo anoniem zijn als je maar wilt? tjee, ik ga nog wel eens zelf hier naar een winkel om wat leuks, een verrassend speeltje uit te zoeken, of ik dan iemand zie maakt me niet uit, diegene is daar om dezelfde reden, en ik kan alleen maar denken aan de reactie van mijn vriendin als ik thuiskom
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar wij hebben hiero in dat gat geen sex shops ![]() maar aangezien ik zaterdag naar amsterdam ga, messchien vinden mijn vriend en ik wel iets heel leuks voor ons 2e ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
we hebben dobbelsteentjes... handboeien en een paar stevige sokken
![]() ![]() Chanel
||
![]() |
Citaat:
haha, t klinkt wel een beetje vaag hè.. nou voor de duidelijkheid, het zijn van die hele lange sokker.. je kan iemand er mee blinddoeken of armen/benen mee vast maken aan het bed ![]()
||
Citaat:
-wij hebben een soort vingerverf gekocht ![]() ![]() -masage gel... - eet bare lingerie TOTAAL niet eng om er binnen te stappen.. volgende x gaan we weer.. we hadden dit x niet veel tijd ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
we waren ook niet naar amsterdam gegaan maar in arnhem.. dus in a'dam zou er veel meer zijn ![]() MAAR het zou onzin zijn als iemand zo'n winkel niet indurft.. komen normale mensen mij boeide het me totaal niet ![]()
||
Citaat:
en vergis je niet, amsterdam hoeft helemaal niet het walhalla te zijn hoor, vaker zijn in de kleinere dorpjes de grootste sexshops en komen mensen uit de hele regio. nou is arnhem geen klein dorpje, maar er hoeft in amsterdam niet iets groters te zitten, stel je er niet te veel van voor |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Corruptie verpest Spelen baltovenaar17 | 4 | 21-09-2006 09:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaaltje] Spelen met de wind duivelaartje | 12 | 18-02-2005 18:10 | |