![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Stel (voor jongens), je vriendin wil jou van achteren nemen met een voorbinddildo, zou je dat toelaten? |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb je wel eens SM of andere niet alledaagse sex vormen gedaan en hoe was dat ? |
![]() |
||
Citaat:
![]() maareh nu moet jij wat vragen he ? ow daar kwam ie al .. met gewone sex.. hmmm schildpadje heeft wel iets.. |
![]() |
|
Op die van !am mE: ja
![]() Op die van xStefjuhx: geen idee, dat wisselt. Nieuwe vraag: Je vriend(in) wil dat jij je helemaal kaalscheert, met uitzondering van je hoofd en wenkbrauwen en eventueel een sikje( ![]() ![]()
|
![]() |
Nee, is hij nou helemaal.... Krijg ik allemaal stoppels op mijn armen.. jaiks
![]() Stel jij hebt echt onwijze zin in seks.. Je gaat uit en je MOET gewoon seks hebben... Ben jij dat zo'n persoon die het gewoon met het eerste beste meisje/jongen, die jouw gemakkelijk lijkt, doet?
|
Nee absoluut niet, ik moet eerst iemand echt goed kennen voor ik daar uberhaupt over ga denken.
Vraag: Je vriend(in) wil in een openbaar toilet (met mogelijkheid betrapt te worden) seks met je. Wat doe je?
||
Citaat:
Zou je je als jongen laten 'leegmelken'? (gebruik eventueel de zoekfunctie als je het niet snapt)
||
![]() |
Citaat:
stel je komt bij een vriend thuis, en er zijn ook dames, en 't draait uit op een sexfeest, wat doe je ga je naar huis of doe je gezellig mee? (kon niets anders verzinnen)
||
Citaat:
Zou je je op de wc laten nemen door iemand die je net met het uitgaan ontmoet hebt? |
![]() |
|
Niet op de wc, maar ik ga wel met hem mee naar huis. Of ik neem hem mee naar mijn huis. Sex wil ik graag ongestoord en uitgebreid met alles erop en eraan, lekker douchen van te voren en na afloop, en ook nog wat eten. Je krijgt er zo'n honger van, vind je ook niet? ( Heb helaas wel meegemaakt dat de heren in kwestie een volstrekt lege koelkast hadden...alleen nog ergens een half pak brinta, of een rol beschuit. Wat zorgen mannen toc slecht voor zichzelf...))
Zou jij ook sex hebben met diezelfde jongen EN zijn beste vriend?Twee voor de prijs van een? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel: je vriend/ vriendin wil een kwartet met een jongen en een meisje erbij, doe je het? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je vriend/vriendin plassex met je wil hebben, zou je dat doen? |
![]() |
|
![]() |
Nee joh, getver, moet je hele tijd je plas opsparen, zodat je tijdens het seksen lekker lang kan pissen...
Als je de moeder van je vriendin (voor jongens) aantrekkelijk vindt, en je merkt dat het andersom ook wel goed zit... Ga je dan.. als je de gelegenheid ervoor krijgt.. iets met haar doen? (voor meiden andersom)
||
Citaat:
Wat zou je doen als de vriend van je beste vriendin seks met jou wil hebben. (Voor jongens omgekeerd dus)
||
Verwijderd
|
Citaat:
zeeeker niet. en niet omdat ie weet ik veel wat is, want hij is een lekker ding en ook nog lief enzow, maar zoiets doe ik niet tegenover mijn beste vriendin... stel, je vriend(in) gaat een vriendin van hem opzoeken en zijn ex, ook een vriend(in) van hem/haar is er ook. dan is zijn/haar auto toevallig weeeer kapot en hij/zij blijft slapen. de volgende dag hoor je dat zijn/haar ex ook is blijven slapen. wat doe je (enzow)? *neej hoor,heb ik nie meegemaakt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Stel, je hebt de perfecte partner gevonden maar hij/zij is meer dan 20 jaar ouder dan jij. Zou je een relatie met de persoon aangaan of het laten alleen om het leeftijdsverschil? |
![]() |
|
ik zou de volgende dag gewoon vragen of er nog iets gebeurd is. 'k zou hem wel vertrouwen, maar gewoon nog ff vragen. het duurde erg lang voordat ik het door had met al die hij/zij
![]() Je hebt een hele mooie avond voorbereid voor je vriend/vriendin, eten gemaakt, alles opgeruimd en een heel plan voor de avond. maar thuisgekomen blijkt hij/zij heel moe te zijn en het liefst meteen het bed in te duiken. wat doe je?
||
Citaat:
|
Balen
alles wat kan bederven in de koelkast gooien en ook mee gaan pitten je bent gewoon lekker an het sexen en je partner vraag of zij / hij zijn / haar vinger in je kont mag stoppen wat zou je doen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je vriend/vriendin wil met je neuken midden op een openbare plek (een plein ofzo). Weliswaar `s nachts. Doe je het? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je zit heel gezellig met je vrienden in de kroeg en je nieuwe vriend(in) komt binnen en zegt heel geil dat ze NU seks wil. Ga je dan naar huis?
|||
Citaat:
Natuurlijk verwacht ik dan hetzelfde als ik meteen eens een keer seks wil. ![]() EDIT: dan gelijk deze erbij, want da's zonde anders Citaat:
![]() Deze naar aanleiding van een verhaal van een docent: Je vriend(in) heeft een vaag verhaal gehoord over een docent dat je hele goeie seks kunt hebben door een bepaalde kinky toepassing waarbij straciatellavla aan te pas komt. Ben jij in voor deze vla-wip? Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 22:42. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat moet daarmee 'aangepakt' worden? Mensen die ik alleen maar aardig vindt moeten lekker leuk vinden wat ze leuk vinden, als het seksueel is heb ik er toch niets mee te maken.
Stel, je hebt een vriend(in) en alles is geweldig, maar de sex niet, en je hebt al gepraat en geexperimenteert maar het blijft vrij saai, een soort masturberen maar dan met z'n tweeën. Is dat een reden om het uit te maken? |
![]() |
|
Het is zowieso wel een reden om te gaan twijfelen. ik vind seks wel belangrijk in een relatie, maar er moet toch ook wel een manier zijn om het beter te maken? dus... dan maar heeeel veel oefenen.
stel... je hebt een vriend(in) maar je hebt gevoelens voor zijn beste vriend(in). vertel je hem dit of probeer je deze gevoelens te negeren?
|
Liefde maakt blind, als ik echt verliefd ben, maakt me dat niet zo veel uit, het gaat om het heden...
(ff kijken of liefde ook bij jullie blind maakt) Stel je bent tot over je oren verliefd op je (nieuwe) vriend(in), maar als je met hem/haar naar bed gaat, blijkt hij/zij echt ongelooflijk slecht in bed te zijn, hij/zij doet alles verkeerd, en komt na 10 seconden al klaar. Zou dan een relatie nog mogelijk zijn?
||
Citaat:
Vraag: wat is de gekste plek waar je ooit sex hebt gehad? (als het antwoord "in bed" is, laat dan een andere forummer de vraag beantwoorden) Het hoeft geen 'stel' vraag te zijn, maar jullie volgden wel netjes mijn voorbeeld ![]()
|
De gekste plek is tussen allemaal andere mensen na een feest. Iedereen was dronken en overal lagen mensen. We gingen toen naar boven en hebben het gedaan, achteraf bleek dat iemand naast ons lag op een bank (slapend
![]() ![]() Ook in de Efteling hebben we stoute dingen gedaan toen de 'Droomvlucht' vast was gelopen. Daar zaten we dan 20 min lang ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Omdat Stefjuh geen nieuwe vraag heeft neergezet, stel ik de vraag opnieuw (maar dan aan een andere forummer). Vraag: wat is de gekste plek waar je ooit sex hebt gehad? (als het antwoord "in bed" is, laat dan een andere forummer de vraag beantwoorden)
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||